- Home
- Filmforum
- Film - Festivals en evenementen
- De Oscars
De Oscars
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Nou, zoals verwacht heeft Javier Bardem de oscar gewonnen for best supporting actor maar hij spettert in Before Night Falls (2000) pas echt van het scherm... mijn mening, een aanrader!!
niet dat ik het hem gun natuurlijk....
fantastische acteur en ik heb Before Night Falls (4.5*) al talloze keren bekeken.... echt een aanrader, no country for old (gaf ik 3.0*) men maar wordt mijns inziens echt overschat....
Bubblez
-
- 2060 messages
- 2503 votes
Nou, zoals verwacht heeft Javier Bardem de oscar gewonnen for best supporting actor maar hij speelt in Before Night Falls (2000) 10x beter.... mijn mening
niet dat ik het hem gun natuurlijk....
fantastische acteur en ik heb Before Night Falls (4.5*) al talloze keren bekeken.... echt een aanrader, no country for old (gaf ik 3.0*) men maar wordt mijns inziens echt overschat....
Vond het eigenlijk ook wel eens tijd voor Philip Seymour Hoffman om te winnen. Die man heeft áltijd goede rollen.
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Vond het eigenlijk ook wel eens tijd voor Philip Seymour Hoffman om te winnen. Die man heeft áltijd goede rollen.
erhm die heeft er toch al 1 in de wacht gesleept: Capote (2005), best mannelijke hoofdrol.
Bubblez
-
- 2060 messages
- 2503 votes
erhm die heeft er toch al 1 in de wacht gesleept: Capote (2005), best mannelijke hoofdrol.
Hmmm, yep. Tis al laat...
niethie
-
- 7319 messages
- 7246 votes
Als iemand nog een live stream zoekt voor de oscars:
http://www.raptorsnation.net/ en dan klikken op de onderste link (80th annual academy awards).
Vrij goede kwaliteit, zelfs in fullscreen.
Bubblez
-
- 2060 messages
- 2503 votes
Nee hoor, free as can be
Clueless Dork
-
- 682 messages
- 1046 votes
Bijna allemaal europeanen die Oscars winnen.
niethie
-
- 7319 messages
- 7246 votes
Oke bedankt ben nu aan het kijken is mijn eerste keer...
Bubblez
-
- 2060 messages
- 2503 votes
Oke bedankt ben nu aan het kijken is mijn eerste keer...
Aaaah, an Oscar-virgin?!
Veel plezier!
Clueless Dork
-
- 682 messages
- 1046 votes
Nu nog beste film en regie en ik ben helemaal blij. 
niethie
-
- 7319 messages
- 7246 votes
Aaaah, an Oscar-virgin?!
Veel plezier!
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Leuke actie van Colin Farrell
Zo herstel je een blunder!
Bubblez
-
- 2060 messages
- 2503 votes
MIJN GOD, chceck die lippen van Nicole Kidman! Ze wordt steeds lelijker, wat erg...
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Fijn, nee heel fijn & meer dan terecht dat Robert Boyle een oscar krijgt toegewezen voor Art Director.
Vorig jaar kreeg, eveneens niet meer dan terecht, Ennio Morricone deze onderscheiding. Such a shame zo'n late erkenning maar beter nu dan nooit.
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
MIJN GOD, chceck die lippen van Nicole Kidman! Ze wordt steeds lelijker, wat erg...
Trieste gewaarwording inderdaad 
Ik snap het ook niet, Nicole Kidman heeft mijns inziens, net als elke vrouw overigens, geen 'spuit' of chirurgische ingreep nodig mits het een serieuze medische klacht betreft.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3277 votes
Mijn God, dat commentaar van Rene Mioch en die domme snol die alleen maar over knappe acteurs kan praten. Het is net 2babes....
Gaaf dat Marion Cotillard heeft gewonnen trouwens.
En zojuist: Die Fälscher!! 
Beddijd voor Hannibal.
neo
-
- 15435 messages
- 10038 votes
Ja, het commentaar is van niveau. Die lipglosss van Bridget kan echt niet!
Bubblez
-
- 2060 messages
- 2503 votes
Trieste gewaarwording inderdaad 
Ik snap het ook niet, Nicole Kidman heeft mijns inziens, net als elke vrouw overigens, geen 'spuit' of chirurgische ingreep nodig mits het een serieuze medische klacht betreft.
Helemaal mee eens. Een mooie vrouw, maar sinds haar eerste ingreep (ogen), ziet ze er gewoon niet meer naturel uit.
Bubblez
-
- 2060 messages
- 2503 votes
Ik vind Jon Stewart overigens he-le-maal niks.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3277 votes
Zouden ze zojuist de verkeerde enveloppe hebben gegeven? There Will Be Blood werd door Film 1 ondertiteld als Atonement. 
Bubblez
-
- 2060 messages
- 2503 votes
Zouden ze zojuist de verkeerde enveloppe hebben gegeven? There Wille Be Blood werd door Film 1 ondertiteld als Atonement. 
Haha, wishful subtitling
Bubblez
-
- 2060 messages
- 2503 votes
Hmm... ik verwachtte een 'fat Hanks', maar hij ziet er gezond uit.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
1. Waarom was Earth geen genomineerde documentaire? 2. Waarom zijn Bridget en René überhaupt daar? Ze voegen echt 0.0 toe! Verder vind ik de Oscar uitreikingen behoorlijk saai dit jaar. Misschien omdat de meeste nominaties me een zorg zullen zijn, misschien omdat Stewart slechts om het uur een leuk grapje heeft, maar als ik niet zo veel koffie op had vandaag had ik het al lang opgegeven 
Clueless Dork
-
- 682 messages
- 1046 votes
Jammer dat ze Brad Renfro waren vergeten in de memorial. Een grote misser.
Bubblez
-
- 2060 messages
- 2503 votes
Juno 
Ik vond Juno echt niet zo bijzonder. Soap-ish in a smart way