• 177.911 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.041 votes
Profile

Golden Raspberry Awards - Razzies

HerrieM

• 136 messages
  • 86 votes

Het slechte aan catwoman was dat het geen goede film is, ondanks het vele geld en de bekende namen zoals halle berry.

Daarnaast bliezen ze hoog van de toren dat het een geweldige film zou zijn. Het reslutaat van dit alles is dat het een opvallende film is die slecht is, t.o.v. minder opvallende slechte films.

ps. wat waren volgens jouw dan slechtere films?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Zei Berry niet een keer: "mij zal je nooit meer in een slechte film zien spelen"?

Flipman

• 7109 messages
  • 1141 votes

Naomi Watts wrote:

Zei Berry niet een keer: "mij zal je nooit meer in een slechte film zien spelen"?

Ik hoop tenminste dat ze dat gezegd heeft !

V

• 8369 messages
  • 3362 votes

HerrieM wrote:

ps. wat waren volgens jouw dan slechtere films?

Onder andere Torque en Van Helsing. Beide vele malen slechter dan Catwoman.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dat zijn er 2, nu nog 8.

Flipman

• 7109 messages
  • 1141 votes

Hoewel Van Helsing me nergens op lijkt slaan, zou ik die toch echt tien keer liever willen zien dan Catwoman! Maar dat is alleen mijn mening, natuurlijk...

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

akkkia schreef:

(quote)

Geen idee wat jullie hebben zitten kijken,

maar dat was geen White chicks...!

Ik weet toch zeker van wel, White Chicks was zonder enige twijfel en met grote afstand de slechtste film van het afgelopen jaar naar mijn mening.

V

• 8369 messages
  • 3362 votes

Flipman wrote:

Hoewel Van Helsing me nergens op lijkt slaan, zou ik die toch echt tien keer liever willen zien dan Catwoman!

Kijk Van Helsing aub. Een film waar ik zeker iets van verwacht had, maar gruwelijk slecht bleek te zijn. Catwoman is er niets bij.

@ Naomi Watts. Je hebt me door. Tot tien kom ik niet. Maar wel in de buurt met de volgende titels: Troy, Confessions of a Teenage Drama Queen (waar ik erg hoge verwachtingen van had ), 13 Going on 30 en The Punisher vond ik maximaal gelijkwaardig.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

V wrote:

@ Naomi Watts. Je hebt me door. Tot tien kom ik niet. Maar wel in de buurt met de volgende titels: Troy, Confessions of a Teenage Drama Queen (waar ik erg hoge verwachtingen van had ), 13 Going on 30 en The Punisher vond ik maximaal gelijkwaardig.

Dat zijn ook wel de titels dat voor mi jde missers waren inderdaad. Laat me raden je grote verwachting van CoaTDQ kwam door Lohan

ThaMovieVoter

• 3637 messages
  • 2242 votes

JoeHallenbeck wrote:

Hoewel ik de film niet gezien heb, lijken al die nominaties voor Alexander me een beetje overdreven veel (of is ie echt zo dramatisch?).

Nee hoor, mensen stellen zich een beetje aan, de amerikaanse mullahs willen alles nog even extra aandikken.

puma

• 16 messages
  • 66 votes

JoeHallenbeck wrote:

Hoewel ik de film niet gezien heb, lijken al die nominaties voor Alexander me een beetje overdreven veel (of is ie echt zo dramatisch?).

Voor de Amerikanen zeker niet overdreven, aangezien dit volk niet zo veel geeft om historie en andere culturen. En aangezien de gemiddelde Amerikaan een gebrek heeft aan inlevingsvermorgen en intelligentie begrijpen ze dit soort films niet zo. (Jammer dat dit ook geldt voor veel moviemeter leden)

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

bij Films > Nieuws > The Razzies:

Halle Berry en George Bush schitteren aan top anti-Oscars.

De Amerikaanse president George W. Bush, zoals hij te zien is in de documentaire van Michael Moore Fahrenheit 9/11, en de zwarte actrice Halle Berry voor haar rol in Catwoman kregen zaterdag de anti-Oscars toegekend, de razzies of de Gouden Frambozen als slechtste acteur en slechtste actrice van 2004.

De film Catwoman kreeg ook de stempel van Slechtste Film terwijl de Amerikaanse minister van Defensie Donald Rumsfeld en de zangeres Britney Spears de eer kregen van Slechtste Mannelijke Bijrol en Slechtste Vrouwelijke Bijrol voor hun optreden in Fahrenheit 9/11.

Halle Berry, die in 2002 nog de echte oscar kreeg voor beste vrouwelijke actrice, kwam haar Framboos zelf ophalen. De actrice bedankte de jury toen ze de prijs, een vergulde plastic framboos, in ontvangst nam. Daarmee is ze één van de eerste sterren die haar Framboos zelf in ontvangst komt nemen, enkel regisseur Paul Verhoeven (voor Show Girls) en komiek Tom Green deden dat haar voor. De anti-Oscars worden als sinds 1980 jaarlijks uitgereikt maar dan enkel voor Engelstalige films. (belga)

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

speedy23 schreef:

De Amerikaanse president George W. Bush, zoals hij te zien is in de documentaire van Michael Moore Fahrenheit 9/11, en de zwarte actrice Halle Berry voor haar rol in Catwoman kregen zaterdag de anti-Oscars toegekend, de razzies of de Gouden Frambozen als slechtste acteur en slechtste actrice van 2004.

Zucht.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

De blanke Amerikaanse president George W. Bush, zoals hij te zien is in de documentaire van de blanke Michael Moore Fahrenheit 9/11, en de zwarte actrice Halle Berry voor haar rol in Catwoman kregen zaterdag de anti-Oscars toegekend, de razzies of de Gouden Frambozen als slechtste acteur en slechtste actrice van 2004.

De film Catwoman kreeg ook de stempel van Slechtste Film terwijl de blanke Amerikaanse minister van Defensie Donald Rumsfeld en de blanke zangeres Britney Spears de eer kregen van Slechtste Mannelijke Bijrol en Slechtste Vrouwelijke Bijrol voor hun optreden in Fahrenheit 9/11.

Halle Berry, die in 2002 nog de echte oscar kreeg voor beste vrouwelijke actrice, kwam haar Framboos zelf ophalen. De actrice bedankte de jury toen ze de prijs, een vergulde plastic framboos, in ontvangst nam. Daarmee is ze één van de eerste sterren die haar Framboos zelf in ontvangst komt nemen, enkel de blanke regisseur Paul Verhoeven (voor Show Girls) en de blanke komiek Tom Green deden dat haar voor. De anti-Oscars worden als sinds 1980 jaarlijks uitgereikt maar dan enkel voor Engelstalige films.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Bedankt blanke jongen.

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5066 votes

Hier is overigens al een topic over http://www.moviemeter.nl/?foru...

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Bedankt voor de tip. Topics samengevoegd.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Sympathiek van Halle!

sn@ke

• 2077 messages
  • 888 votes

Ze deed haar tranen bij haar oscar van Monster's ball na en kwam toch best grappig uit de hoek door de vele mensen te bedanken voor de razzie want daar is toch veel hulp van mensen voor nodig, aldus Berry

Poisonthewell

• 4939 messages
  • 13391 votes

BoordAppel wrote:

Sympathiek van Halle!

Ja zoiets kan ik ook wel waarderen. Zouden meer acteurs moeten doen. Zelfspot werkt meestal in je voordeel

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

sn@ke wrote:

Ze deed haar tranen bij haar oscar van Monster's ball na en kwam toch best grappig uit de hoek door de vele mensen te bedanken voor de razzie want daar is toch veel hulp van mensen voor nodig, aldus Berry

Ja in het bijzonder de regisseur van die film

its my life

• 200 messages
  • 0 votes

CAT WOMAN is gewoon een flimdie je een dag kijkt en dan vergeten ben

Devastation HCT

• 405 messages
  • 1414 votes

Farenheit 9/11 en Catwoman kregen ieder 4 Razzies. De andere Razzies waren uitgereikt ter ere van hun 25e verjaardag. Voor de genres slechtste komedie, musical en drama van afgelopen 25 jaar. De winnaars:

From Justin to Kelly voor slechtste musical

Slechtste komedie: Gigli.

Battlefield Earth werd vereerd met de "slechtste drama"

Arnold Schwarzennegger werd gezien als de grootste "loser" van het afgelopen 25 jaar Golden Raspberries met 8 nominaties.

kijkert

• 3584 messages
  • 0 votes

Poisonthewell schreef:

(quote)

Ja zoiets kan ik ook wel waarderen. Zouden meer acteurs moeten doen. Zelfspot werkt meestal in je voordeel

Niks sympathieks aan om alle schuld op anderen af te schuiven.

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Als je die prijs al op komt halen en daarna nog mensen aan het bedanken gaat, geeft denk ik wel weer hoe je over die prjzen denkt. Vind het wel geestig zulke dingen. Eerst Verhoeven al (die de eerste was volgens mij) en later Tom Green, die in een limo aan kwam rijden.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12834 votes

Bush Beetje kinderachtige bedoening.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

kijkert wrote:

Niks sympathieks aan om alle schuld op anderen af te schuiven.

Doen ze bij de oscars toch ook? Heel normaal om de mensen te bedanken die je de mogelijkheid hebben gegeven een prijs te winnen.

kijkert

• 3584 messages
  • 0 votes

BoordAppel schreef:

(quote)

Doen ze bij de oscars toch ook? Heel normaal om de mensen te bedanken die je de mogelijkheid hebben gegeven een prijs te winnen.

Mensen bedanken is sympathiek, schuld op mensen afschuiven niet.

En normaal vind ik het ook niet.

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5066 votes

WORST PICTURE

CATWOMAN (Warner Bros.)

WORST ACTOR IN A LEADING ROLE

George W. Bush / FAHRENHEIT 9/11

WORST ACTRESS IN A LEADING ROLE

Halle Berry / CATWOMAN

WORST SUPPORTING ACTOR

Donald Rumsfeld / FAHRENHEIT 9/11

WORST SUPPORTING ACTRESS

Britney Spears / FAHRENHEIT 9/11

WORST SCREEN COUPLE

George W. Bush & EITHER Condoleeza Rice OR His Pet Goat / FAHRENHEIT 9/11

WORST REMAKE OR SEQUEL

SCOOBY DOO 2: MONSTERS UNLEASHED (Warner Bros.)

WORST DIRECTOR

“Pitof” / CATWOMAN

WORST SCREENPLAY

CATWOMAN Written by Theresa Rebeck and John Brancato & Michael Ferris and John Rogers

WORST ‘MUSICAL’ of Our First 25 YEARS

FROM JUSTIN TO KELLY* (2003 / Nominated for 8 Awards, “winner” of 1)

WORST ‘COMEDY’ of Our First 25 YEARS

GIGLI* (2003 / Nominated for 9 Awards, “winner” of 6)

WORST ‘DRAMA’ of Our First 25 YEARS

BATTLEFIELD EARTH* (2000 / Nominated for 9 Awards, “winner” of 7)

WORST RAZZIE LOSER of Our First 25 YEARS

Dis-Honoring The Performer Who’s Amassed the MOST Nominations w/out “Winning” a RAZZIE

Ah-Nuld Schwarzenegger (With 8 Nominations, including one for 2004)

Om het compleet te maken, hier alle winnaars.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

kijkert wrote:

Mensen bedanken is sympathiek, schuld op mensen afschuiven niet.

En normaal vind ik het ook niet.

Ze schuift de schuld niet op anderen af. Ze bedankt de mensen die het haar mogelijk hebben gemaakt deze prijs te winnen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.