- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote "smakelijk eten" topic
Het grote "smakelijk eten" topic
brujeria
-
- 215 messages
- 0 votes
.....knakworst (met pistoleten, ketchup en mosterd)
.....en uiteraard smac.
.....Het gehele januari en de helft van februari vaak naar de KFC, Burger King en de MacDonald's
.....En enkele dagen geleden Spare Rib Express besteld na een hele dag niets te hebben gegeten.
.....maar 'gezond eten' vind ik niet zo lekker en vind het maar onzin...
Jij bent een man naar mijn hart!

kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Fortune
-
- 4312 messages
- 2769 votes

Gewoon eigen schuld moet je maar geen hamburgers gaan eten van een kilo.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Zelfs mij gaat het te ver.
Maar een McChicken menu en nog een McFish kon ik vandaag nog wel aan.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Vandaag voor het eerst naar Has in R'dam, aan de Zwart Janstraat. Een shoarmatent. Heb nog een Döner menu voor 5,50 besteld. Was echt heerlijk. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Vroeger was ik zeker niet vies van ongezonde eetgewoonten. Geen fruit, 's avonds chips en bier, 2x per week snackbar en veel tripjes naar de BK. Geen vis en weinig groente. In de loop van de jaren ben ik gezonde dingen toch wel wat meer gaan waarderen en het zelfs lekker gaan vinden. Uiteindelijk vraag ik mij af waar je langer van geniet. Ongezonde eetgewoonten of gezond doen zonder (op latere leeftijd) dus allerlei klachten te krijgen. Een broodje hamburger speciaal zou er nu overigens wel ingaan trouwens!
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Volgens mij is het ook niet mogelijk om "gezond eten" in het algemeen niet lekker te vinden, aangezien er zoveel verschillende groentes en fruit e.d. zijn. Dat lijkt mij veel meer een mind-set. En op de lange termijn is natuurlijk altijd beter.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Het is soms of vaak ook gewenning. Ze zeggen vaak, koffie moet je leren drinken. Al zijn er natuurlijk mensen die hun hele leven geen koffie drinken omdat ze het echt smerig vinden. Of ze hebben niet de moeite genomen om zichzelf wat meer tijd te geven om eraan te wennen. Een mind-set, maar uiteindelijk ook tevens gewenning, denk ik. Mind-set = gewenning. Zo kun je het ook zien.
Zondag t/m donderdag ben ik de laatste jaren erg gezond bezig zodat ik mezelf op vrijdag en zaterdag weer de vernieling in kan helpen met bier, hamburgers en andere vette bende! Toch nog een soort balans.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Na een maand dit topic overslaan:
Onder het genot van een halve liter Red Bull net een pizza Supreme gegeten. Gisteren als avondeten op school was het een kleine kapsalon en een burek. En de dag ervoor tijdens werk een 2 euro cheeseburger King Deal en een losse chicken wrap bij de Burger King genomen.
En dan begin ik niets over wat ik heb gegeten tijdens mijn afwezigheid hier...
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Voor de mensen die Coca Cola Vanille lekker vinden, het is weer te koop in de supermarkt. Vandaag nog 3 blikjes bij de C1000 gekocht.
Enig nadeel is dat ze een euro per blik kosten.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
No shit?! En ik mag godverdomme niks eten/drinken T_T
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Dag 2 dat ik aan een bord met tartaar en frietjes zit. Simpel en lekker, daar houd ik van.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Voor de mensen die Coca Cola Vanille lekker vinden, het is weer te koop in de supermarkt. Vandaag nog 3 blikjes bij de C1000 gekocht.
Enig nadeel is dat ze een euro per blik kosten.
Haha serieus? Want die ga ik dan echt asap halen, al is het er maar één. Zo lekker 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dag 2 dat ik aan een bord met tartaar en frietjes zit. Simpel en lekker, daar houd ik van.
Lekker gezond ook.
Heb je 't wel gecompenseerd met groente en fruit? 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
@ Rianneke_Dan
Vandaag nog langs de C1000 gegaan om weer 2 blikjes te kopen. Ik heb geen idee of Jumbo, Super de Boer, AH, etc. ook de Vanilla hebben, maar de C1000 zeker.
@ Elineloves
Nee, het was een snelle maaltijd. Maar soms eet ik wel als 'toetje' een kom met gemixt fruit (appel, aardbei, peer, druiven, sinaasappel, mandarijnen, kiwi, banaan). Qua groente en fruit kom ik zeker niet voldoende aan 'een dag voldoende fruit en groente', maar zo nu en dan eet ik wel wat.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Afgelopen dagen helemaal los gegaan met eten.
Al een paar keer naar de McDonald's geweest (Big Tasty gegeten, hamburger, Big Mac menu), zondag een keer naar de IKEA (hotdogs en een broodje kaas) en dan hetzelfde dag naar de KFC (tijd niet gehad, was dus enorm lekker). Had toen een Zinger menu, een losse wrap en een Crispy burger gehaald. En dan nog een keer een kapsalon gehaald.
Blijft lekker, junkfood.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Zelden iemand gezien die zo trots is op zijn ''slechte'' eetgewoontes.. 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Nou, ik had gister gewoon broccoli, stukje zalm, scholletje en een glaasje water. 
Dreiecke
-
- 2768 messages
- 902 votes
Zelden iemand gezien die zo trots is op zijn ''slechte'' eetgewoontes..
Ik ook niet
Misschien is Mintaurus intussen wel allergisch voor groenten geworden en wordt ie ziek van fruit? Ik kende ooit een meisje (collega) dat ziek werd van fruit omdat ze dat nooit at, vandaar.
Trots inderdaad. In ieder geval geen stress te bespeuren 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Ik kan het nog wel eten. Zo nu en dan eet ik een kommetje fruit of een appel of banaan. Groente eet ik niet zo geweldig veel, meestal wel bij de BBQ of als extra'tje op een broodje. Maar zo nu en dan is een biefstuk met wat aardappelen lekker.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Het is heus geen ramp als je naar de McDonalds gaat al je daar zin in hebt. Of ff een paar liter Coca Cola halen met Doritos en M&M's... elke avond...
God, wat mis ik dat 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Ik heb gewoon het voordeel om dit soort dingen te eten en het qua uiterlijk niet te merken. Al moet ik het niet overdrijven door op z'n Super Size Me 3x per dag naar de Mac te gaan. Maar 2 of 3x per week een menu zou niet echt een ramp zijn, nee.
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
In De Site > Gebruikers > Popcorn: zout of zoet?:
Zout