• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.372.224 votes
Profile

Het grote gamestopic

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Ik heb alleen maar KOF13 en SSF4AE gekeken, zijn de enige spellen die ik volg. Helaas zijn bij KOF13 mijn favorieten 2de en 3de geworden.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Ik heb net aan Latif gevraagd wat er hiermee is gebeurd. Is niet doorgegaan zei hij.

Europa vs USA 7vs7 wel.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ja, tijdgebrek, geloof ik. Jammer. Volgende keer beter. Hoop dat de Japanners snel weer naar de USA komen voor een toernooi. Weet jij wat het volgende is? Canada Cup of zo?

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

AHWA wrote:

Weet jij wat het volgende is? Canada Cup of zo?

Canada Cup is in September. In Oktober is er Shadowloo Showdown in Australië waar heel veel Japanners aanwezig zullen zijn. Tussendoor weet ik het niet, volgende maand is er een toernooi dat Summer Jam 7 heet, ik denk dat daar wel wat topspelers op af komen.

jordandejong

• 4772 messages
  • 1431 votes

Aantal dagen geleden de DLC van Telltale's The Walking Dead (400 Days) uitgespeeld en opnieuw een heerlijke ervaring hoor. Had even mijn twijfels of Telltale het voor elkaar zou krijgen het niveau van seizoen 1 te evenaren, vooral door de afwezigheid van zowel Lee als Clementine, maar ze bewijzen ook zonder die 2 characters nog een geweldige game te kunnen maken.

Leukste characterverhalen in volgorde:
1: Vince (Ondanks de korte duur toch een erg tof character die Vince. Leuke setting in de gevangenisbus en leuke dialogen)

2. Russell (Ook een erg goed hoofdstuk, met een kleine verwijzing naar seizoen 1,. Russell is een aardig character en de gestoorde redneck Nate maakte het compleet)

3. Wyatt (Een héél andere toon dan de overige verhalen. De 2 stoner characters zijn hilarisch en het was lekker om even een luchtig verhaal te spelen na wat nare scenes in eerdere verhalen)

4. Bonnie (Ook dit was een héél aardig deel. Behoorlijk wat spanning en het einde is een shocker).

5. Shel (Ronduit het slechtste verhaal. Shel, Becca en hun survivorgroepje zijn oninteressant en vervelend. Verhaaltje is daarnaast behoorlijk saai).

400 Days heeft me in ieder geval nóg nieuwsgieriger gemaakt naar seizoen 2. Zal me niks verbazen als je volgend seizoen als Vince speelt en je survivorgroep het groepje op het eind van 400 days is. Wie weet zien we in die veilige community waar ze aan het eind van de episode naartoe gaan Lilly wel weer terug.....

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Bedankt voor de headsup, binnenkort maar eens aankopen.

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

400 Days is inderdaad erg sterk. Was wel even slikken bij de verwijzing in het verhaal van Russell. In het verhaal van Shel zit ook nog een enorme verwijzing en zelfs een kleine bij Vince. Al om al valt het echter wel mee. Ze proberen gelukkig niet de blits te maken door zoveel mogelijk naar het hoofdspel te verwijzen. Hoofdstuk met Wyatt is voor mij het hoogtepunt. Uitermate geestig.

Dat 'veilige' vraag ik me overigens af. Het zou ook zoiets als Woodbury kunnen zijn.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Was weer top inderdaad, kan niet wachten op het volgende seizoen!

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

The Boatmeister returns!

Walking Dead Season 2

$pecial

• 1147 messages
  • 553 votes

Pffff ben mijn savegames van season 1 verloren.. DLC 400 days en season 2 zullen hier wel op voortborduren. Als het wat minder warm is dan zullen we maar weer eens alles doorlopen

Bakema NL

• 858 messages
  • 118 votes

(afbeelding)

(afbeelding)

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

Deadly Premonition!

Have fun.

Bakema NL

• 858 messages
  • 118 votes

Goto wrote:

Deadly Premonition!

Have fun.

Lijkt me echt zo'n heerlijk nare game voor in het donker.

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

Bakema NL wrote:

(quote)

Lijkt me echt zo'n heerlijk nare game voor in het donker.

Voor de spanning hoef je hem niet te spelen. Het is alles behalve eng. Denk Twin Peaks: The Game.

Bakema NL

• 858 messages
  • 118 votes

Goto wrote:

(quote)

Voor de spanning hoef je hem niet te spelen. Het is alles behalve eng. Denk Twin Peaks: The Game.

Dan kreeg ik een ander idee na ooit een trailer gezien te hebben.....maar ik moet zeggen dat Twin peaks, the game zeker niet verkeerd klinkt....wordt erg nieuwsgierig nu.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Wie kent dit nog, zelf heb ik er een gehad.

(afbeelding)

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

(afbeelding)

ASman

• 1715 messages
  • 929 votes

Survival Horror van de maker van de eerste, originele Resident Evil en uitgebracht door Bethesda (van Fallout 3). Komt ergens begin volgend jaar uit. Het is...anders dan wat ik van de meeste moderne gruwelgames al heb gezien

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Net begonnen aan The Last of Us; één van de meest overtuigende virus outbreaks die ik in game en film heb mogen zien, al maakt een game het allemaal nog intenser. En dan de dood van Sarah, weer eens wat anders om met een brok in je keel een game te beginnen, in plaats van te eindigen. Dat gesteun en gepiep van haar als ze daar ligt...

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Have fun kerel . Briljante game. Dood van Sarah was kut met peren, en Ellie is nog veel aandoenlijker. Zet je volume maar lekker hard, dat geluid van die clickers ook, brrrrr.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ja, ben pas iets meer als een uurtje onderweg, Naomi Watts, na de eerste cutscene met Ellie had ik even een pauze ingelast die wat langer bleek te duren. Morgen weer verder.

De 5.1 staat voluit ja, heerlijk

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

ASman wrote:

(embed)

Survival Horror van de maker van de eerste, originele Resident Evil en uitgebracht door Bethesda (van Fallout 3). Komt ergens begin volgend jaar uit. Het is...anders dan wat ik van de meeste moderne gruwelgames al heb gezien

Ik heb deze op 3 mei dit jaar ook gepost. Bedankt dat je de mensen er weer even aan herinnerd. Deze game gaat gruwelijk vet worden!

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Tijd om vrij te vragen voor werk en je gezin drie weken naar schoonmoeder te sturen. Cause o my god!

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ik wacht nog even op de PS4 en haal hem dan daar voor.

Sinds gisteren begonnen met Saints Row IV in co-op. Op het eerste gezicht erg leuk weer, maar het voelt allemaal wel een beetje als verkapte DLC nog. Hopelijk gaat het chaotische met alle superkrachten ook niet te snel vervelen. In The Third was de balans precies goed.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Het is toch niet eens bevestigd dat GTA V een next-gen port krijgt?

Saints Row IV is één grote farce .

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Naomi Watts wrote:

Het is toch niet eens bevestigd dat GTA V een next-gen port krijgt?

Oh nee je hebt gelijk, ik ben er eigenlijk gewoon vanuit gegaan. Maar in dat geval haal ik hem misschien toch volgende maand al en neem ik ontslag.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Lol. Ik kan me ook niet inhouden ben ik bang, zelfde geldt voor Fifa 14, zie dat allemaal wel in Januari als ik mijn PS4 haal. Dan maar even wat dubbel uitgeven. Het huishouden gaat hier door de release van GTA V echt een ramp worden.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ik heb al besloten Fifa 14 volgende maand voor de PS3 te halen. Nog een paar maanden langer spelen met verouderde teams gaat hem echt niet worden.

Games als Black Flag en Watch_Dogs komen wel sowieso op de PS4 pas voor mij.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik ben echt benieuwd wat Naughty Dog en BioWare naar de PS4 gaan brengen. Echt weer enorm zin in en mag hopen dat de PS4 nu niet zo verguisd wordt door veel developers.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

GTA V, Batman Arkham Origins, Fifa 14. Het najaar is mooi. Watch Dogs ook nog in de gaten houden, net als de nieuwe CoD. Maar het draait natuurlijk vooral om GTA V.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.