- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Toplijsten (centraal topic)
Toplijsten (centraal topic)
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2597 votes
Ach, wij weten toch wie er écht op 1 moet staan? 
sinterklaas
-
- 11821 messages
- 3321 votes
Nikita, die zo wel in de top 250 kunnen staan.
Latesta
-
- 408 messages
- 146 votes
Ik vind 25th Hour erg ondergewardeerd. Mag een stuk of 35 plaatsen hoger.
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
Unbreakable staat veel te laag en shawshank redemption staat nu 4,35 en the godfather 4,34
kappeuter (crew films)
-
- 74673 messages
- 5987 votes
Nog 2 stemmen nodig voor top 250 notering:
Nog 3 stemmen:
Nog 5 stemmen:
somebody
-
- 183 messages
- 0 votes
ik weet het ik heb geen smaak maar ik vind american beuty echt geen betere film dan bijvoorbeeld star wars 6
Silvio Dante
-
- 2943 messages
- 2153 votes
Als je star wars 6 beter vindt dan American Beauty heb je inderdaad geen smaak, nee.
American Beauty zou eigenlijk nog wat hoger in de top moeten staan, en die superoverschatte Shawshank Redemption heel wat lager, of voor mijn part er gewoon uit.
newG
-
- 956 messages
- 2350 votes
Shawshank redemption staat bij mij zelfs niet in men persoonlijke top 50, en top 100 zal die ook niet halen. Vond hem orgineel maar heb zeker betere films gezien. American Beauty mag zeker nog stijgen
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2597 votes
Je vergist je zeker met het als 6e gemaakte deel van Star Wars? Dus ipv deel 6.
maxcomthrilla
-
- 15581 messages
- 2860 votes
Survive Style + staat in de top recent maar heeft onder het kopje statistieken geen bioscoop relasedata staan. Er staat wel wanneer hij is toegevoegd. Mits de film 100 stemmen heeft en een hoog genoeg gemiddelde, wordt hij dan 2 jaar naar de toevoegdatum een top 250 - klant?
Onderhond
-
- 87627 messages
- 12899 votes
Twee jaar na releasedatum. Begin 2007 dus, als alles goed is.
maxcomthrilla
-
- 15581 messages
- 2860 votes
Twee jaar na releasedatum. Begin 2007 dus, als alles goed is.
Bedankt, ik hoop dat hij het gaat redden. Het zou een absolute aanwinst zijn. 
kappeuter (crew films)
-
- 74673 messages
- 5987 votes
Nog 2 stemmen nodig voor top 250 notering:
Nog 3 stemmen:
Nog 4 stemmen:
Nog 5 stemmen:
Onderhond
-
- 87627 messages
- 12899 votes
Bedankt, ik hoop dat hij het gaat redden. Het zou een absolute aanwinst zijn. 
Zeker ja, jammer dat hij de laatste tijd opvallend veel lage stemmen vangt.
TimD
-
- 1095 messages
- 0 votes
Scarface staat laag, die hoort minstens in de top 3.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Scarface staat laag, die hoort minstens in de top 3.
Laten we redelijk blijven. Je noemt hier eigenlijk een film uit de top 10 ondergewaardeert. Je kunt toch moeilijk van een toplijst eisen dat die hetzelfde is als jouw persoonlijke top 10.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3876 votes
Zo wordt het wel heel moeilijk voor Fore Stormen om erin te komen. Aangezien die alleen maar minder stemmen krijgt.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
kan DIE niet eens in een pakketservice?? 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Het valt me op dat er de laatste tijd ook vaak films in de lijst verschijnen die eerst een te laag gemiddelde hadden, maar dan voor vaak maar 1 dagje erin staan. Zo heb ik Key Largo, Freaks en A Walk to Remember alledrie maar een dag op de 250ste plaats zien staan. En nu duikt Love Liza als vanuit het niets op in de lijst (en hoger dan #250!). Kijken of die het langer volhoud. Verder wordt er om de tien laatste plaatsen veel gevochten door dezelfde films. Sommigen blijven steeds maar terug komen, om er vervolgens weer in te komen, en weer te verdwijnen, enz.
mikey
-
- 29001 messages
- 5148 votes
heeeee, the last pic. show staat in de top 250 
PatrickV
-
- 28 messages
- 543 votes
The SS heeft meer stemmen dan The Godfather, daarom staat hij ook hoger.
Als films dezelfde gemiddelde hebben, wordt er gekeken naar het aantal stemmen, logisch toch?
Dit klopt niet helemaal geloof ik. een 4.34 kan ook afgerond zijn, van bijv. een 4.3449 ofzo. Er zijn zoveel stemmen voor deze twee films, dat er bij een (afgeronde) gelijke stand niet meer naar het aantal stemmen hoeft te worden gekeken toch?
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
aantal stemmen hoeft te worden gekeken toch?
Maar toch gebeurt dat wel.
basketballerke
-
- 4727 messages
- 0 votes
Godfather hoort op de eerste plek, toen ik voor het eerst kwam op de site vond ik het vreemd dat hij niet op 1 stond. k kon niet eens Shawshank Redemption
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
Maakt mij helemaal niks uit, beiden een topfilm
606
-
- 23882 messages
- 12286 votes
Godfather behoort op alle fronten op de eerste plaats.
het is een top film
PatrickV
-
- 28 messages
- 543 votes
Waarom dan? Dan klopt het ook niet helemaal toch? Dan kun je met een hogere gemiddelde score toch lager komen te staan.
angelotus
-
- 25 messages
- 22 votes
Waarom dan? Dan klopt het ook niet helemaal toch? Dan kun je met een hogere gemiddelde score toch lager komen te staan.
Volgens mij niet hoor...
Zach
-
- 13 messages
- 10 votes
Volgens mij ook niet ...
Waarom niet ? angelotus ?
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Er sluipen de laatste tijd wel opvallend wat films onaangekondigt de top 250 in. Uit het niets staan Reconstruction en The General ineens in de lijst (opvallend genoeg ook nog onder elkaar). Ook The Butterfly Effect heeft zijn 2 jaar achter de rug.
Ook vreemd: A Fistful of Dynamite dendert ineens de lijst uit. Stond recent nog rond de 200 en nu is hij weg zonder ook maar eerst even onderaan gebalanceert te hebben.
starbright boy (moderator films)
-
- 22485 messages
- 5149 votes
Dat komt vooral door een 0.5 van een nieuwe eendagsvlieg die een paar films vijf en een paar films een halve ster gaf.