- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Kledingtopic
Kledingtopic
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
#1 en 4 zijn wel heel erg lelijk.
Mijn smaak ligt het dichtste bij #2 denk ik, maar ik kan de mijne nergens vinden op het net.
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Valt ook reuze mee. Tenminste, bij mij hebben ze het vaak mis. Ik draag vaak rokjes, weinig broeken, alleen jeans eigenlijk of een strakkere zwarte lange broek..
jeans zijn altijd leuk, rokjes zijn heel zomers. Of joggingbroeken! heel sportief 
Ben benieuwd wat de gemiddelde MM'er van de volgende schoentjes vindt: klik, klik, klik, klik, klik.
Vast wat teveel van het goede. Die Gucci's zijn dan ook wel érg, maar wel heerlijk fout.
zijn wel mooi maar ik ben nog een tienertje en ik draag dus nog sneakerz 
op dit moment ben ik wel op zoek naar een sportvest ofzo (lacoste, adidas...)
en een gilet!! (liefst zwart)link
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Mijn smaak ligt het dichtste bij #2 denk ik, maar ik kan de mijne nergens vinden op het net. Ik heb ook zo'n soort schoenen (# 5 lijkt er wel wat op qua vorm en kleur maar dan zonder die vegen) maar ik heb ze liever zonder tekeningen of profiel.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ben benieuwd wat de gemiddelde MM'er van de volgende schoentjes vindt: klik, klik, klik, klik, klik.
Vast wat teveel van het goede. Die Gucci's zijn dan ook wel érg, maar wel heerlijk fout.
Haha, ik vind ze serieus echt cool! Mits je ze leuk weet te combineren natuurlijk.. je moet ze niet dragen onder een witte linnen broek ofzo..
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
All Stars zijn ook schoenen voor jong en oud
in films en in hollywood dragen mensen zelfs all stars. Volgens mij draagt stallone in rocky ook all stars als hij die trappen oprent.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Hier in Antwerpen noemen wij dat janetteschoenen.
Wijze mensen in 't stad!
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Haha, ik vind ze serieus echt cool! Mits je ze leuk weet te combineren natuurlijk.. je moet ze niet dragen onder een witte linnen broek ofzo..
En nee, uiteraard. Gewoon een spijkerbroek (die ik eerder noemde, geen wijde pijpen iig) ofzo. Voor de rest staan die zwarte, strakke puntschoenen altijd nog het beste onder m'n pak, die ik altijd aanhad toen ik nog bij de ABN werkte. Vind ik. 
Hier in Antwerpen noemen wij dat janetteschoenen.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Ah, oké zoiets dacht ik al.
Mjah, uiteraard onzin natuurlijk, al kan ik me best voorstellen dat mensen 't helemaal niks vinden.
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Als je er maar voor zorgt dat je niet als Brüno de straat oploopt..
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Ah, oké zoiets dacht ik al.
Mjah, uiteraard onzin natuurlijk, al kan ik me best voorstellen dat mensen 't helemaal niks vinden.
Cultural differences, aye? 
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Homoschoenen.
Niet helemaal. Janet is eerder een homo die zich vrouwelijk gedraagt. Klein maar niet onbelangrijk verschil.
Best grappig, want als ik door Antwerpen loop kan ik aan de schoenen zien of het een Belg of een Nederlander betreft.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12834 votes
"Fairy" heb ik altijd een mooi equivalent van "janet" gevonden in het Engels. Zou zo'n dingen in ieder geval ook nooit dragen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Tja.. ik zie en hoor wel vaker dat sommige mannen meteen als 'homo' worden bestempeld vanwege hun kleren.. ook zoiets doms vind ik dat een man geen leuke, vlotte roze blouse kan dragen ofzo, zonder uitgemaakt te worden voor 'janet'..
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Voor velen staat klasse vaak gelijk aan gayness
. Ik vind het op zich wel een enorm complimentt aangezien homo's zich altijd extreem goed kleden.
Ook niet echt mijn smaak die shoes maar geen schoenen die je manhood ten twijfel trekken.
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
Wat 'Fairies' en 'Janettes' (hoe kom je erop
) vandaag dragen wordt morgen de mannen opgedrongen als herenmode.
Ik bibberde al bij die sjaaltjes. Nu vrees ik die lage V-hals. (wel waxen, he)
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Ik bibberde al bij die sjaaltjes.
Heb 'k ook wel 's om. Vind ik ook wel gaaf eigenlijk. Boeiend
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Voor velen staat klasse vaak gelijk aan gayness
. Ik vind het op zich wel een enorm compleet aangezien homo's zich altidj extreem goed kleden.
Verder maakt het mij niet uit. Homo, hetero, janet of fairy. Dat iedereen maar draagt waar hij zin in heeft.
niethie
-
- 7319 messages
- 7239 votes
Mensen moeten ook gewoon dragen wat ze leuk vinden, dat ze vervolgens weer uitgemaakt worden voor homo, alto of weet ik het wat is de grootsmogenlijke onzin.
Ik zelf geef weinig om kleding, heb er dan ook een extreme hekel aan het te kopen. Vaak draag ik simpele dingen. Zowel altijd een spijkerbroek, een (film, muziek of sport) shirtje (vaak in de kleur zwart, rood of groen), een vest en sportschoenen en wanneer het wat kouder is een trui en een jas (vaak een leren) overheen. Het kan me niet schelen zolang het maar lekker zit en het er een beetje toonbaar uitziet, zonder echt op te vallen. Thuis is het vaak nog simpeler, gewoon een jogingsbroek en het eerste de beste shirt dat ik kan vinden. 
Edit: Heb wel een grote voorliefde voor van die sixties mod, flowerpower kleding en van die 80's goth/punk stijl achtige dingen. Al zal je mij er zelf nooit snel in zien lopen. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Mijn remark was dan ook niet serieus bedoelt. Puur cynisme tegen hokjesplaatsing.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik vind die lage V-hals verschrikkelijk! Altijd als ik dat zie denk ik meteen aan hém:
Elke keer als ik hem op tv zie of ergens in een tijdschrift, heeft ie zo'n ding aan.
Sjaaltjes vind ik dan soms weer best cute bij een kerel....

YEAH BABY!

ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
vroeger haatte ik het om wat kleren te kopen in de stad. Komt waarschijnlijk omdat mijn moeder van alles aansmeerde.
nu is het zomer en ik draag makkelijke, strakke t-shirts en soms een blouse en kort broekje. En slippers zijn zeker ook niet verkeerd
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Sjaaltjes vind ik dan soms weer best cute bij een kerel....
Als het maar in de winter is, anders draag ik ze niet. Als je een skater bent oke...maar in de zomer ga ik niet overdreven met een sjaal rondlopen. Hangt ook van de stylen af
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Wat kleren aangaat is David Beckham toch echt wel een held wat mij betreft! Goed voorbeeld van iemand die al snel wat homo uitspraken naar zich toegegooid krijgt, terwijl dat nergens over gaat. Zoals hij er hier op deze foto's bijloopt vind ik gewoon erg cool. Zou niet weten wat daar gay aan zou zijn eigenlijk: klik, klik, klik (zonder die pet), klik.
Ja, de sjaaltjes zitten er ook bij (
), al gaat zoéén me ook wat te ver.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Het gaat altijd in deze volgorde. '' Wat leuks zien hangen '' - '' Prijskaartje inspecteren - '' Passen ''. '' Kopen ''
De gemiddelde jacht naar een paar schoenen duurt meestal maar 5 minuten. De gemiddelde jacht naar een T-shirt of broek maximaal 10 minuten. Ik slenter niet de hele zaterdagmiddag door de stad op zoek naar wat schoeisel oid. Bij de eerste winkel waar ik binnenloop is meestal al meteen raak.
Wat ik draag :
Binnenshuis : Het eerste wat ik tegenkom in de kast.
Buitenshuis : Ligt aan de situatie, maar het is altijd nette moderne kleding. All-black ook met regelmaat.
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Wat kleren aangaat is David Beckham toch echt wel een held wat mij betreft! Goed voorbeeld van iemand die al snel wat homo uitspraken naar zich toegegooid krijgt, terwijl dat nergens over gaat. Zoals hij er hier op deze foto's bijloopt vind ik gewoon erg cool. Zou niet weten wat daar gay aan zou zijn eigenlijk: klik, klik, klik (zonder die pet), klik.
Ja, de sjaaltjes zitten er ook bij (
), al gaat zoéén me ook wat te ver.
Beckham heeft wel stijl ja, niet al te overdreven en vaak sportief. Verandert ook vaak zijn kapsel.
In de zomer ben ik vaker met een kuif te zien...normaal heb ik meer een mutsig kapsel klik
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik ben helemaal gek van blousjes bij een kerel! Zo sexy!
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
In de zomer ben ik vaker met een kuif te zien...normaal heb ik meer een mutsig kapsel klik
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Leuk, alleen 2 potten gel minder dr in.