• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.851 votes
Profile

International Film Festival Rotterdam - IFFR

starbright boy (moderator films)

• 22398 messages
  • 5070 votes

Ik voel me nu echt een mazzelkont. Het systeem ligt er vandaag verder de hele dag uit.

El Ninjo

• 329 messages
  • 2317 votes

Na een hele dag stressen vanwege een server die plat lag en een telefoon die continu in gesprek was eindelijk kunnen reserveren. En ook nog bijna alles kunnen reserveren ook wat op mijn lijstje stond, alleen Lost in Translation en The Return waren uitverkocht op zaterdag 31/1.

Dit is het uiteindelijk geworden:

Do 22/1

22.45 u: Summer in the Golden Valley - Srdjan Vuletic

Za 24/1

11.00 u : La Meglio Gioventu 1 - Marco Tullio Giordana

15.00 u : La Meglio Gioventu 2 - Marco Tullio Giordana

Wo 28/1

23.00 u: Squint Your Eyes – Andrzej Jakimowski

Do 29/1

22.30 u: American Splendor – Shari Springer Berman en Robert Pulcini

Za 31/1

12.30 u: Böse Zellen – Barbara Albert

15.15 u: Caterina va in Citta – Paolo Virzi

20.00 u: The Wooden Camera – Ntshaveni Wa Luruli

23.00 u: Save the Green Planet – Jang Jun-Hwan

Menni

• 1762 messages
  • 0 votes

Haha.. Humor of een slecht geheugen hebben ze wel daar in Rotterdam: 'overweldigende belangstelling' .

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Toch nog iets kunnen reserveren ?

Menni

• 1762 messages
  • 0 votes

Neen, ik ga enkel naar Maastricht. Ook niet echt geprobeerd meer trouwens, geen zin in de rompslomp en financiële uitzuigerij. Kortom: die meeting komt een andere keer, als het wat rustiger is.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Dan kom je toch enkel naar de meeting ?! (als het nog mogelijk is uberhaupt)

Menni

• 1762 messages
  • 0 votes

Als iemand nog een kaartje overheeft, zal ik het overwegen.

starbright boy (moderator films)

• 22398 messages
  • 5070 votes

Waarschijnlijk is er een kaartje over. Ik heb er zelf een (drukte, chaos) en een via petey besteld. Dus twee.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Menni wrote:

Als iemand nog een kaartje overheeft, zal ik het overwegen.

Jouw kaartje is gekocht door Petey. Dus je hebt hem al.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Plus Aro Tolbukhin dvd, kortom; Menni komt.

Menni

• 1762 messages
  • 0 votes

Check! (kan petey dit zelf ook nog even bevestigen?)

Maak ik er één dagje van, vooruit.

francorosso

• 11 messages
  • 718 votes

In opdracht van Petey, die nu naast me zit en bewezen heeft als EERSTE de kaartjes te hebben gekocht. Hij was om 06.00 uur ter plekke en sterft nu van de slaap!

Bron Radio/TV rijnmond

Homepage > Nieuws

Stormloop op tickets filmfestival

Het loopt storm bij de voorverkoop van het 33e Internationale Film Festival Rotterdam.

De hele dag al zijn de telefoonlijnen moeilijk te bereiken. Het internet-reseveringssysteem ligt plat en komt zaterdag ook niet meer in de lucht. Ook kunnen mensen niet meer terecht aan de kassa bij de Doelen. Rond het middaguur waren er al zoveel mensen binnen dat de laatste klant pas laat zaterdagavond geholpen kan worden. Verwacht wordt dat de komende dagen de drukte afneemt. Het Internationale Film Festival Rotterdam begint over woensdag en is op 1 februari afgelopen.

petey

• 1901 messages
  • 3828 votes

Menni aangezien SB zelf een kaartje gekocht heeft kan je dus mee.

De kaarten zijn voor:

FK; Dusty en nog iemand 3

Kapp 1

Jordy 1

Hugo 1

LindaS 1

Q 1

en dus Menni 1.

FK is verantwoordelijk voor de kaarten en de afrekening. Ik zie hem namelijk al voor de 28ste omdat hij graag zijn kaarten wil hebben.

Patvs

• 24 messages
  • 129 votes

Hey Menni... jij ook hier?

Ik kreeg van petey de tip. Hij stond gewoon VOOR MIJ in de rij van De Doelen. (ik was 8e in de rij) (8e!!!! *disbelieve*)

We zullen er maar van uitgaan dat ik tenminste wel als EERSTE van huis wegging. Ik had de eerste reguliere trein vanuit Amsterdam met ontbijtje bij Burger King Schiphol.

Het was in ieder geval erg gezellig. Veel geleerd van petey die zich met Mr. Miyagi achtige wijsheden over de groep ontfermde.

-een uur na zonsopgang is het het KOUDST (heeft met straling te maken)

-je verliest 50-80% van je lichaamswarmte via je hoofd. (daarom een MUTS hard aan te raden)

Zie jullie in R'dam....

Mik

• 1504 messages
  • 1094 votes

Zeg, ik heb nu in totaal 2 x gereserveerd via de website. 1x 16 kaarten voor mij en tovenaar en 1x 3 kaarten voor mezelf op een extra dagje.

Nu heb ik dus 2 mailtjes gehad van IFFR. Worden deze kaarten nu allemaal op één hoop gegooid zodat ik deze kan ophalen?

Ze hadden trouwens op de site best een schermpje kunnen maken met alle kaarten die jij besteld had (je kunt tenslotte inloggen onder je eigen naam).

petey

• 1901 messages
  • 3828 votes

Alle bestellingen komen bijelkaar onder de opgegeven naam te staan. Ik geloof dat je er bij moet zeggendat het een internetbestelling was.

Menni

• 1762 messages
  • 0 votes

Patvs schreef:

Hey Menni... jij ook hier?

Ja, waar kom jij zo plots vandaan?

We zullen er maar van uitgaan dat ik tenminste wel als EERSTE van huis wegging.

In een andere categorie gaat die eer gaat vast naar vriend van me die kaarten probeerde te halen: iets over negenen in Rotterdam en ook afkomstig uit Zuid-Limburg.

Het was in ieder geval erg gezellig. Veel geleerd van petey die zich met Mr. Miyagi achtige wijsheden over de groep ontfermde.

Hele groep onder de wax, jakkie..

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Patvs wrote:

Hahaha

Goodfella

• 5091 messages
  • 4875 votes

Ik zal zo nog eens kijken met wie ik allemaal overlappingen heb. Ik zit in ieder geval samen met (o.a.) Petey bij beide Miike's! Leuk

Zeg Patvs, jij zit ook op xi-online toch? Studeer je ook media & cultuur?

Patvs

• 24 messages
  • 129 votes

Ja, ik doe richtingen Film en Nieuwe Media.

(en ga in tegenstellingen tot de meeste Media & Cultuur studenten van 21-31 jan NIET op wintersport) *sarcasm*

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Ik weet niet of de mensen die die woensdag naar Het Zuiden gaan nog van plan zijn om daarna nog ergens wat te gaan drinken, anders kom ik na mijn werk wel even buurten

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Is wel de bedoeling ja.

Padd0

• 804 messages
  • 3074 votes

Net ff alle overlapping gecheckt (Het Zuiden laat ik ff hierbuiten):

26 januari

15:00 | Uzak | Goodfella

17:30 | American Splendor | Mik, Tovenaar, Kappeuter, Goodfella

20:00 | Les Invasions Barbares | Kappeuter, Goodfella

22:30 | Gozu | Goodfella, Petey

28 januari

12:45 | Schultze Gets the Blues | Goodfella

22:30 | Zebraman | Goodfella, Petey

De helft van de films dus zonder een MM'er (gelukkig gaat er een vriend mee naar die films dus helemaal alleen ben ik ook niet).

Onderhond

• 87592 messages
  • 12836 votes

Padd0 : zie dat jij hier zowat de enige bent die het aandurft Dead End Run te gaan kijken. Graag een mening achterlaten bij de film, want recentes zijn best moeilijk te vinden . Verbaast me trouwens dat zo weinig mensen hier gaan kijken. Naar wat ik gehoord heb heeft Ishii's laatste een serieuze indruk achtergelaten in Rotterdam. Na Electric Dragon and Yume no Ginga ben ik een verstokte fan, jammer dat ik er zelf niet kan bijzijn.

Padd0

• 804 messages
  • 3074 votes

Dead End Run is voor mij een beetje een gok, ik hoop dat het een goede keuze blijkt te zijn. Uiteraard zal ik ff een mening achterlaten bij de film.

gozo

• 92 messages
  • 73 votes

8.50 uur aanwezig bij de doelen, 15.00 uur had ik de kaartjes in mijn handen.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ik voel me bevoorrecht. 10:29 had ik alle kaarten via internet.

gozo

• 92 messages
  • 73 votes

Vond t niet erg hoor, sfeer was erg plezierig, tijd ging sneller dan ik had gedacht.

Nadat ik mn bonnetje had gekregen, halverwege boodschappen gedaan, brood belegd en boek meegenomen, t leek bijna een grote picknick onder toneellampen.

Menni

• 1762 messages
  • 0 votes

Jammer dat ik niet een héle dag kan gaan (als ik er dan toch ben), twee uur vantevoren kaartjes moeten ophalen is gewoon ontzettend onhandig, zo niet volstrekt onmogelijk.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Iemand van ons kan de kaartjes voor je ophalen en naar het zuiden des lands sturen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.