- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Toplijsten (centraal topic)
Toplijsten (centraal topic)
Muldertje
-
- 83 messages
- 0 votes
Belachelijk dat een film met 51 stemmen op nr. 1 komt, shawshank heeft 0,05 punt achterstand met ruim 14 maal het stemmen meer!(ruim 700)!! Wat is dit voor een verhouding, uit protest 0,5 ster!!
net als dat feyenoord maar 3 wedstrijden hoeft te spelen en Ajax 52 en dan het per wedstrijd gemiddeld aantal punten nemen voor wie kampioen wordt, schande!!! Breng hier verhouding in aan!!
mister blonde
-
- 12694 messages
- 5825 votes
stel je niet zo aan. deze film is beter dus staat ie bovenaan.
yosemite44
-
- 1241 messages
- 1314 votes
en wie zit mn stem te verwijderen?
ikke 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Proteststemmen worden hier niet geaccepteerd. Ik heb 'm nu al 5 keer weggehaald. Mocht je hiermee door gaan, dan zit er niks anders op dan je een ban uit te delen.
Muldertje
-
- 83 messages
- 0 votes
Bij nader inzien mn stem ingetrokken maar blijf bij mn mening dat er sprake is van slechte verhouding,,,ook t.o.v. de gehele lijst....kan het minimum aantal stemmen niet omhoog??
Muldertje
-
- 83 messages
- 0 votes
Kappeuter, begrijp het wel, maar begrijp je mn punt ook, proteststem heb ik verwijderd
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Daar gaan de mods over. Als WIJ daar aanleiding toe zien zullen we dat doen. Eerder niet.
Muldertje
-
- 83 messages
- 0 votes
OWKEE geaccepteerd...............hup shawshank!!
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
ook t.o.v. de gehele lijst....kan het minimunmm aantal stemmen niet omhoog??
Mag het maximale aantal stemmen dan ook gaan gelden ? Bijvoorbeeld boven de 250 stemmen mag ie niet meer in de top250 meedoen. ..
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Goed idee. Tegen massahysterie moet opgetreden worden. 
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Mag het maximale aantal stemmen dan ook gaan gelden ? Bijvoorbeeld boven de 250 stemmen mag ie niet meer in de top250 meedoen. ..
Wat heeft dat voor zin?
Muldertje
-
- 83 messages
- 0 votes
Mooi trouwens dat een film die bij 3 mensen in hun persoonlijke top 10 staat op nummer 1 in de top 250 staat,,,dat kan toch niet??
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Daar heeft de persoonlijke top 10 lijst niks mee te maken,die telt alleen voor de alternatieve top 100.Die lijst vind ik dan eigenlijk ook representatiever dan de top 250.
Muldertje
-
- 83 messages
- 0 votes
Tnx voor de tip jasonn, die is inderdaad representatiever.................
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik vond overigens dat Muldertje best een punt heeft, maar ik vind het nog iets te vroeg om het minimum aantal stemmen op te schroeven
jester
-
- 806 messages
- 1245 votes
Het wachten is nu op de 0,5 * stemmen bij Double Indemnity, net zoals dat bij alle andere films die "te hoog' kwamen, is gebeurd.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Wie de film gezien heeft zal niet (gauw) 0,5 geven.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Ik betwijfel ook of de meeste mensen die top10 films een 0,5 geven, hem ook echt gezien hebben.
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 messages
- 5070 votes
Ik vind dat het minimum aantal stemmen niet omhoog hoeft. Ik vind het juist leuk dat er beweging in de lijst kan zitten, mensen die een wat statischer lijst willen gaan maar naar de alternatieve top 100.
jester
-
- 806 messages
- 1245 votes
Wie de film gezien heeft zal niet (gauw) 0,5 geven.
Wie zegt dat iemand hem gezien heeft? Je denkt toch niet dat iedereen die Return of the King 0,5 * heeft gegeven, de film gezien heeft?
jester
-
- 806 messages
- 1245 votes
Maar dat geldt net zo goed voor The Godfather, Shawshank, Pulp Fiction, etc. Alleen voor RotK net iets meer heb ik het idee
.
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Ik vind dat het minimum aantal stemmen niet omhoog hoeft. Ik vind het juist leuk dat er beweging in de lijst kan zitten, mensen die een wat statischer lijst willen gaan maar naar de alternatieve top 100.
Dit is wel iets meer dan wat beweging dacht ik zo.
-
- 22403 messages
- 5070 votes
Dit is wel iets meer dan wat beweging dacht ik zo.
Maar het komt ook maar heel zelden voor en al zeker niet bij oude films. We hebben niet elke week een nieuwe nummer een op deze manier.
Bovendien verdwijnen juist heel interessante films uit de top 250 als het minimum omhoog gaat. Juist die mix tussen klein en groot maakt de lijst veel leuker.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Regelmatig komen er films uit de tip 100 de top 250 in. Niets nieuws onder de zon.
En oh wat is het erg dat er nu een andere film op 1 staat.
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Als het minimum toch omhoog zou gaan,op hoeveel stemmen zou je het dan zetten?
-
- 22403 messages
- 5070 votes
Als het minimum toch omhoog zou gaan,op hoeveel stemmen zou je het dan zetten?
51. Wat is dat nou voor vraag? Ik wil helemaal niet dat het minimum omhoog gaat. Dus zo min mogelijk.
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Nee maar als,daarnaast hoef jij ook niet te antwoorden.
Fabrice
-
- 104 messages
- 2568 votes
Misschien een goed idee om de norm van 50 stemmen te verhogen naar 100 ?
Met alle respect voor de 50 stemmers, maar hoe kun je zo een top 250 samenstellen als maar 50 van de 5240 de beste film bepalen ?
Ik ben wel erg nieuwsgierig geworden ....
FeZ
-
- 460 messages
- 3170 votes
Misschien een goed idee om de norm van 50 stemmen te verhogen naar 100 ?
Met alle respect voor de 50 stemmers, maar hoe kun je zo een top 250 samenstellen als maar 50 van de 5240 de beste film bepalen ?
Ik ben wel erg nieuwsgierig geworden ....
Niet veel mensen hebben zin om oudere films te kijken. Als je de norm dan verhoogt betekend dat oudere en onbekendere films hier geen kans maken tegen al het "lord-of-the-rings-geweld" (kwa stemmers).