• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.453 votes
Profile

Recordpoging filmkijken

Pierre1

• 271 messages
  • 271 votes

Recordpoging filmkijken

AMSTERDAM - Tweehonderd filmliefhebbers kunnen vanaf zaterdag 13 december in Amsterdam meedoen aan een recordpoging filmkijken. Ze kunnen zich verzamelen in de Cineramabioscoop in de Amsterdamse Marnixstraat en zich dan laven aan ongeveer veertig films.

Het huidige record, dat op 64 uur en 58 seconden staat, is begin dit jaar gevestigd in Thailand.

Tijdens de zogeheten Cinemarathon zullen er klassiekers, populaire films en vele premières te zien zijn, waaronder de US monsterhit Underworld, de komedie Mambo Italian en Rob Reiner's nieuwe film, Alex & Emma.

Van de filmfanaten wordt verwacht dat ze zonder één seconde slaap zeventig uur lang speelfilms kijken. Tussen de films zit een korte pauze. De poging wordt ingediend bij het Guinness Book of Records. Aanmelden voor de Cinemarathon kan vanaf 10 oktober (www.cinemarathon.nl).

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

Leuk idee...maar ik ben er niet bij. Ik val zeker in slaap als ik Underworld of zo als 4e film moet gaan kijken

Pierre1

• 271 messages
  • 271 votes

kos wrote:

Leuk idee...maar ik ben er niet bij. Ik val zeker in slaap als ik Underworld of zo als 4e film moet gaan kijken

't Is A'dam Kos, gratis speed elke 15min.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Pffff ik zou 8 uur niet eens kunnen volhouden. 70 uur is wel bijna 3 etmaal, en dat is gigantisch gigantisch slecht voor je lichaam. Niet aan meedoen!!

Ik ga binnenkort met mijn zus en Nick Kang op 1 dag de 5-uurs versie van Das Boot kijken.

Veel Energy-drinks drinken (of koffie) en dan red je het wel.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

5 uur is niks. Da's maar 1,5 keer LOTR!!! Dat kan toch makkelijk?

petey

• 1901 messages
  • 3828 votes

en wat verdien je ermee?

Goodfella

• 5091 messages
  • 4875 votes

Het kost nog €25 ook! Maar je kan je wél laten sponsoren. Ach, wie weet.. haha

aSMoDeuS

• 1119 messages
  • 5045 votes

25 euro = niet veel...

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5068 votes

25 euro : 40 = 62,5 eurocent per film!

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Mwahahaha moviefreak#1 gaat naar het Book of Records !!!! Zoals Vin Diesel al fluisterde in XXX ;

I LIVE FOR THIS SHIT !!!!!

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Bij ons in België is men gisteravond (in Gent dacht ik?) begonnen om 20u24 met de ganse tv-serie '24' te bekijken. Moet leuk zijn om dat eens mee te maken...

Phooze

• 2544 messages
  • 597 votes

24 uur zou ik denk ik nog wel volhouden, mits het allemaal maar interessant is. Bv. niet League of x-tra ordinary gentleman, daar viel ik na een uur al bijna in slaap....

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

Ik vraag me af hoe ze gaan controleren dat niemand in slaap valt. Als je midden in de zaal zit valt dat toch echt niet op denk ik, zolang je niet snurkt of zo.

aSMoDeuS

• 1119 messages
  • 5045 votes

Met van die stroomschokjes! Als je ogen te lang dicht zijn ---> bzzzzt!

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Men zou het moeten doen zoals op een trein, met een zogenaamde dodemansknop. Knop loslaten: lichten gaan aan of zoiets...

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Voor de echte freaks:

Recordpoging: 70 uur lang film kijken: cinemarathon

Bron: Metro, 25-09-'03

jassonn

• 5303 messages
  • 3229 votes

Volgens mij ben je al de derde die met dit bericht komt.Als je even iets naar boven gescrolled had....

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Het spijt me Jassonn, dat had ik (zie ik nu) inderdaad moeten doen. In m'n enthousiasme en tollend van de slaap heb ik dit berichtje gauw 'neergekwakt', zonder eerst het voorgaande te lezen. Ik zal voortaan beter opletten.

jassonn

• 5303 messages
  • 3229 votes

Maakt niet zo veel uit,heb ik ook wel eens(weleens?).....:p

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Films die al bekend zijn :

24 hour party people

cabin fever

alex and emma

mambo italiano

underworld

shade

tot nu toe dus een vrij aardig programma, maar bijvoorbeeld mambo italiano als je al 35 uur of zo op bent lijkt me vriij slaapverwekkend....

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

moviefreak#1 wrote:

maar bijvoorbeeld mambo italiano als je al 35 uur of zo op bent lijkt me vriij slaapverwekkend....

Dan zijn bij mij alle films slaapverwekkend.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Als ze Discovery of Heaven als eerste laten zien ben ik als eerste in slaap, voor mij dan een record voor het kortst volhouden

streeter

• 1436 messages
  • 6799 votes

Zou erg leuk zijn, maar ik wil nooit van me leven ALEX & EMMA zien.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Shaolin Soccer is toegevoegd aan het lijstje van films die worden gedraaid

empirekees

• 1597 messages
  • 2401 votes

streeter wrote:

Zou erg leuk zijn, maar ik wil nooit van me leven ALEX & EMMA zien.

En dit slaat op....?

streeter

• 1436 messages
  • 6799 votes

Kees, Alex & Emma had verschrikkelijke reviews in de VS, en flopte in de bios.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Zo zijn er wel meer films geweest, betekent niet dat het per definitie een slechte film is .

Death to Smoochy is volgens vele reviews de slechtste film van vorig jaar terwijl het toch een meer dan degelijke film was. En zo zijn er vast en zeker meer voorbeelden te vinden.

streeter

• 1436 messages
  • 6799 votes

moviefreak - ik heb maar 1 persoon gevonden die Alex & Emma goed vond (en dat was een reviewer van de St. Louis Post Dispatch - een van de enkele goede reviews). Van Death to Smoochy heb ik veel mensen gesproken die de film wel goed vonden.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Oh is het zo erg, dan heb ik niets gezegd

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Ik heb me vandaag ingeschreven en betaald. Overigens zijn er ook kaarten verkrijgbaar voor hetzelfde geld (25 euro) waar je dus toegang heb tot de films maar niet meedoet met de poging, je mag dan dus wel slapen ! Hoeveel films wil jij zien voor 25 euro ? Inschrijven dus.. hartstikke gezellig lijkt me

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.