- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Kledingtopic
Kledingtopic
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
gewoon naturig haar is eigenlijk beter.... niet te kort niet al te lang...en niet al te veel gel of wax, kan leiden tot haaruitval heb ik horen zeggen
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
Wel, ieder z'n ding natuurlijk.
Maar een terras vol met 'sjaaltjes' zal ontzettend modieus en eigentijds zijn, maar je moet toegeven dat het een grappig gezicht is. Onderscheidend in eenheid, zo zou ik het willen omschrijven.
Het toppunt van wansmaak vind ik wel die 'Palestina' sjaaltjes.
Dus het symbool van rebellie van gister is het modeaccesoire van conformisme van morgen. (Che T-shirts, Castro-petjes kuch kuch)
De mannen van Monty Python hadden er een film van kunnen maken.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Leuk, alleen 2 potten gel minder dr in.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Mwoah.. paar bussen haarlak dr in ipv gel
(Of is dat dan weer té janetjes-achtig, haarlak voor kerels?)
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Het toppunt van wansmaak vind ik wel die 'Palestina' sjaaltjes.
Dus het symbool van rebellie van gister is het modeaccesoire van conformisme van morgen. (Che T-shirts, Castro-petjes kuch kuch)
True, al die 14-jarige pubers die rondlopen met zo'n sjaal zonder enig idee van de politieke connotatie te hebben zijn bijzonder triest.
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
bIj het tennis zijn zeker weten Serena Williams en roger federer het beste gekleed, op de baan én buiten de baan
Hetzelfde geldt voor andy roddick
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Mwoah.. paar bussen haarlak dr in ipv gel
(Of is dat dan weer té janetjes-achtig, haarlak voor kerels?)
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
True, al die 14-jarige pubers die rondlopen met zo'n sjaal zonder enig idee van de politieke connotatie te hebben zijn bijzonder triest.
Hm, elke keer als ik ze zie, worden ze gedragen door mensen van allochtoonse afkomst. Zie ze hier iig zelden om de nek van een Nederlander, of ik let niet goed op. Maar hoe dan ook, die dingen zijn lelijk. Beetje te tafelkleed achtig.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Loop jij ook met zo'n kapsel rond als Dhr Pitt?
Tsja.. ziet er allemaal heel leuk uit, maar lijkt me een flink gedoe om dat bij te houden en op zijn plaats te houden.. Zijn niet de gemakkelijkste kapsels om in model te krijgen lijkt me zo.
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Dit kapsel van Pitt vereist ook weer wat gel, maar ook weer erg cool.
dat kapsel is zo ouderwets (tweede wereldoorlog piloten enz.)
DIT is het beste kapsel...niet kort, niet heel lang en zo natuurlijk !!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
[is het beste kapsel...niet kort, niet heel lang en zo natuurlijk !!
Uit PS I love you, toch? Hm... Ik vind het een beetje.. gewoontjes
Voor iemand die niet veel zin heeft om tijd in zn kapsel te steken.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Loop jij ook met zo'n kapsel rond als Dhr Pitt?
Gewoon rammen met die gel, wat achterover die kuif en klaar is kees.
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Uit PS I love you, toch? Hm... Ik vind het een beetje.. gewoontjes
Voor iemand die niet veel zin heeft om tijd in zn kapsel te steken.
achja ik vind die bruine leren jas ook gewoon erg mooi bij die vent passen. En dat kapsel staat bij zijn gezicht. Het hangt dus ook af hoe iemands gezicht is. Maar Gerard Butler zag er gewoon goed uit in de film
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
achja ik vind die bruine leren jas ook gewoon erg mooi bij die vent passen. En dat kapsel staat bij zijn gezicht. Het hangt dus ook af hoe iemands gezicht is. Maar Gerard Butler zag er gewoon goed uit in de film
Yeah I know, hij bezorgde me bijna een slapeloze nacht. Kerel heeft wel uitstraling ja, dat moet ik toegeven. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Gewoon rammen met die gel, wat achterover die kuif en klaar is kees.
FF stiekem offtopic, ben jij gewoon maar 2 weken ouder dan ik? Wow, seriously.. Ik heb die tijd dat ik hier nu zit, altijd gedacht dat jij een kerel van rond de 35 was. Apart.
Anyway, gel vind ik smerig, gebruik het zelf ook nooit.. gelukkig heb ik dat ook niet nodig met mn lange haar, maar 't lijkt me gewoon al ranzig aanvoelen op mijn hoofd. En zeker als het zo hard en stijf is en je moet die troep dr uit wassen.. (Niet dat dat voor haarlak niet geldt, maar toch..)
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
FF stiekem offtopic, ben jij gewoon maar 2 weken ouder dan ik? Wow, seriously.. Ik heb die tijd dat ik hier nu zit, altijd gedacht dat jij een kerel van rond de 35 was. Apart.
Nee, maar dat heb je goed gezien inderdaad. Misschien had je even wat eerder op m'n profiel moeten kijken.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Nee, maar dat heb je goed gezien inderdaad. Misschien had je even wat eerder op m'n profiel moeten kijken.
Ja, stom. Ik volg je nochtans regelmatig. Ik geef het warme weer de schuld ofzo.
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Yeah I know, hij bezorgde me bijna een slapeloze nacht. Kerel heeft wel uitstraling ja, dat moet ik toegeven.
toch zijn zulke bruine jasjes (vooral iets lichter bruin) bij ons op school het kenmerk van hangjongeren..tuig, rokers. En leer is duur ook nog.
en Harm, gel vind ik eigenlijk wel handig, alleen haat ik het om het steeds uit te wassen en ik ben ONTZETTEND bang dat ik later kaal word aangezien mn ooms en mijn vader kaal zijn. Daarom gebruik ik het steeds minder vooral in de zomervakantie
hunkydory
-
- 168 messages
- 0 votes
Zijn er nog mensen die wel lekker in het pak zitten?
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Zijn er nog mensen die wel lekker in het pak zitten?
hangt van mijn baan later af...
ik krijg nog een gala komend jaar en ik heb wel ontzettend zin in een zwart pak met strikje
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Check deze foto uit The Wanderers (1979), film dat zich afspeelt in de jaren '60 in de bronx
toch raar dat er in de jaren '60 van die jacks/jasjes waren en dat de meeste jongens allemaal polo's droegen. All stars hadden ze al, jeans hadden ze al....toch hele andere kledingstijl dan nu
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Over stoere kerels met ruige kapsels gesproken...
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
aunuscus
-
- 591 messages
- 115 votes
Check deze foto uit The Wanderers (1979), film dat zich afspeelt in de jaren '60 in de bronx
toch raar dat er in de jaren '60 van die jacks/jasjes waren en dat de meeste jongens allemaal polo's droegen. All stars hadden ze al, jeans hadden ze al....toch hele andere kledingstijl dan nu
lol!!!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Das toch deze gast?
Waylon scoort Motown contract - Privé - Telegraaf.nl [24 uur Actueel, ook mobiel] [prive]
Juist, die. 
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Mijn stijl:
Schoenen: Vanz
Broeken: Wijd/baggy, bijvoorbeeld Overzeas
Shirts: Voorheen bijna altijd zwart met muziek/film opdruk, nu na positieve respons steeds vaker een primaire kleur (met muziek/film opdruk)
.
Alles eronder: wat prettig zit.
In de winter, hoodies: Zwart met opdruk.
In de winter, jas: alles wat nattigheid buiten houdt.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Ik shop graag en hou wel van jurkjes en rokjes. Vind een pak ook mooi.
Ik hou ook van mannen in een pak. Wel zonder stropdas graag.
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Eigenlijk zijn sneakers heel erg in maar ik heb er het geld niet voor omdat ik het snel opmaak aan andere kledingstukken 
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
Ik houd het op (getailleerde) overhemden en ben er zo één dat als ik een merk/ model goed vind zitten, ik meteen een variatie van kleuren haal.
Raar volgens sommigen die van mening zijn dat je eigenlijk 'hetzelfde' kledingstuk haalt. Maar perfect passende kleding is zo lastig te vinden en ik ben al niet zo geduldig,
Friday the 13 th
-
- 2558 messages
- 2023 votes
Jack & Jones, Replay en Gaastra.
Mijn voorliefde voor H&M is afgekoeld vermits je er niet meer uniek kunt kleden. Op een dag zie je wel 16 andere mensen met hetzelfde rondlopen.
Mijn stijl is casual/chic. Ik draag graag klassieker maar het moet wel hip en jong tonen.
Thuis loop ik het liefst in een lange pyamabroek of short en een wit t-shirtje.