• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.364 votes
Profile

Kledingtopic

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Een mooi fysiek kan anders knap lelijk gemaakt worden door de verkeerde kleren.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

BoordAppel wrote:

Wat trouwens ook erg achterlijk is: mensen die onder hun zwembroek een onderbroek doen . En dat moet blijkbaar altijd een Björn Borg zijn.

Het heeft een duidelijke reden waarom mensen dat doen. Niet alleen maar een modeverschijnsel, maar vooral bittere noodzaak met veel vrouwen in de buurt. Je wilt tenslotte niet voor paal staan.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

bjorn borg boxers zijn wel cool maar onder een zwembroek? ..maak je inderdaad geen indruk

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2629 votes

clockwork72 wrote:

dat snap ik ook niet. Maar tegenwoordig is dat verboden heb ik gehoord.

Nee, volgens mij niet. In de VS is het wel verboden als vrouw om je string te laten zien boven je broek.

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2629 votes

ace leader wrote:

bjorn borg boxers zijn wel cool maar onder een zwembroek? ..maak je inderdaad geen indruk

Ik zie tegenwoordig niet meer anders in het zwembad of strand. Ik vind het eigenlijk niet lelijk ofzo. Maar zelf doe ik het niet (op het strand/ zwembad). Tenminste niet zo dat het heel duidelijk boven de rand uisteekt. Meestal heb ik wel iets van een boxer eronder.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

wyatt earp wrote:

(quote)
Nee, volgens mij niet. In de VS is het wel verboden als vrouw om je string te laten zien boven je broek.

En terecht.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

vroeger kochtte ik eigenlijk ik geregeld dvd's, nu niet meer omdat vooral spaar voor kleren ben al meer dan 500 euro kwijt in bijna een jaar

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Na de walgelijke Crocs, vind ik dit het toppunt van wansmaak:

(afbeelding)

rokkenjager

• 2863 messages
  • 1702 votes

Apollinisch wrote:

Ik zie mooie kleding vooral als iets dat een lelijk fysiek uiterlijk moet compenseren.

Dat is dat een zeer opmerkenswaardige zinsbegoocheling Apoll.

Als een persoon er goed uit ziet, probeer hij/zij dan de fysieke uitstraling juist te paren met iets wat mooi is.

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

BoordAppel wrote:

Wat trouwens ook erg achterlijk is: mensen die onder hun zwembroek een onderbroek doen . En dat moet blijkbaar altijd een Björn Borg zijn.

Nog nooit gezien, maar dat is echt te triest voor woorden. Zelfs met een zwembroek aan moet er nog geshowed worden met die boxers

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Dat willen ze gaan verbieden hier in de zwembaden. Helemaal terecht want behalve dat het er niet uitziet is het ook erg onhygiënisch...

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

SelmaDuim wrote:

(afbeelding)

Idd...Lelijke sandalen.

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Wat sandalen betreft gaat er niets boven van die Basic Teva's. Ooit 10 jaar gelden een paar gekocht, de halve wereld mee rond gelopen en still going strong. Mochten ze ooit uit elkaar vallen lijst ik ze in en hang ik ze aan de muur

clockwork72

• 2780 messages
  • 1737 votes

dutchtuga wrote:

(quote)

Nog nooit gezien, maar dat is echt te triest voor woorden. Zelfs met een zwembroek aan moet er nog geshowed worden met die boxers

Inderdaad, het boeit mij trouwens niet wat voor onderbroeken ik aan heb. Een onderbroek is een onderbroek. Je bent echt gek als je 20 euro voor 2 onderbroeken gaat betalen.

aunuscus

• 591 messages
  • 115 votes

Ik draag een broek en een t-schirt

clockwork72

• 2780 messages
  • 1737 votes

je meet het.....

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

SelmaDuim wrote:

(afbeelding)

Wat een vreselijke dingen.. In Tunesië werd je er mee dood gegooid

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

wat vinden jullie van skinny jeans bij mannen? niet stoer...vooral niet als het strak en van leer is

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Haha The Jonas Brothers ook echt.. Kindje van mijn werk is er hélemaal weg van! Rare jochies.

Ik vind het.. spuuglelijk. Vind ze sowieso op die foto niet leuk uitzien.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Check deze vreselijke shoes van Ronaldo.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

Leland Palmer wrote:

oh mijn god. kan echt niet

Vascago

• 4798 messages
  • 3592 votes

Leland Palmer wrote:

Is dat zijn vriendje wat er naast loopt?

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

HAHAHA

(afbeelding)

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Vascago wrote:

(quote)

Ik vroeg me meteen af of die rozen voor Paris Hilton waren.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Vascago wrote:

Hmm... om je even uit je droom te helpen. Hij is geen homo. Krijgen we dat oude verhaaltje weer. Niet dat het hem ooit wat zal boeien, hij kan toch zo'n beetje alle vrouwen krijgen die hij wil.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Mij niet. Niet dat hij mij zou willen, maar ach, dat is een detail Homo vind ik hem totaal niet. Alleen die schoenen zijn wel écht verschrikkelijk. Beetje een fashion-blunder.

Vascago

• 4798 messages
  • 3592 votes

HarmJanStegenga wrote:

(quote)
Hmm... om je even uit je droom te helpen. Hij is geen homo. Krijgen we dat oude verhaaltje weer. Niet dat het hem ooit wat zal boeien, hij kan toch zo'n beetje alle vrouwen krijgen die hij wil.

Happen of niet? Was maar een grapje.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Madecineman wrote:

Wat sandalen betreft gaat er niets boven van die Basic Teva's. Ooit 10 jaar gelden een paar gekocht, de halve wereld mee rond gelopen en still going strong. Mochten ze ooit uit elkaar vallen lijst ik ze in en hang ik ze aan de muur

Ik heb ook Teva's. Vind ze erg lekker zitten...

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

clockwork72 wrote:

(quote)

Inderdaad, het boeit mij trouwens niet wat voor onderbroeken ik aan heb. Een onderbroek is een onderbroek. Je bent echt gek als je 20 euro voor 2 onderbroeken gaat betalen.

20 euro is toch niet zoveel? Voor een goede boxer betaal je eenmaal iets meer...

clockwork72

• 2780 messages
  • 1737 votes

nou, voor 2 onderbroeken vindt ik het ongeloofelijk veel geld. Net alsof het iemand anders iets boeit wat voor onderbroek je aan hebt.

Meestal is het alleen maar om 'erbij te horen'

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.