• 177.886 movies
  • 12.199 shows
  • 33.965 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.818 votes
Profile

Wat voor horloge(s) dragen de MM-users?

Spetie

• 38871 messages
  • 8142 votes

Ik heb al zowat 10 jaar een casio met een cijfertjes display. Die werkt nog steeds best en het is erg fijn om te weten om met een blik te zien hoe laat het is. Zolang alles werkt voldoet dit horloge prima, dus ik hoop er nog meerdere jaren gebruik van te kunnen maken. Een nieuw of duur horloge interesseert me verder ook helemaal niets.

mister blonde

• 12689 messages
  • 5824 votes

Haha, wat een achterlijk topic zeg, maar goed dat zal ik wel weer niet mogen zeggen. Forum is echt zo'n beetje compleet oninteressant geworden.

mister blonde

• 12689 messages
  • 5824 votes

U-96 wrote:

Beetje flauwe opmerking.

Hierna krijg je de favoriete sokken, boomsoorten, dildo's en gaan we het hebben over wat je vanavond gaat eten. Hoe dat anders is, mag je me uitleggen. Als je niet wil zien dat dit volslagen idioot is en je reinste forumvervuiling..... Dit is een filmsite. Hoeven we niet zo moeilijk over te doen. Leuk om de gebruikers iets beter te leren kennen, maar laten we het ajb wat beperken. Begint echt te lijken op een site voor kleuters. Maar goed, ik heb mijn zegje weer gedaan. Veel plezier, ermee.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Als men huisdieren en auto's toestaat, dan horloge's ook.

Bovengenoemde zeggen best veel over een persoon. Schoenen en jassen horen er eigenlijk ook bij.

Reservoir Dogs

• 1393 messages
  • 819 votes

Erwinner wrote:

Als men huisdieren en auto's toestaat, dan horloge's ook.

En welke mp3-speler, welke mobiel, ...

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Hm.

Vroeger droeg ik vaak een horloge, sinds jaren draag ik er geen meer. Ik mis het ook niet. Kwestie van gewenning denk ik. Ik heb altijd nog mijn mobiel op zak als ik de tijd wil weten en in een stad als Amsterdam is het niet moeilijk erachter te komen hoe laat het is.

Verder geen principekwestie. Mijn laatste horloge ging stuk en nooit echt de moeite genomen een nieuwe te kopen of deze te laten repareren. Ongetwijfeld heeft Dr. Phil een boekwerk klaarliggen met hierin de verklaring van mijn persoonlijkheid nu ik dit heb opgeschreven maar daar lig ik verder niet wakker van.

DieGo

• 5808 messages
  • 2365 votes

Heb in 15 jaar geen horloge meer gedragen maar toevallig afgelopen zaterdag (toen dit topic ook werd gestart) deze voor mijn verjaardag van mijn vriendin gekregen:

(afbeelding)

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

mister blonde wrote:

Hierna krijg je de favoriete sokken, boomsoorten, dildo's en gaan we het hebben over wat je vanavond gaat eten. Hoe dat anders is, mag je me uitleggen. Als je niet wil zien dat dit volslagen idioot is en je reinste forumvervuiling..... Dit is een filmsite. Hoeven we niet zo moeilijk over te doen. Leuk om de gebruikers iets beter te leren kennen, maar laten we het ajb wat beperken. Begint echt te lijken op een site voor kleuters. Maar goed, ik heb mijn zegje weer gedaan. Veel plezier, ermee.

Zeur toch niet zo man, en praat vooral voor jezelf.

Fox McCloud

• 951 messages
  • 841 votes

mister blonde wrote:

Hierna krijg je de favoriete sokken, boomsoorten, dildo's en gaan we het hebben over wat je vanavond gaat eten.

trouwens, die dildo's is wel een idee ja

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Dit topic!

On-topic: Ik heb nog nooit een horloge gedragen. Alleen maar onhandig tijdens het fisten.

Fox McCloud

• 951 messages
  • 841 votes

Don Dijk wrote:

Alleen maar onhandig tijdens het fisten.

Lijkt mij ook niet echt fijn idd.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

U-96 wrote:

(quote)

Uhm, generaliseer je nu niet ontzettend?

Enigzins wel ja, toegegeven.

Maar of het merendeel van de horlogedragers als hoofdreden zo'n ding draagt voor de tijd af te lezen; betwijfel het.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Fox McCloud wrote:

(quote)

trouwens, die dildo's is wel een idee ja

Wil je iets vertellen over je favoriete dildo dan?

Kr!kke

• 5394 messages
  • 2568 votes

geen horloge, als ik het uur wil weten kijk ik op mijn gsm

belchinees

• 4182 messages
  • 2326 votes

(afbeelding)

Een simpele, lekker compacte Casio Chronograph.

Jaren met een plastieken variant rondgelopen, maar na 4 maal de bandjes te moeten vervangen, overgeschakeld naar het metalen model. Enige nadeel daaraan voor mij is dat ik te dunne polsen heb, en het horloge een beetje te los rond mijn pols zit.

Voor mij geen wijzers, digitaal leest veel gemakkelijker en sneller. En ik heb nood aan een lampje in mijn horloge.

Fox McCloud

• 951 messages
  • 841 votes

FillumGek wrote:

(quote)

Wil je iets vertellen over je favoriete dildo dan?

Neh, was meer als grapje bedoeld eigenlijk. Ik heb nl. geen dildo enne.. Favoriete? Als ik er al een had, denk ik dat er vast niet meer dan 1 nodig zou hebben

Maar dat onderwerp is dan meer voor de ♀ onder ons.

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

(afbeelding)

Iketes

• 1968 messages
  • 1375 votes

Leuk, topic opgraven.

Heeft iemand ervaring met het merk Zeppelin, ben van plan onderstaande te kopen, maar ik kan nergens enige meningen op het internet vinden

(afbeelding)

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

(afbeelding)

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ik haatte altijd horloges. Ik wou de tijd nooit perse weten, maar kwam er in de loop van de "tijd" toch achter dat het bij examens of gewoon afspraken wel handig was om te weten hoe laat ik leefde.

Ik kreeg van mijn broer toen ik mijn propedeuse haalde een simpele, maar voor mij prima horloge te weten:

Een Lorus Sports Watch(met van die fluorescerende wijzertjes).

Voor mij goed genoeg en zo heb je altijd wat van een familielid bij je.

(afbeelding)

kos

• 46682 messages
  • 8842 votes

Iketes wrote:

Leuk, topic opgraven.

Heeft iemand ervaring met het merk Zeppelin, ben van plan onderstaande te kopen, maar ik kan nergens enige meningen op het internet vinden

(afbeelding)

. Nice! Had alleen een metalen band moeten hebben.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Doe je er een metalen band bij,klaar!

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Een metalen band bij zo'n mooi klassiek horloge zou ik bijna heiligschennis noemen

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

doen dus

Iketes

• 1968 messages
  • 1375 votes

Ik ben ook niet zo van de metalen banden, vind bruin leer veel mooier

Chuck Taylor

• 1269 messages
  • 1953 votes

belchinees wrote:

(afbeelding)

Een simpele, lekker compacte Casio Chronograph.

Jaren met een plastieken variant rondgelopen, maar na 4 maal de bandjes te moeten vervangen, overgeschakeld naar het metalen model. Enige nadeel daaraan voor mij is dat ik te dunne polsen heb, en het horloge een beetje te los rond mijn pols zit.

Voor mij geen wijzers, digitaal leest veel gemakkelijker en sneller. En ik heb nood aan een lampje in mijn horloge.

Een echte filmliefhebber draagt een Casio horloge, klassiek model, metaal of plastiek. Will Smith, Pierce Brosnan en vele anderen gingen je al voor!

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

En als Will Smith, Pierce Brosnan en vele anderen in het water springen, moet je dat zeker ook doen.

Chuck Taylor

• 1269 messages
  • 1953 votes

Als je samen met ze een dagje naar het zwembad gaat (met casio horloges om je arm), zou ik het zeker doen!

belchinees

• 4182 messages
  • 2326 votes

Chuck Taylor wrote:

Een echte filmliefhebber draagt een Casio horloge, klassiek model, metaal of plastiek. Will Smith, Pierce Brosnan en vele anderen gingen je al voor!

Zag gisteren nog John Candy hetzelfde horloge dragen in de film Planes, Trains and Automobiles !

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

speedy23 wrote:

(afbeelding)

Mooie horloges maakt Longines.

Deze heeft hetzelfde uurwerk als mijn TAG Heuer.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.