- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote gamestopic
Het grote gamestopic
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Limbo is overigens een leuk spel om te spelen. De demo kun je eens testen in de Playstationstore. Ik kan het je alleen maar aanraden om eens te proberen.
OK thx, komt ook op de lijst 
Ik word al een echte gamert zo...
$pecial
-
- 1147 messages
- 553 votes
Xbox 360 had inderdaad problemen. Rockstar heeft al van de week aangegeven om de installatie disc niet te gebruiken. Bestand verwijderen en opnieuw proberen.
Hoezo je moet toch data installeren van cd1? Alleen met de tweede cd gaat het niet werken. Er wordt inderdaad afgeraden dat je de tweede cd ook installeert.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Heb ook een XBOX. Installeren leverde geen problemen op. Ben nog niet echt begonnen met missies. Heb een beetje rondgereden met de Drive soundtrack op de achtergrond 
Beetje tennissen, een rondvaart in die blimp. Ice some ho´s.
rokkenjager
-
- 2863 messages
- 1702 votes
Het heb er al een paar uur op zitten en tot nu toe kan ik concluderen dat dit spel alles is waar ik op hoopte. Qua graphics laat het alleen wat wensen over, maar voor de rest ben ik meer dan content. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ben er ook erg content mee tot dusver. Los Santos is weer geweldig, prachtig divers gedesigned Californië, mooie bolides,character textures wat minder maar zeer solide en genoeg onzinnig tijdverdrijf. Missies zijn ook diverser dan ooit, de samenkomst van de 3 personages en het personage shiften is erg tof. Zeer zeer te spreken hierover.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ben ook blij na een uur of 3 spelen. De fun van de oude GTA's lijkt weer terug, die miste ik in het grauwe / serieuze GTA 4. Loopt ook veel soepeler allemaal
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Klopt, de cynische humor van de vroegere GTA's is terug. 4 was inderdaad erg serieus. Weer erg veel leuke dingen gezien en gehoord op de radio.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Kun je dit ook spelen met een Xbox arcade met maar 4 gb?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ja, dat kan. Alleen niet via je Xbox hard drive (install is iets over de 8 gb), dat wordt een usb/externe hdd eraan hangen. Onthou wel dat je voor de tweede disc nogmaals 8gb nodig hebt.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ja, dat kan. Alleen niet via je Xbox hard drive (install is iets over de 8 gb), dat wordt een usb/externe hdd eraan hangen. Onthou wel dat je voor de tweede disc nogmaals 8gb nodig hebt.
Waarom heb je voor de 2e disc nogmaals 8 gig nodig dan? Zie disc hoef je niet te installeren. Sterker, Rockstar gaf van de week zelfs duidelijk aan dat die 2e disc installeren het spel vertraagt.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Hoe verzin je het
. Zo incapabel die TNT, niet te filmen.
TNT?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Waarom heb je voor de 2e disc nogmaals 8 gig nodig dan? Zie disc hoef je niet te installeren. Sterker, Rockstar gaf van de week zelfs duidelijk aan dat die 2e disc installeren het spel vertraagt.
Ah ok, verkeerd begrepen op het GTA V forum dan. Speel ook niet op die pauper console, vergeef me
.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ja, ik loop niet helemaal correct met de huidige naamsveranderingen. Beetje zoals mjk dus.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Daarnaast zou het ook zomaar Sand of één van de vele andere pakketservice bedrijven kunnen zijn. Maar ik weet bijna zeker dat het Post.NL is.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Valt wel mee
Het zal je verbazen hoeveel fouten de afzenders normaliter maken (verkeerde naam/, geen huisnummer etc etc. etc.). Daar loopt meer mee in de soep dan de fouten die de post maakt, al praat ik nu wel over de particuliere sectie.
Ik had vorige week nog een pakketje voor ene "Dick" met alleen de straatnaam (een straat die gaat tot en met nummer 335). Mensen kunnen zelf inderdaad ook weleens bij zichzelf te rade gaan in plaats van PostNL de schuld te geven.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Ik ken het ja. Maar de mensheid, kuddedieren dat we zijn, is altijd al goed geweest klagen zonder eerst bij zichzelf ten rade te gaan.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik kom zelf (op zakelijk niveau dat wel) op massaal niveau i naanraking met PostNL, en je schrikt ervan hoeveel er verkeerd afgeleverd wordt terwijl de NAW gegevens gewoon kloppen.
Dat bij jezelf ten rade gaan geldt dus ook voor jullie
. En laten we wel wezen, het leeuwendeel dat postbode is zijn nou niet bepaald "bright minds".
merijn82
-
- 1931 messages
- 460 votes
Er gaat echt heel erg veel mis bij PostNL, al jaren eigenlijk. Heb er zelf ook jaren voor gewerkt (mijn vriendin doet dat nu nog, dus krijg nog veel mee). Het is daar eigenlijk sinds de privatisering en het steeds meer verdwijnen van de traditionele postbodes, door bezuinigingen, niet meer goed gekomen.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Er gaat inderdaad heel veel mis bij Post.NL. Toch komt dat maar neer op ongeveer 3% van alle post, dus relatief valt dat best mee. Al schat ik dat percentage uiteindelijk hoger in. Er worden dagelijks zo'n 11 miljoen poststukken verzonden via Post.NL (gemiddeld). Post.Nl krijgt trouwens ook overal de schuld van, zelfs als Sand de fout heeft gemaakt. Komt doordat veel mensen Post.NL nog steeds als enige postbedrijf ziet.
Komt natuurlijk omdat er amper nog "echte" postbodes zijn, sterker: postbodes zijn er helemaal niet meer, maar postbezorgers. Mensen worden vrij snel aangenomen en kunnen er makkelijk met hun postpet naar gooien. Wat Merijn ook zegt.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Lowdown is mijn muziek (mijn favorietje Marlena Shaw is al een absolute hit) maar Rockstar heeft zich helemaal overtroffen om Flying Lotus zijn eigen station te geven.

mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4510 votes
Hey, een bericht van GaMe gekopieerd.
Gek, ik luister nauwelijks naar de countryzender (wel in SA toen veel) maar veel meer hiphop met West Coast Classics (Still Dr. Dre
) of Radio Los Santos met onder meer Kendrick Lamar. Maar heerlijke muziek verder weer.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Liever lui dan moe
.
Hiphop luister ik ook, toevallig altijd met Franklin
. Dre zorgt iig weer voor heerlijke nostalgische gevoelens.
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
Still D.R.E. en The Next Episode. 
Radio Los Santos is m'n favoriet.
Vandaag Trevor 'geunlocked'. Wat een held. 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Merk toch dat ik het meeste naar de popzender luister. Zelfs met Franklin luister ik niet meer naar hiphop, ben dat behoorlijk beu.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Ben meer van de Vice City soundtrack. Speel nu maar mn eigen muziek af.
Harco
-
- 978 messages
- 0 votes
Het punt na de proloog waar je Franklin bestuurt en dan door Los Santos moet crossen met Appetite for Destruction door de speakers (bij mij nog eens gevolgd door Gangsta Gangsta): heerlijk was dat.
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4510 votes
Ben meer van de Vice City soundtrack. Speel nu maar mn eigen muziek af.
Die soundtrack maakte dat hele spel (met de sfeer en Tommy 'remember the name' Vercetti. Maar of nu het VRock was of Nena met haar 99 luchtballonnen, schitterend. Die operazender in GTA 3 was ook erg fijn en passend.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Radio is gewoon prima. Non Stop Pop is ook lekker fout 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Meer dan prima zelfs. Al is het jammer dat de Kavinsky zender niet door is gegaan, wat eerst wel het geval was.