- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
Tayama
-
- 1102 messages
- 522 votes
Ik vind Facebook vooral heel interessant.
Daar heb ik al veel interessante mensen leren kennen, wereldwijd. Heel handig als je ergens wilt verblijven in het buitenland. Wat dat betreft ben ik Facebook een hoop schuldig.
Heel bizar kom ik ook steeds meer mensen tegen uit basisscholen en middelbare schooljaren. Grappig.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Ik heb me ook al aangesloten. Het zullen idd vooral Belgen zijn in de groep. Tegenover Hyves heb je trouwens 2 grote netwerken: Facebook en Netlog. Netlog is vooral voor jongeren, terwijl Facebook hoofdzakelijk bij volwassenen aanslaat.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Coool. Ik zit niet zo vaak op Facebook, maar toch erg leuk
.
Chuck Taylor
-
- 1269 messages
- 1953 votes
Facebook is voor echte G's, toch zit ik liever op MM 
Anatolia
-
- 2666 messages
- 1511 votes
Na de recente veranderingen in de privacy settings,* waar niemand om gevraagd heeft, heb ik mijn account opgeheven.
*Opeens is je profiel voor de gehele buitenwereld zichtbaar geworden (zonder twijfel met commerciële doeleinden), ook al had je van tevoren ingesteld dat dit niet zou gebeuren. Iedereen is dus hierbij gewaarschuwd.
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Vreemd, daar heb ik niets van gemerkt.
Mijn profiel stond op onzichtbaar voor de buitenwereld en dat is gewoon zo gebleven.
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Het kwam onlangs nogal groot en prominent in beeld als je op je homepage kwam.
.
Maar ik vind het ook niet zo'n groot probleem, je kunt immers alles zelf zo beschermen als je wil.
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Dat heb ik ook wel gemerkt, maar op dat moment was mijn profiel niet zichtbaar voor de buitenwereld en nadat ik de instellingen was langs gelopen nog steeds niet.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12834 votes
Ik heb ook gewoon proper de vraag gekregen welke nieuwe instellingen ik wou.
Standaardwaarden daar zijn wel de nieuwe instellingen, dus als je een "wegklikker" bent is het een beetje gevaarlijk.
Anatolia
-
- 2666 messages
- 1511 votes
Natuurlijk is het niet het einde van de wereld, maar het getuigt gewoon van weinig respect om ongevraagd met de persoonlijke instellingen van de gebruikers te knoeien. Als ik zeg dat ik bepaalde zaken niet wens te delen, dan heeft Facebook zich er aan te houden. Ik ben dan wel geen wegklikker en heb het bericht ook gewoon gelezen en naar gehandeld (overigens zonder succes: er blijven nog altijd dingen zichtbaar die je voor de verandering wél onzichtbaar kon maken), maar dat kun je echt niet van iedereen eisen. De gebruiker mag verwachten dat Facebook zijn persoonlijke voorkeuren zoals die dat ooit heeft ingesteld, respecteert. Zo niet, tabee.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Ik als 'wegklikker' heb de instellingen binnen 2 minuten zo veranderd dat er weinig tot niks van mijn profiel is te zien, behalve als je 'vriend' bent. Ik zie de 'fuzz' even niet?
Anatolia
-
- 2666 messages
- 1511 votes
Wat de fuzz in mijn ogen is, heb ik reeds uitgelegd. Ik vraag niemand om hetzelfde te doen als ik; het was slechts een waarschuwing over de recente veranderingen.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Maar je kreeg er toch melding van, dan wordt het toch niet zomaar ingevoerd?
Anatolia
-
- 2666 messages
- 1511 votes
De melding was dat het al was uitgevoerd. En mocht je dat wensen, kon je je instellingen weer handmatig terugveranderen (joh, bedankt).
Die instellingen zijn echter lang niet meer hetzelfde als vroeger merkte ik voordat ik me uitschreef; voortaan blijft een aantal zaken verplicht zichtbaar, ook al zou je dat niet willen. Maar dat is van secundair belang.
Anatolia
-
- 2666 messages
- 1511 votes
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12834 votes
Facebook heeft wel gortigere zaken gedaan het laatste jaar. De mooiste was het gebruik van profielfotos bij date advertenties.
Verder is het een internet community als een andere. Als de goede niet meer opweegt tegen het slechte meldt je je gewoon af en zoek je wat anders.
Anatolia
-
- 2666 messages
- 1511 votes
Klopt, maar, al kan ook ik een dozijn voordelen opnoemen, in casu vind ik persoonlijk ´het slechte´ wel zeer zeer zwaar wegen. Ik hecht groot belang aan persoonlijke soevereiniteit en dus besloot ik consequent te zijn.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Over facebook gesproken, er is als je een account heb een spelletje.
Cafe world heet het volgens mij, mijn zus en zusje en 2 vrienden van mij zijn er helemaal verslaafd aan. Iemand ervaring hiermee 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Nee, maar mijn vriendin is wel helemaal verslaafd aan een spelletje over een boerderij. Ik vind Facebook wel leuk om foto's aan m'n vrienden te laten zien en als internationaal alternatief voor Hyves, maar al die spelletjes kan ik echt niet mee overweg.
AnthonyG.
-
- 356 messages
- 348 votes
Ik heb facebook, maar schrok toch ff toen ik de gebruikersovereenkomst las en daarin zo goed als terugvond dat mijn gegevens doorverkocht worden.
Toch geregistreerd, maar in tegenstelling tot vele anderen zet ik daar niet mijn hele leven op.
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Soms werkt facebook niet bij mij, dan krijg ik altijd van die errors?
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
Komt opvallend vaak voor heb ik al gemerkt:
"Oeps! Er is iets misgegaan. We zijn bezig om dit probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Je zou het nog eens kunnen proberen."
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Join MM op Facebook!
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Komaan mensen! Ik wil veel meer fans en veel meer respons!
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Wat een klotensite is dat zeg.
Bedankt, wat is er dan zo klote aan? Misschien dat er niet genoeg fans zijn en niemand reageert?