• 177.998 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 647.001 actors
  • 9.371.167 votes
Profile

Het grote gamestopic

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Qua gameplay kom je ook meer dan genoeg aan je trekken. Personages en verhaal is meer een extra, maar geef je daar niets om is dat ook prima. We vernemen het wel.

Asaharo

• 1042 messages
  • 624 votes

otherfool wrote:

Kom op zeg ik ben een computerspelletje aan het spelen...

Ik ben er zeker van dat men in andere, vervlogen tijden hetzelfde zei over films kijken. Limbo is overigens een leuk spel om te spelen. De demo kun je eens testen in de Playstationstore. Ik kan het je alleen maar aanraden om eens te proberen.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

zo GTA ophalennn

Dat wordt vannacht ff gamen

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Een maat belde me net, hier in Zoetermeer staan er zeker 50 man voor de Intertoys, zo'n 200 bij de Media Markt en de Game Mania zal vast ook zo'n 100/150 man voor de deur staan.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

8,5gb installatie....dat gaat ff duren

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Zojuist gehaald.

Met gratis poster, en die 'Atomic Blimp' DLC zit ook gewoon in 't doosje.

Alleen voor pre-orders, we zien 't ja.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Jullie hebben het zeker allemaal niet zo druk? In de rij staan voor een spel en dan nog de nacht doorspelen ook

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Kwestie van prioriteiten stellen, dan maar wat minder slaap. Slapen kan je als je dood bent .

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Waar blijft de postbode!!!!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik heb hem

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Er stond vannacht echt een onwijze rij in mn straat richting de speelgoedwinkel .

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik zag gisteravond laat en vanmorgen foto's van diverse plekken in Nederland. Soms wel met een kleine 400/500 man voor de deur

Nou ben ik een groot GTA fan, maar ik ga daar niet achterin de rij staan en een uur wachten. Heb gewoon vanmorgen mijn pre-order netjes opgehaald en was 2 minuten later weer buiten.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Behoorlijk sneu inderdaad . Alsof je die uurtjes niet extra kan wachten.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Naomi Watts wrote:

Behoorlijk sneu inderdaad . Alsof je die uurtjes niet extra kan wachten.

Waarom is de nacht doorspelen dan een kwestie van prioriteiten stellen? Dat in de rij staan doe je toch om gelijk te kunnen spelen..

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

Mijn broertje deed dat altijd met World of Warcraft, ben toen wel eens voor de gein meegegaan. Maar daar was nog geen rij van 20 man. Voor bioscoopvoorstellingen om 1 over 12 maak ik wel graag een uitzondering.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Montorsi wrote:

(quote)

Waarom is de nacht doorspelen dan een kwestie van prioriteiten stellen? Dat in de rij staan doe je toch om gelijk te kunnen spelen..

Je hebt de niet serieuze toon gemist in mijn post? Dat in de rij staan leunt wel erg tegen het obsssieve aan en is bovendien ook niet zo rendabel.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Naomi Watts wrote:

(quote)

Je hebt de niet serieuze toon gemist in mijn post? Dat in de rij staan leunt wel erg tegen het obsssieve aan en is bovendien ook niet zo rendabel.

Ah oke.. dacht dat je het vrij normaal vond

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Zo erg is het nog net niet hoor .

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Naomi Watts wrote:

Zo erg is het nog net niet hoor .

Aldus de man die 73 keer naar Spring Breakers is geweest

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

. Touché.

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

Sandd is geweest, de PTT is geweest, en geen GTA

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

PTT? Dan snap ik wel dat GTAV er nog niet is. Denk dat jullie daar nog wachten op de eerste GTA.

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

Ach, om het jaar een naamswijziging bij dat bedrijf tegenwoordig, dan is het voor mij gewoon nog de ptt

Mail van bol gezien, wel verstuurd en zou door de brievenbus komen. Als die morgen komt is dat dus ook de laatste keer via bol dus bij een nieuwe release.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Brievenbus post is een andere bezorger dan de pakketjes.

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

Maar gaat dit dan via de pakkettenservice? Die is hier overigens altijd tussen 9u30 en 11u30.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Hoe is dat de schuld van bol? Die hebben gewoon jouw pakket meegegeven aan de post (als je dat bericht ontvangen hebt). Probleem lijkt me TNT.

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

Klopt, maar met bol heb ik een afspraak, niet met de post. Dan moeten ze dus gewoon via de pakkettendienst handelen.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

mjk87 wrote:

Maar gaat dit dan via de pakkettenservice? Die is hier overigens altijd tussen 9u30 en 11u30.

Nee. Dit gaat met zo'n bezorger die met een fiets rondbrengt.

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

Dank Erwinner, en die man had niets anders. Heb het hem nog gevraagd. Pfft. Ergens zijn dus downy's aan het werk, dat is duidelijk.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ja maar met dergelijke zaken moet je wel redelijk en rationeel redeneren natuurlijk. En dan heb je een dag later, big whoop.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.