• 178.008 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.001 actors
  • 9.371.231 votes
Profile

Het grote gamestopic

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

The Oceanic Six wrote:

Ik zag gisteravond laat en vanmorgen foto's van diverse plekken in Nederland. Soms wel met een kleine 400/500 man voor de deur

Nou ben ik een groot GTA fan, maar ik ga daar niet achterin de rij staan en een uur wachten. Heb gewoon vanmorgen mijn pre-order netjes opgehaald en was 2 minuten later weer buiten.

Geen pre-order maar gewoon om 9 uur naar de Intertoys hier in 't dorp gegaan en hij is binnen!

Nu al een kleine 3 uur bezig.

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

Dat is het punt niet, BOL garandeert mij iets, dan moeten ze zich daaraan houden. Anders had ik wel naar de Intertoys gelopen vanochtend. En als je ergens lang op wacht, wil je het ook dan hebben, niet die 'slechts een dag' later. Net als resultaten van toetsen, die voor 12'en erop zullen staan en die middag nog steeds niet zij geplaatst. Kan ik bijzonder slecht tegen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Als je gewoon logisch nadenkt weet je ook dat bol.com alleen kan garanderen de pakketten op tijd te overhandigen. De garantie die de post doet is hier het probleem.

Snap de teleurstelling wel maar je verwijt is niet fair. Je kan alsnog naar de speelgoedwinkel gaan en je exemplaar van bol.com retourneren, dus ook je klaagzang komt een beetje ridicuul over.

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

Nee, ik ga zo ook naar de Intertoys, die zal hem vast nog wel hebben, ligt toch gewoon in de wijk waar weinigen komen.

En nee, ik heb een deal met BOL, dus ik moet hen verwijten, zij op hun beurt kunnen de Post weer verwijten, dat wel. In gevallen van schadevergoeding gaat dat ook op.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Wat jij wil, vind je redeneren als een kind. Ook lekker belangrijk, vind het best wel sneu als je je hierover kan opwinden. Maar goed, moet je allemaal zelf weten. Hopelijk kom je straks zo blij als een kind thuis .

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

Dat is niet redeneren als een kind, dat staat gewoon in de Wet. En ja, afspraken niet nakomen is één van die weinige dingen waar ik echt niet tegen kan.

Chucky92

• 1688 messages
  • 378 votes

@MJK87

Heb het spel ook via Bol besteld en hij is nu net 5 minuten geleden de brievenbus in gevallen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Lol. Je hebt geen garantie, wel een waarschijnlijke schatting. Meeste mensen krijgen 'm gewoon vandaag binnen. Ook staat er in de kleine lettertjes dat bol.com niet verantwoordelijk is voor vertraagde leveringen van de post. Hun verantwoordelijk zit in hun traject.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Waarom zoiets online bestellen als je ook gewoon even een winkel in kan lopen denk ik altijd

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Voorraad wil in veel gevallen wel een probleem zijn, maar een pre-order zekerheid inbouwen kan geen kwaad. Vooral omdat ruilen een zeer kleine moeite is.

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

Enfin, was niet de enige hier. 6 man in de rij in de winkel, 5 hadden ook bij Bol besteld en niets ontvangen dus nu snel alsnog naar het plein gegaan,

Maar wat Naomi zegt, de zekerheid is één, plus gemak en een cadeaubon van 10 euro op een eventueel volgend spel waardoor ik per saldo net wat goedkoper af was, dat speelde ook mee. Maar de schofterige manier hoe ze je aanspraken bij de telefoon, dat maakte me daarnet vooral kwaad. Is inmiddels gedaald, dat wel.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Je hebt 'm iig, dat is wat telt.

Ben benieuwd naar hoeveel tientallen uren ik pas echt aan missies ga beginnen. Kloot altijd heel lang rond en hopelijk hebben ze de politiemodus flink uitgebreid.

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

Naomi Watts wrote:

Je hebt 'm iig, dat is wat telt.

Sterker nog, ik heb er twee. Komt de buurman aan die 'm op de mat had liggen

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Hoe verzin je het . Zo incapabel die TNT, niet te filmen.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Gelukkig heb je een eerlijke buurman

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Nog nooit in mijn leven een game gepre-orderd, ook GTA 5 niet. En ook deze keer weer niks aan het handje. Even in de lunchpauze de mediamarkt inwandelen en hij is binnen.

Nu nog tijd vinden om te spelen...

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Naomi Watts wrote:

Hoe verzin je het . Zo incapabel die TNT, niet te filmen.

Valt wel mee Het zal je verbazen hoeveel fouten de afzenders normaliter maken (verkeerde naam/postcode, geen huisnummer etc etc. etc.). Daar loopt meer mee in de soep dan de fouten die de post maakt, al praat ik nu wel over de particuliere sectie.

Harco

• 978 messages
  • 0 votes

Ik heb 'm nog niet binnen en de post lijkt wel te zijn geweest. Jordy, had jij hem nou ook via Gamedumper?

EDIT: Zie net dat Gamedumper via Selektvracht bezorgt en er ligt nog geen briefje van Selektvracht in de brievenbus - die zijn dus nog niet geweest. Iets te voorbarig, dus.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Als het goed is heb je een track en trace van selektvracht in je mail

Harco

• 978 messages
  • 0 votes

Je hebt gelijk, inderdaad. Is onderweg.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Hopen dat ie zo op de mat ligt als ik thuis kom.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Schitterend, het halve land in rep en roer vanwege GTA

Zelden zo'n gigantische hype gezien, zelfs niet bij een film. Heerlijk.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Nou, nou. Is maar in bepaalde kringen (jong, man etc) hoor

Harco

• 978 messages
  • 0 votes

Installing.

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

Zijn de cheats al bekend?

Harco

• 978 messages
  • 0 votes

Ja. Zijn o.a. te vinden op InsideGamer.

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

stfuympos wrote:

Zijn de cheats al bekend?

Yup, maar wel even opslaan voor je ze gebruikt, anders geen trofeeën. En staat gewoon mooier in je stats: 0 cheats.

Ik heb de heli al gebruikt en die zeppelin daarmee uit de lucht geschoten. Voltreffer. Om vervolgens met de parachute eruit te springen.

Maar manmanman wat waan je jezelf direct in Californië.

$pecial

• 1147 messages
  • 553 votes

Bij mij is mijn Xbox al drie keer spontaan gereboot... Staat dat er iets mis is met mijn installatie op de harde schijf. Nogmaals geinstalleerd, maar vervolgens weer hetzelfde liedje.

Vrij frustrerend allemaal

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Ik zit op 14%. Nu mag m'n broertje beginnen.

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

$pecial wrote:

Bij mij is mijn Xbox al drie keer spontaan gereboot... Staat dat er iets mis is met mijn installatie op de harde schijf. Nogmaals geinstalleerd, maar vervolgens weer hetzelfde liedje.

Vrij frustrerend allemaal

Xbox 360 had inderdaad problemen. Rockstar heeft al van de week aangegeven om de installatie disc niet te gebruiken. Bestand verwijderen en opnieuw proberen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.