- Home
- Filmforum
- Film - Festivals en evenementen
- International Film Festival Rotterdam - IFFR
International Film Festival Rotterdam - IFFR
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Daar ga ik ook heen!
Dan kunnen we mooi met z'n drieën gaan, dus (als het mag van linda tenminste
)...
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Zatoichi probeer ik ook in te plannen. Vermoed dat het voor deze film het lastigst wordt om tijdig te reserveren. Morgen mijn def. programma.
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Als je er om 9.00 gewoon bij bent , dan zal dit toch wel lukken denk ik? Of heb ik dit mis...
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Als het net zoals andere jaren gaat, zit je de hele ochtend vergeefs te proberen om er door te komen. Reken dus maar nergens op, kan het alleen maar meevallen....
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Onze Held Peter, IFFR-freak en deskundige, regelt de extra kaartjes voor Jordy en LindaS.
Menni
-
- 1762 messages
- 0 votes
Wat betreft Het Zuiden op woensdag: ik zal er zijn, maar ook aangezien de deadline van 22:00 verstreken is, haal ik m'n kaartje zelf wel. Een vriend van me rijdt morgenochtend naar Rotterdam, ERG handig
.
Ik wens jullie uiteraard allemaal veel succes met reserveren! Benieuwd of er verbeteringen waar te nemen zijn.
Mik
-
- 1504 messages
- 1094 votes
Nog 2 minuten totdat die webwinkel open zou gaan.... Ik ben benieuwd ..
Linda
-
- 1336 messages
- 0 votes
Dan kunnen we mooi met z'n drieën gaan, dus (als het mag van linda tenminste
)...
Mwoah, vooruit dan maar weer 
Mik
-
- 1504 messages
- 1094 votes
Nou, via de site bestellen is nog niet mogelijk. En dat telefoonnummer.... daar kom je helemaal niet doorheen
.
Maar ik geef niet binnen 7 minuten op 
Linda
-
- 1336 messages
- 0 votes
Zucht, volgens mij duurt het nog wel even voordat ik mijn bed weer in kan 
Mik
-
- 1504 messages
- 1094 votes
Er is een probleem met het online ticketverkoop en -reserveringssysteem.
Probeer het a.u.b. later of bel 010-8909000 (bereikbaar tussen 09.00 en 21.00 uur) of bezoek de centrale kassa in De Doelen, ingang Kruisplein
Ik ben d'r ook bang voor 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik was net keurig mijn voorstellingen aan het reserveren, moest er nog 3 selecteren en kon verder naar stap 2. Toen ineens lag het systeem plat. 
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Er is een probleem met het online ticketverkoop en -reserveringssysteem.
Probeer het a.u.b. later of bel 010-8909000 (bereikbaar tussen 09.00 en 21.00 uur) of bezoek de centrale kassa in De Doelen, ingang Kruisplein.

Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Was niet de enige die het was opgevallen dus, damn!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Stel je voor dat je de enige was. 
Mik
-
- 1504 messages
- 1094 votes
zit ik hier met een duffe kop al 20 minuten te luisteren naar iedere keer weer die vervelende ingesprekstoon
. Gelukkig heb ik af en toe de afwisseling van: -> the number you are calling could not be reached enz.
ps. die functie waar je je films kon selecteren heb ik niet eens kunnen bereiken Kap. Vertel is hoe het werkt, moet je eerst inloggen met adresgegevens ofz? Of bedoelde je dat met stap 2 ? Of ben je niet ver genoeg gekomen om er iets nuttigs over te zeggen 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Je zou zeggen dat ze elk jaar leren van hun fouten en het reserveringssysteem steeds beter maken. Het leek er even op....
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Vorig jaar was het langzaam, maar werkte het iig, nu werkt het helemaal niet, overbelast staat er. Slecht, ze weten toch dat er veel mensen gaan reserveren, dan zet je toch 10 extra servers neer.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik ben (/was) ingelogd ja. Ik was sinds vorig jaar geregistreerd. Dus ik was snel binnen.
Vervolgens kon ik heel makkelijk reserveren. Althans, met mijn slaperige kop en reserveringsstress was het ook een nerveuze klus...
→ STAP 1:
Kies uw filmvoorstellingen.
→ STAP 2:
Kies of u wilt kopen of reserveren.
→ STAP3:
Kies het aantal en ticketsoort.
→ STAP 4:
Bevestig uw keuze.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Tja, de site is beter maar teveel fanatieke filmfans tegelijk ? Daar kan geen server tegenop, vrees ik.
Mik
-
- 1504 messages
- 1094 votes
Ik moet maar hopen dat het nog gefixed wordt (lijkt me niet) en dan moet ik me eerst nog helemaal gaan registreren
... gaat lang duren.
Padd0
-
- 804 messages
- 3074 votes
Ik heb me wonderbaarlijk wel kunnen registreren, alleen inloggen lukt niet
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Tja, de site is beter maar teveel fanatieke filmfans tegelijk ? Daar kan geen server tegenop, vrees ik.
Eentje misschien niet, maar als je er genoeg hebt wel.
Nou dan ga ik maar eens koffie zetten of zo...
Mik
-
- 1504 messages
- 1094 votes
Waar doe ik dat dan Padd0? ... ik kom nergens 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
En die vliegmaatschappijen dan ? Die websites liggen toch ook niet continu plat omdat er teveel online reserveringen tegelijk zijn ?!
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
En die vliegmaatschappijen dan ? Die websites liggen toch ook niet continu plat omdat er teveel online reserveringen tegelijk zijn ?!
Padd0
-
- 804 messages
- 3074 votes
Ik zie trouwens ook net dat ze het online reserveren hokje hebben weggehaad van de site.