- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Kledingtopic
Kledingtopic
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
nou, voor 2 onderbroeken vindt ik het ongeloofelijk veel geld. Net alsof het iemand anders iets boeit wat voor onderbroek je aan hebt.
Meestal is het alleen maar om 'erbij te horen'
Zitten ook 10x beter dan een goedkopen. 
Hij meet zichzelf vooral dat homo imago een beetje aan heb ik het idee. Hij zal best (ook) op vrouwen vallen, maar hij zaait graag twijfel. Ik bedoel come on, http://4.bp.blogspot.com/_yz2rRTOwY7U/SjjsKl8_JcI/AAAAAAAAAQY/cPZ-sdgqv6Y/s400/ronaldo-flower-415x650.jpg
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hij meet zichzelf vooral dat homo imago een beetje aan heb ik het idee. Hij zal best (ook) op vrouwen vallen, maar hij zaait graag twijfel. Ik bedoel come on, http://4.bp.blogspot.com/_yz2rRTOwY7U/SjjsKl8_JcI/AAAAAAAAAQY/cPZ-sdgqv6Y/s400/ronaldo-flower-415x650.jpg
Hm, ziet er niet eens uit om over naar huis te schrijven....
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Was maar een grapje.
Ik bedoel come on, http://4.bp.blogspot.com/_yz2rRTOwY7U/SjjsKl8_JcI/AAAAAAAAAQY/cPZ-sdgqv6Y/s400/ronaldo-flower-415x650.jpg
DeCol
-
- 7009 messages
- 3022 votes
wat vinden jullie van skinny jeans bij mannen? niet stoer...vooral niet als het strak en van leer is
Vreselijk! Lijkt me ook echt niet lekker zitten.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1737 votes
nee, inderdaad lijkt me veelste strak zitten.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Je hoeft niet 'mooi' aangekleed te zijn om iets uit te stralen. Sommige kerels zijn zó fout gekleed, dat ik het iig weer helemaal te gek vindt.
Ligt aan de hele uitstraling.. Hoewel ik hem absoluut niet knap vindt, vind ik hem wel echt super lomp! 
Vascago
-
- 4798 messages
- 3592 votes
Wij weten ook wel dat ie geen homo is, maar net als Beckham doet ie altijd goed zijn best om twijfel te zaaien.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Wij weten ook wel dat ie geen homo is, maar net als Beckham doet ie altijd goed zijn best om twijfel te zaaien.
Vascago
-
- 4798 messages
- 3592 votes
Beckham ontketende ooit een rage in Engeland door met lippenstick op het veld te betreden. En hij heeft zelf eens in een interview gezegd dat ie tijdens het voetballen geregeld een string van Victoria aan had. Tsa dat mag jij normaal vinden. Ik vind het behoorlijk gay.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
En hij heeft zelf eens in een interview gezegd dat ie tijdens het voetballen geregeld een string van Victoria aan had. Tsa dat mag jij normaal vinden. Ik vind het behoorlijk gay.
Ik heb mn ex ook wel eens een bh aangetrokken van mij hoor. Hij ging er dan wel niet mee de deur uit, maar ach.. zou niet alles zo serieus nemen. Ik liep ook rond in boxers van hem, ik til daar niet zo zwaar aan, dat gay/niet gay gedoe. Alles een beetje met een flinke korrel zout nemen.
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Nee hoor, beetje kortzichtig. Mannen die goed gekleed zijn en daar net als aan hun uiterlijk veel aandacht aan besteden, zaaien dus direct twijfel of ze wel of geen homo zijn, hmm... Dat jullie graag willen twijfelen, oké, maar je snapt zelf hoop ik wel dat het nergens over gaat.
Het gaat er niet om dat hij er veel aandacht aan besteedt, er zijn genoeg good-looking mannen die veel aandacht aan hun uiterlijk besteden en 100% heteroseksualiteit uitstralen (Italiaanse voetballers). C. Ronaldo kleedt zich zo excentriek om reactie's uit te lokken en twijfel te zaaien.
Niks mis mee verder, maar Ronaldo vind het heerlijk dat er gespeculeerd wordt over zijn geaarheid.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
En hij heeft zelf eens in een interview gezegd dat ie tijdens het voetballen geregeld een string van Victoria aan had. Tsa dat mag jij normaal vinden. Ik vind het behoorlijk gay.

Het gaat er niet om dat hij er veel aandacht aan besteedt, er zijn genoeg good-looking mannen die veel aandacht aan hun uiterlijk besteden en 100% heteroseksualiteit uitstralen (Italiaanse voetballers). C. Ronaldo kleedt zich zo excentriek om reactie's uit te lokken en twijfel te zaaien.
doodah
-
- 1538 messages
- 1232 votes
En wat dragen jullie nog buiten het ondergoed van de vriend/in? 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wil jij de mijne eens proberen? Kun je meepraten met de heren. 
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Ik wist ook niet dat het zo'n veel voorkomend tafareel was.
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
DON DIABLO
best geklede man 2007 (persoonlijk vind ik dat hij elk jaar het best gekleed is van de bn'ers)
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
Na de walgelijke Crocs, vind ik dit het toppunt van wansmaak:
(afbeelding)
Hahahah je hebt helemaal gelijk!!
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
Zelf heb ik de bruine variant van de Birkenstock, en daarvoor had ik de Crocs. Voor m'n werk zijn ze ideaal, want ze lopen heerlijk en je spoelt ze zo af. Dus in mijn vrije tijd draag ik ze ook, want ik ga geen twee verschillende slippers kopen. En buiten dat, als ze lekker lopen, boeit het mij echt niet hoe ze eruit zien.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Ondergoed van je vriend/vriendin is om uit te trekken niet om zelf weer aan te trekken 
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Rollenspellen zijn zooo voor een uitgeblust huwelijk 
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
Rollenspellen zijn zooo voor een uitgeblust huwelijk
Vandaar...
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Je zal inderdaad maar getrouwd zijn met Victoria.
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
Je kan dan veel zeggen, maar bijzondere onderbroeken heb je dan wel.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Nog nooit gezien, maar dat is echt te triest voor woorden. Zelfs met een zwembroek aan moet er nog geshowed worden met die boxers
Totdat ik ging zwemmen in een zwembroek met niet zo goed werkende klitterbandsluiting en me af en toe ietwat ongemakkelijk voelde. Op dat moment had ik er maar al te graag een boxer onder gedragen. Maar Björn Borg? Nee, zo diep zou ik niet gezonken zijn.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2629 votes
Het is geen schande om een Björn Borg te dragen hoor. Dat daar hier zo moeilijk over gedaan word.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Het is geen schande om een Björn Borg te dragen hoor. Dat daar hier zo moeilijk over gedaan word.
Het gaat er waarschijnlijk om dat men er zo mee te koop loopt door deze onderbroeken lekker opzichtig boven hun (afgezakte) broek uit te laten steken en ze alleen maar lijkt te dragen om ermee te kunnen showen.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Check deze vreselijke shoes van Ronaldo.
Hij heeft zo te zien ook een nieuwe vriend......
Rosebutt krijgt ook ineens een hele andere betekennis. 
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes