• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.057 actors
  • 9.371.620 votes
Profile

Het grote gamestopic

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ik kijk trouwens ook nog enorm uit naar Beyond: Two Souls. En over een week of wat ook nog Rayman Legends halen om in co-op te doorlopen. Rayman Origins was niet minder dan briljant.

Bakema NL

• 858 messages
  • 118 votes

Nieuw...

(afbeelding)

(afbeelding)

Engelse versie natuurlijk wel...

(afbeelding)

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Was aan Deponia begonnen, maar die vond ik uiteindelijk helaas toch niet zo interessant.

ASman

• 1715 messages
  • 929 votes

JacoBaco wrote:

(quote)

Ik heb deze op 3 mei dit jaar ook gepost. Bedankt dat je de mensen er weer even aan herinnerd. Deze game gaat gruwelijk vet worden!

Zeker weten! Het werd nog eens tijd voor goede Survival Horror

Lucaij

• 472 messages
  • 1861 votes

Voor mensen die zich vervelen totdat GTA V uitkomt is Splinter Cell Blacklist een goede aanrader.

Erg tof spel met sterke SP, MP en co-op. Had ik niet zien aankomen.

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Ben benieuwd hoor, die game van 250 miljoen dollar...

Dinsdag komt ie uit toch?

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4511 votes

Pitakaas wrote:

Dinsdag ja, benieuwd hoe laat de postbode of pakketjesbezorger langskomt. De countryzender opzoeken en eerst eens lekker door het landschap crossen.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

GTA...

Geef mij maar de nieuwe Rayman.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

GTA V, de heilige graal van de games

Bakema NL

• 858 messages
  • 118 votes

Ik loop er niet meer warm voor van Gta...heb dat wel eens gezien eigenlijk. Maar mijn zoon zal hem wel eeen keer halen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Pitakaas wrote:

En die 250 miljoen al terug vverdiend in pre-orders alleen. Ongekend.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ze verwachten al op heel korte termijn ruim 1 miljard te hebben verdiend.

Gaat uiteraard zonder moeite de best verkochte game ever worden.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

En terecht w.m.b. Zoveel jaren hard werk, doen altijd hun best de meest complete gameervaring te bieden. 50 euro is een lachertje voor een game als deze. Ben alleen bang dat de game mijn filmfestival een beetje gaat verpesten, dat ik weer films ga skippen. Hopelijk niet.

$pecial

• 1147 messages
  • 553 votes

GTA V

Zal ook de laatste game zijn die ik voor de 360 zal halen. Ik game vrijwel nooit meer, maar voor GTA maak ik graag een uitzondering!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Eens, deze game gaat elke cent waard zijn. Rockstar verdient alle credits omdat ze keihard hun best doen om een superproduct af te leveren. Is wat anders dan de jaarlijkse nieuwe Fifa of Call of Duty. Ik kijk al sinds de aankondiging van GTA V, een jaartje of 2 terug, gigantisch uit naar de release. Een mooi moment dat het dinsdag zover is.

Maar ik ben dan ook al fan van de reeks vanaf GTA 1.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

The Oceanic Six wrote:

Maar ik ben dan ook al fan van de reeks vanaf GTA 1.

Ik vond alleen de topdown GTA's leuk. Het kan me gewoon echt niet trekken. Gelukkig heb ik in Bakema NL gelukkig nog één medestander gevonden zie ik.

Naomi Watts wrote:

Ben alleen bang dat de game mijn filmfestival een beetje gaat verpesten, dat ik weer films ga skippen. Hopelijk niet.

Is niet zo erg toch? Laten we eerlijk zijn, als je elke dag vijf of zes films ga kijken ben je gewoon gek in je kop. Dus een paar minder is niet erg.

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4511 votes

The Oceanic Six wrote:

Ze verwachten al op heel korte termijn ruim 1 miljard te hebben verdiend.

Gaat uiteraard zonder moeite de best verkochte game ever worden.

Game Database, Best Selling Video Games, Game Sales, Million Sellers, Top Selling - VGChartz

Nou, dat wordt nog wel even aanpoten om die hoogste aantallen te halen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Lefgozer wrote:

(quote)

Is niet zo erg toch? Laten we eerlijk zijn, als je elke dag vijf of zes films ga kijken ben je gewoon gek in je kop. Dus een paar minder is niet erg.

Maar heb die kaartjes al gekocht .

Oh, zo erg ben ik niet hoor. Moet wel genieten blijven en geen junkfood worden. Alleen overmorgen 4 films maar andere dagen gewoon maximaal 2 hoor .

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

mjk87 wrote:

(quote)

Game Database, Best Selling Video Games, Game Sales, Million Sellers, Top Selling - VGChartz

Nou, dat wordt nog wel even aanpoten om die hoogste aantallen te halen.

Welnee. GTA V zal gigantische aantallen verkopen voor deze generatie consoles. En dan komt de game vast en zeker ook op Xbox One en de PS4 uit volgend jaar, gaan ze weer gigantisch veel exemplaren verkopen.

Grand Theft Auto is denk ik de sterkste merknaam in de gameswereld, nog boven Fifa, Call of Duty en Mario. Neem alleen al de hype rondom GTA V. De hele gameswereld ontplofte toen Rockstar anderhalf jaar terug alleen al het logo van de nieuwe game toonde. Laat staan de reacties toen er een trailer kwam. Rockstar is net als Apple. Meesters in het creëren van verwachtingen, die ook bijna altijd worden waargemaakt.

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4511 votes

En toch verkocht GTA IV er maar 20 miljoen, net als SA. Zou je nu 50% extra verkopen, dan nog is het 30 miljoen. Neemt niet weg dat het grote aantallen zijn en die kostenpost van 250 mio wel wordt terugverdiend.

Maar goed, om 1 miljard ermee te verdienen (is omzet neem ik aan) heb je er zeker 20 mio nodig ja. Mochten ze daarmee winst bedoelen, dan toch zeker een stuk of 40 miljoen moeten ze halen. Dat lijkt me gezien de vorige cijfers onmogelijk. De fanbase is er. Enkel als men de game dubbel gaat kopen, na jaren dus op de next gen console, dan kan het wellicht.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

De next-gen port zal over een paar weken wel aangekondigd worden, en GTA V is de favoriet voor een GOTY edition dus zie het wel gebeuren.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

mjk87 wrote:

En toch verkocht GTA IV er maar 20 miljoen, net als SA. Zou je nu 50% extra verkopen, dan nog is het 30 miljoen. Neemt niet weg dat het grote aantallen zijn en die kostenpost van 250 mio wel wordt terugverdiend.

Maar goed, om 1 miljard ermee te verdienen (is omzet neem ik aan) heb je er zeker 20 mio nodig ja. Mochten ze daarmee winst bedoelen, dan toch zeker een stuk of 40 miljoen moeten ze halen. Dat lijkt me gezien de vorige cijfers onmogelijk. De fanbase is er. Enkel als men de game dubbel gaat kopen, na jaren dus op de next gen console, dan kan het wellicht.

Ik heb het over de opbrengsten, niet de totale winst. Van die 1,nogwat miljard moet natuurlijk wel die 250 miljoen productiekosten af.

Bizar eigenlijk zeg, zo'n enorm bedrag voor een game. Dan hebben ze er wel weer echt alles aan gedaan om er een klassieker van te maken.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Nog geen 7 miljoen exemplaren van FIFA 13, dat lijkt echt enorm weinig.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ongekend inderdaad. Echt een pluim waard dat ze zoveel geld steken in een productie, meeste blockbusters dromen van zo'n budget.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Sta er ook niet om te springen eigenlijk. Nummer 2 en Vice City vond ik erg aangenaam maar San Andreas pakte me helemaal niet en ik haakte af. Komt ook nog eens bij dat ik meer op mijn SEGA en Super Nintendo speel dan op mijn PS2 en dat ik überhaupt geen PS3 of andere next-gen consoles heb..

Ben er op zich wel met mee doordat één van mijn beste kameraden wel een PS3 heeft en ik daar regelmatig op mee kas maar de behoefte om er zelf een toestel aan te schaffen is er in ieder geval niet.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Zin in. Net als FIFA 14 en Watch Dogs!

Voordeel is dat ik geen Call of Duty, Battlefield, Far Cry en Assasin's Creed speel, dus genoeg tijd voor deze!

M'n broertje zal ze daarentegen vast wel weer een keertje halen aangezien hij die spellen wel weer speelt.

Op de PS2 speelde ik altijd Need for Speed, Def Jam: Fight for N.Y., God of War, GTA, FIFA, Killzone en zelfs PES 2008, die was toen echt goed. God of War was echt altijd puur genieten, ik wil al die delen eigenlijk nog steeds aanschaffen nu op de PS3, vooral met die nieuwste nu.

Op de XBOX 360 speelde ik altijd FIFA, FIFA Street, Pure, Dante's Inferno, Mafia 2, GTA en ook hier zelfs één keer PES, nu 2009.

En nu op de PS3 heb ik eigenlijk alleen maar FIFA, FIFA Street en Batman gespeeld.

Ondanks dat we ook Battlefield 3, Far Cry 3, Call of Duty: Black Ops 2 hebben.

Maar ik ben echt pure bagger in die spellen als ik een keer tegen elkaar doe met m'n broertje.

En voor de PS2 echt gruwelijk veel gespeeld op de Game Boy Advance en daarna de Game Boy Advance SP. Rayman was daar echt koning op. En wat te denken van Wolfenstein en Doom 2. Heerlijke spellen had je daar op.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Ja net gezien... echt ...mijn vriendin had toch echt 2 maanden moeten wachten tot ik het spel heb uitgespeeld. Erg veel zin in!

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4511 votes

De kaart is dus een Ninja Turtle

(afbeelding)

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Bij de Mediamarkt €47.

Heb 'm maar niet gepre-orderd, heb je altijd weer kans dat je 'm niet op de dag zelf krijgt maar later.

En als je 'm pre-orderde kreeg je alleen een Atomic Blimp DLC, dus daar hoef je 't niet voor te doen.

Harco

• 978 messages
  • 0 votes

Boris Gamekings ‏@GKBoris 8u

Ongelofelijk. Nederlandse Webshops zijn massaal door hun exemplaren van GTA V heen. Heeft Rockstar wel genoeg exemplaren voor NL? #Gamekings

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.