- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Kledingtopic
Kledingtopic
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Jack & Jones, Replay en Gaastra.
Mijn voorliefde voor H&M is afgekoeld vermits je er niet meer uniek kunt kleden. Op een dag zie je wel 16 andere mensen met hetzelfde rondlopen.
Dat is Jack & Jones heeft dat toch ook? Bijna iedereen loopt daarin.
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Jack & jones loop ik echt niet zomaar binnen nee...die zijn overal
H&M heeft wel leuke dingen hoor (meer voor de meisjes, oké...) als ik een zwart vest of witte shirts ofzo moet hebben, kun je het goedkoopst bij H&M terecht
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
Ik draag alles maar dan ook alles van de winkel waar ik werk. Morgan dus... http://www.morgandetoi.com
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Mijn favoriete merken:
Fred Perry
American Apparel (geweldige shirts)
Pinguin (mooie hemden)
Cos
Filippa K
Drykorn
Matinique
Friday the 13 th
-
- 2558 messages
- 2023 votes
Dat is Jack & Jones heeft dat toch ook? Bijna iedereen loopt daarin.
Klopt hoor wat je zegt. Maar Jack & Jones heeft dan toch nog dat ietsje extra wat ik in de H&M niet meer aantref. Toch die standing nog, maar op een standaard manier.
Alles ziet er ook meer netjes uit. Als ik een H&M binnenstap moet ik vaak denken aan een turkenmarkt eerlijk gezegd.Maar het kan zijn dat de H&M - franchises van streek tot streek kunnen verschillen. Ik kom er allesinds niet erg graag, wel koop ik er af en toe nog van die losse, lange pyamabroeken en boxershorts.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Ik draag eigenlijk niet 1 bepaalde stijl of zo, hangt behoorlijk af van de situatie, setting en m'n humeur.
Ben verder ook niet echt een mode-kenner of zo. Gelukkig kun je dat in een land als Nederland eenvoudig verhullen.
. Hier hebben ze echt geen kaas gegeten van mode als je het vergelijkt met andere landen.
Neem alleen al zo 'n trend als die maillots etc. onder een rokje dragen.
. Wie verzint zoiets. Onder een rokje horen blote benen!
En een tijdje geleden al die jeans met van die halfgele pisvlekken er op.
. En iedereen er ook gewoon achteraan lopen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Neem alleen al zo 'n trend als die maillots etc. onder een rokje dragen.
. Wie verzint zoiets. Onder een rokje horen blote benen!
Ook iets wat ik me afvraag, en als je het te koud vindt voor blote benen draag je maar een broek. Ik snap ook niet die vrouwen die lange rokken dragen, kan je ook net zo goed een broek aantrekken.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Ik draag eigenlijk niet 1 bepaalde stijl of zo, hangt behoorlijk af van de situatie, setting en m'n humeur.
En een tijdje geleden al die jeans met van die halfgele pisvlekken er op.
. En iedereen er ook gewoon achteraan lopen.
Kleurt toch goed bij je gezicht.
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Klopt hoor wat je zegt. Maar Jack & Jones heeft dan toch nog dat ietsje extra wat ik in de H&M niet meer aantref. Toch die standing nog, maar op een standaard manier.
H&M heeft op z'n tijd echt wel eens leuke dingen. Goede boxers, gewone t-shirts, slippers, hippe zonnebrillen...
soms heel erg mooie jassen in de zomer
in de winter hebben ze wel vette wollen pet/mutsen gedoe...sjaals
oké, 80 procent van de jongensafdeling is vrij 'te gewoon' inderdaad..
maar het is een heel overzichtelijke winkel en heel handig, dat kan je van Jack & Jones niet zeggen, die hebben eigenlijk niks echt bijzonders en H&M wel
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Jurkjes die ik onlangs [vlak voordat ik op vakantie ging] gekocht heb:
die 2e is heel erg leuk 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ook iets wat ik me afvraag, en als je het te koud vindt voor blote benen draag je maar een broek. Ik snap ook niet die vrouwen die lange rokken dragen, kan je ook net zo goed een broek aantrekken.
Of vrouwen die hun broek in hun veel te lelijke laarzen stoppen, ook zo'n afknapper...
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
die derde met jennifer aniston valt nog mee, zie ik steeds vaker. Alleen het liefst niet in de zomer
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Die schoenen (als je ze zo kunt noemen, voor mij zijn het gewoon erg lelijke sloffen) zien toch niet uit? Snap echt niet wat vrouwen bezield om zoiets aan te trekken en over straat te gaan drmee.
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Ik draag meestal een jeansbroek en een t-shirt en als het koud is een trui zeker? En als het nog kouder is een jas. In de zomer draag ik soms korte broeken. Ik heb ook een paar beige broeken.
Ik ben gewoon casual denk ik dan. Voor schoenen heb ik al eens All-stars gehad en ik heb ook schoenen van Adidas, Reebok, Fila, ..
Wat moeten jullie nog weten? Ik kick niet erg op merkkleding.
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
overigens vind ik dat mensen met alleen maar merkkleding zoals D&G of Ralph Lauren eigenlijk best wel arrogant kunnen overkomen...alsof ze met geld smijten.
Trouwens een winkel die echt haat is de Chasin', jongens die alleen maar chasin' denim dragen...lelijk hoor
rokkenjager
-
- 2863 messages
- 1702 votes
90% van m'n kledingkast komt uit deze winkel in Amsterdam. Ben daar wekelijks te vinden.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Ziet er prima uit, die winkel. Heb snel de site (collection) even nagekeken, maar daar zit best mooi spul tussen. Netjes.
rokkenjager
-
- 2863 messages
- 1702 votes
Dank. Het is ook écht een aanrader die winkel. De collectie op hun site is maar een relatief beperkt overzicht van wat Fitz te bidden heeft.
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Dank. Het is ook écht een aanrader die winkel. De collectie op hun site is maar een relatief beperkt overzicht van wat Fitz te bidden heeft.
ziet er goed uit, zal zeker kijken als ik over een maand in amsterdam ben 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Wat trouwens ook erg achterlijk is: mensen die onder hun zwembroek een onderbroek doen
. En dat moet blijkbaar altijd een Björn Borg zijn.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1737 votes
dat snap ik ook niet. Maar tegenwoordig is dat verboden heb ik gehoord.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Ik zie mooie kleding vooral als iets dat een lelijk fysiek uiterlijk moet compenseren.