• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.371.006 votes
Profile

International Film Festival Rotterdam - IFFR

Patvs

• 24 messages
  • 129 votes

Ik werd door Carp al begin December geinterviewed.

Kon ik weten dat dit jaar ALLE regels veranderd zijn.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

haha laat ik nu al de hele week denken dat de Zuiden-meeting morgen is

voor niets dingen geregeld op m'n werk

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Maar goed dat je er tijdig achter gekomen bent!

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Omdat ik knap nerveus werd van de berichten van Goodfella en Mik, ben ik ook maar vroegtijdig naar Rotterdam gegaan om mijn kaarten op te halen.

Mijn reservering zat niet in hun systeem, maar wel hadden ze ordners met lijsten uit de gecrashte server, waar ik dus wel in stond.

Ze moesten vervolgens alles wel opnieuw handmatig invoeren. Heel erg lang duurde dat niet, maar ik heb het wel even dubbel gecheckt of ik daadwerkelijk kreeg wat ik had gereserveerd.

Eind goed, al goed!

Oh ja, bioscoopbonnen accepteerden ze niet.

Redlop

• 8961 messages
  • 3566 votes

Mijn programma was wat laat...daardoor gingen er aantal niet door:

deze wel:

'Las horas del dia'

22 jan 20:00 Venster 1

'August Sun'

23 jan 15:30 Cinerama 6

'All Tomorrow's Parties'

29 jan 12:30 Pathé 1

'Los Angeles Plays Itself'

30 jan 20:30 Venster 4

Daantje

• 120 messages
  • 2130 votes

Ik ga zondag naar The School of Rock en de 31e naar Doppelganger. Ik wilde nog naar 21 grams en Lost in translation, maar die waren allebei uitverkocht. Ik had natuurlijk nog naar veel meer films willen gaan, maar ben maar een arme student en de kaartjes zijn best wel duur, dus helaas.

Patvs

• 24 messages
  • 129 votes

Ik hoor van iedereen dat Ashes of Time vanaf het begin al was uitverkocht. (die eenmalige voorstelling)

Is die film nou gewoon komen te vervallen??

petey

• 1901 messages
  • 3828 votes

of gereserveerd voor mensen met uitnodiging, pers e.d.

Kenshin

• 168 messages
  • 101 votes

Meer dan de helft van de films is uitverkocht, voor Zatoichi zijn zelfs alle voorstellingen al uitgesloten, maar dat maakt niet uit want ik heb een hele mooie goldcard waarmee ik gratis gegarandeerd naar alle voorstellingen kan. Lang leve Pathe!

Goodfella

• 5091 messages
  • 4875 votes

Ik heb dus ook dinsdag m'n kaartjes opgehaald, zelfde verhaal als Mik en kapp. Hoe laat waren jullie er?

Maar alles is verder prima gegaan, zelfs die wijziging van Memories of Murder (van vrijdag naar volgende week dinsdag 3 uur 's middags) is goed doorgekomen! Duurde bij mij ook wel een dik kwartier trouwens, maar goed.. had alle tijd en er stond bovendien geen enkele rij .

Padd0

• 804 messages
  • 3074 votes

Vandaag ook maar mijn kaartjes opgehaalt. Wederom hetzelfde verhaal als Goodfella en de rest. Blij dat ikhet nu gedaan heb en niet op de dag zelf. Nu kan ik maandag lekker onbezorgd naar rotterdam.

Linda

• 1336 messages
  • 0 votes

Als ik morgen naar het IFFR ga, moet ik dan gewoon met de trein naar Rotterdam Centraal?

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Ja, vandaaruit een paar minuten lopen naar Pathe.

Linda

• 1336 messages
  • 0 votes

Ok

petey

• 1901 messages
  • 3828 votes

ja kan ook met de bus, metro, tram of het vliegtuig naar Rotterdam komen.

Alle gekheid op 1 stokje, als het het station uitkomt, moet je een rechtuit lopen, bij de verkeerslichten oversteken, de gebouwen aan je linkerhand houden en als je die voorbij bent dan zie je de bios liggen.

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Of gewoon alle andere mensen achterna lopen, want niemand gaat de komende dagen per trein naar Rotterdam anders dan de IFFR-bezoekers.

El Ninjo

• 329 messages
  • 2317 votes

Welke MM-ers zitten er morgen ook bij "La Meglio Gioventù" ?

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

El Ninjo wrote:

Welke MM-ers zitten er morgen ook bij "La Meglio Gioventù" ?

Yep, ben om 10:30 in Cinerama.

El Ninjo

• 329 messages
  • 2317 votes

Ben er ook rond die tijd, zie ik je daar wel.

titan

• 1609 messages
  • 4411 votes

Ik zal er ook zijn dan.

Goodfella

• 5091 messages
  • 4875 votes

Zo, de eerste dag overleefd

Da Jando

• 1383 messages
  • 1060 votes

petey wrote:

Alle gekheid op 1 stokje, als het het station uitkomt, moet je een rechtuit lopen, bij de verkeerslichten oversteken, de gebouwen aan je linkerhand houden en als je die voorbij bent dan zie je de bios liggen.

Is dat ook waar ik m'n kaartjes kan halen?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

De centrale kassa is in De Doelen. Die zie je nog eerder aan je linker hand dan de Pathe bioscoop.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Nog even iets heel interessants : In het iffr journaal van gister avond half 12 werd in schouwburgplein een interview afgenomen met geoffrey nabnac of zoiets. wie liep er toen toevallig voorbij?

Mik

• 1504 messages
  • 1094 votes

[te koop modus] Wie wil er woensdag de 28e om 20.00u nog naar Lost in Translation? Je mag dan wel mijn kaartje overnemen (wel mét OV korting gekocht dus je moet in het bezit zijn van zo'n pas).

De reden hiervan is dat zowel Tovenaar als Goodfella en nog een aantal anderen van plan zijn om lekker te gaan naborrelen in een cafétje na het Zuiden. Omdat ik met Tovenaar terug naar huis reis en ik best zin heb in een soort van meeting wil ik dus verstek laten gaan voor Lost in Translation.

wie wil? Enne, de prijs is dus gewoon 6,75 he. Ik ga niemand matsen of afzetten ofz. [/te koop modus]

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Wie gaat er nog meer naar het Zuiden en wie borrelt er nog meer na?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

kappeuter

Fisherking

Dustyfan

linda stuurman

Menni

Jordy

Hugohei

Goodfella

Starbright Boy

Queto Yurlunyur

Zo gauw even bij elkaar gezet. Ik vergeet wellicht nog iemand.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Tovenaar en Mik, jullie kunnen twee uur vantevoren alsnog proberen kaartjes te krijgen, omdat er altijd mensen zijn die gereserveerd hebben maar de kaartjes niet komen ophalen.

Mik

• 1504 messages
  • 1094 votes

We hebben al kaartjes hoor

Ik vroeg me alleen af of iemand ipv mij naar Lost in Translation wil. (zie mijn post hierboven).

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

kappeuter wrote:

Tovenaar en Mik, jullie kunnen twee uur vantevoren alsnog proberen kaartjes te krijgen, omdat er altijd mensen zijn die gereserveerd hebben maar de kaartjes niet komen ophalen.

Allready got a pair, je kunt nog gewoon reserveren voor het Zuiden, is niet uitverkocht.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.