• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.105 votes
Profile

Facebook

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Klopt, maar in veel gevallen weten die pubertjes niet hoe ver ze kunnen gaan. Maar dat is niet alleen een probleem van Facebook, beetje zwak dat ze alleen hun aanpakken.

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

misschien een domme vraag: wat beteken de 'x' eigenlijk aant einde van een 'post' via bijvoorbeeld facebook? Is dat iets dat alleen meisjes en vrouwen communiceren of mag een man dat ook schrijven?? En waar dient het voor?

Ik snap hem niet zo goed.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

domme vragen bestaan niet vind ik...maar wel bijzonder dat je dat niet kent...

x = zoen/kusje/liefs

xoxo = knuffel én zoen.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Rondje staat voor een knuffel? Wat vergezocht

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

laundromat wrote:

domme vragen bestaan niet vind ik...maar wel bijzonder dat je dat niet kent...

x = zoen/kusje/liefs

xoxo = knuffel én zoen.

Ik ken x wel als zijnde kusje maar is dat vriendschappelijk en hoef je er niets achter te zoeken? Wat is de betekenis daarweerachterdan? ik ben ook geen jeugd meer namelijk.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

tegenwoordig wordt dat vriendschappelijk gebruikt...vriendinnen onder elkaar. maar misschien ook wel tussen een platonische m/v-relatie. sommige vrouwen doen dat zonder nadenken, daar zit dan vaak geen betekenis achter. maar mocht jij een vrouw leuk vinden die steeds xxx gebruikt.....tja...dat kan lastig zijn?!

ik ben homo en gebruik geen x bij smsjes/facebook en zulks bij homomannen. maar wel soms, als grap, bij hetero-mannen. maar bij m/v

als ik het zo opschrijf lijkt het nog ingewikkeld ook...

@rep: heb ik niet bedacht

'xoxo gossip girl' is de vaste oneliner bij de gelijknamige serie.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Burptiedurrrr

Al moet ik wel eerlijk bekennen dat het gebruiken van x, xx of xxx doodnormaal is tegenwoordig hoor

Bijna standaard in smsjes, krabbels e.d. met meisjes en doe het voor de grap ook wel bij vrienden.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Haha ja, dat doe ik ook vaak bij vrienden alleen dan net even wat anders bijvoorbeeld: kus op je balzak.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

facebook zit vol met lofbetuigingen van hetero-jongens tegen hetero-jongens wat niets betekend: 'hey knapperd, lekkere foto'. en dan jezelf hetero noemen...jaja

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Sinds vandaag heb ik ook facebook:

Wie wil mag me altijd toevoegen (zet je nickname van hier mss in je aanvraagdingk)

Pagina niet gevonden | Facebook

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

In De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic:

Heeft moviemeter een officiele facebookpagina?

Ik zie dat er 3 moviemeters zijn op facebook! 2 ervan zijn dus vals/namaak!

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Friday the 13 th wrote:

Ik ben ook fan geworden van moviemeter op facebook!

Er zijn verschillende facebookpagina's van moviemeter

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Moviemeter heeft geen officiële Facebookpagina.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Knisper wrote:

Moviemeter heeft geen officiële Facebookpagina.

Dus de huidige 3 pagina's aldaar zijn fansite's?

Gemaakt door mensen die doen alsof ze moviemeter zijn.

Kan je daar niets aan doen?

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Ik ben helaas geen moderator op Facebook.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Maar Jordy kan toch klacht neerleggen ofzo?

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Jordy is op dit moment te druk met zijn billen afdrogen op een strand vol meisjes.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

kos wrote:

Jordy is op dit moment te druk met zijn billen afdrogen op een strand vol meisjes.

Waaronder zijn eigen vriendin natuurlijk.

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Die kon ik zo snel niet spotten op de foto.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Die maakte de foto?

GuyB

• 1299 messages
  • 0 votes

In Overigen > Algemeen > Frustraties:

Het grappige aan facebook is dat vele mensen denken een breder zicht te hebben terwijl ze eigenlijk blinder worden.

Het vervelendste is mensen die er de hele dag door over praten. Gebeurt al veel.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

GuyB wrote:

Het grappige aan facebook is dat vele mensen denken een breder zicht te hebben terwijl ze eigenlijk blinder worden.

Het vervelendste is mensen die er de hele dag door over praten. Gebeurt al veel.

Een breder zicht over de woestijn...

ToNe

• 2865 messages
  • 2336 votes

GuyB wrote:

Zoals jij nu?

Maar serieus, ik heb zelf een inactieve account onder een pseudoniem en hoewel je de vele voordelen kan opsommen, blijft het toch vooral het narcistische gehalte de boventoon voeren. Als je al je vrienden met een luisterend oor heb weggejaagd (omdat het altijd over jou moet gaan) is er nog altijd Facebook: een sociale win-win. Narcisten blij, voyeurs ook.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

ToNe wrote:

(quote)

Zoals jij nu?

Maar serieus, ik heb zelf een inactieve account onder een pseudoniem en hoewel je de vele voordelen kan opsommen, blijft het toch vooral het narcistische gehalte de boventoon voeren. Als je al je vrienden met een luisterend oor heb weggejaagd (omdat het altijd over jou moet gaan) is er nog altijd Facebook: een sociale win-win. Narcisten blij, voyeurs ook.

Jullie lijken die mensen die op 1 januari 2011 een facebook-profiel gaan aanmaken.

Vanaf dan ga je te horen krijgen: "facebook is sooo 2010"

ToNe

• 2865 messages
  • 2336 votes

Jullie?

Net als met Hyves, MSN (en ICQ en mIRC voor de ouderen) ben je soms genoodzaakt mee te gaan naar waar je netwerk zit en nu is dat (helaas) bijna exclusief Facebook. Bovendien denken sommige mensen dat het een adequate vervanging is van andere communicatiemedia, waardoor men vaak alleen via Facebook bereikbaar is.

Jullie, zegt ie dan.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

I love FB!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Wat is er dan in godsnaam zo leuk aan, laundromat?

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Facebook an sich is niet leuk of stom. Het wordt leuk als een grote groep vrienden of familie op Facebook zit, die regelmatig foto's posten e.d. . Dan kan je een beetje bijhouden waar iedereen mee bezig is.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Das eigenlijk hetzelfde als met Hyves.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.