- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Toplijsten (centraal topic)
Toplijsten (centraal topic)
Poisonthewell
-
- 4939 messages
- 13429 votes
Hmmm met The Godfather op 1 kan ik wel leven. The Shawshank Redemption blijft toch erg overgewaardeerd.
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
Ik ga ook voor The Godfather. Maar Shawshank Redemption kan ik ook wel waarderen. Maar ik heb het meer met misdaad dan met drama. 
kos
-
- 46726 messages
- 8880 votes
Wat voegt dit toe aan de stemmen bij beide films plus het daar geleverde commentaar van users?
Ik ben zeer benieuwd.
Doom
-
- 8214 messages
- 1541 votes
Vind het wel leuk om te zien dat het voorin zo spannend is, zelf heb ik The Godfather nog niet gezien dus kan geen eerlijke vergelijking maken.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Dit kan toch gewoon hier.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
En deze lijst zet Pulp Fiction weer op 1... Laten we het gaan uitbreiden! 
Antwoord op de vraag: geen van beide.
Vraag aan topic-starter: Wat wil je weten? Een gehele analyse per gebruiker van de 2 films?
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2290 votes
Shawshank is een zeer mooi drama maar ik zie er absoluut niks speciaals aan dat The Godfather zou kunnen verslaan?
Tony Montanja
-
- 162 messages
- 34 votes
Wat voegt dit toe aan de stemmen bij beide films plus het daar geleverde commentaar van users?
Ik ben zeer benieuwd.
De kans op off-topic gedoe en dat tekst onzichtbaar wordt voor anderen als je dingen voorzegt neemt sterk af en je bent de mensen kwijt die er alleen maar op uit zijn om een film af te kraken. 
Tony Montanja
-
- 162 messages
- 34 votes
En deze lijst zet Pulp Fiction weer op 1... Laten we het gaan uitbreiden! 
Antwoord op de vraag: geen van beide.
Vraag aan topic-starter: Wat wil je weten? Een gehele analyse per gebruiker van de 2 films?
Ik ben gewoon benieuwd naar de mening van mensen, dat mag toch wel? 
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Oftewel, wat is on-topic?
Tony Montanja
-
- 162 messages
- 34 votes
Oftewel, wat is on-topic?
YA MAMA
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
De kans op off-topic gedoe (...) neemt sterk af.
Lekker nummer van Fatboy Slim trouwens, Ya Mama... Heeft nooit de eerste plaats bereikt.
(ik gun je nog een kansje on-topic te reageren)
Onderhond
-
- 87627 messages
- 12899 votes
Antwoord: geen van beiden. Te banale films om ook maar een Top100 plaats te krijgen.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Antwoord: geen van beiden. Te banale films om ook maar een Top100 plaats te krijgen.
Inderdaad geen van beiden. Maar om nu te zeggen dat deze twee films banaal zijn vind ik wel serieus overdreven.
Onderhond
-
- 87627 messages
- 12899 votes
Njah, ik niet. Op alle vlakken beiden goed uitgevoerde maar erg conventionele films
Onderhond
-
- 87627 messages
- 12899 votes
In mijn schriftje wel. Maar vooral alles behalve top waardig vind ik ... waar het hier over gaat ...
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Njah, ik niet. Op alle vlakken beiden goed uitgevoerde maar erg conventionele films
Wat The Godfather conventioneel maakt zijn de talloze maffia-films die later volgden. The Godfather was in zijn tijd redelijk uniek en dus alles behalve conventioneel in mijn ogen.
mikey
-
- 29001 messages
- 5148 votes
Jou smaak is ook niet bepaald a-conventioneel.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Mijn smaak is superieur! [als we toch met onzinnige one-liners bezig zijn]
Maar goed, ik snap nog steeds niet het nut / gedachtengang van dit topic.
eRCee
-
- 13450 messages
- 1981 votes
Jou smaak is ook niet bepaald a-conventioneel.
Haha, pak aan OH!
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Haha, pak aan OH!
[onzinnige-one-liner-mode] En vergeet je stropdas niet! [/onzinnige-one-liner-mode]
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25174 votes
[onzinnige-one-liner-mode] En vergeet je stropdas niet! [/onzinnige-one-liner-mode]