• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.315 votes
Profile

Het grote gamestopic

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

De nieuwe Xbox gaat de Xbox One heten. Voor een samenvatting van de reveal, kijk hieronder:

(afbeelding)

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

Vergeet niet de AI vissen die wegzwemmen en haren op de armen van personages.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Oh, en je kan je 360 games er ook niet op afspelen trouwens.

j0enne

• 9606 messages
  • 3775 votes

Verdomme.

Heb hier nog een hele stapel liggen van de 360 aangezien we overgestapt zijn naar de PS3.

FIFA Ultimate Team werd alleen beschikbaar op de nieuwe Xbox, en niet op de PS3. Maar nu schijnt dat weer niet waar te zijn en wordt 't ook gewoon beschikbaar op andere platformen, alleen krijgt de Xbox One bepaalde content uit de modus exclusief.

Bakema NL

• 858 messages
  • 118 votes

Games van de afgelopen tijd...

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

jordandejong

• 4772 messages
  • 1431 votes

Nog State of Decay spelers hier?

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Voor de mensen met een Xbox 360:

Op het moment zijn zowel Fable III als The Walking Dead episode 1 gratis te downloaden (zowel via Xbox.com als de Xbox zelf). Het gaat hierbij waarschijnlijk om een foutje van Microsoft, dus doe er snel je voordeel mee!

Ik heb zelf Fable III inmiddels binnengehaald (TWD had ik al).

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

O mijn god. Wat een heerlijk pareltje is The Last of Us toch . Prachtige post-apocalyptische designs, veel oog voor detail, solide gameplay, levensechte personages. Leggen wat betreft de post-apocalyptische setting de accenten ook op de juiste plekken. Naughty Dog has stepped up his game. Dit is van het niveau van de games van Quantic Dream. Zoveel production value op je scherm. Wow.

Eindelijk een PS3 exclusive die 360 bezitters hun kop tegen het beton laten slaan.

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Hoever ben je al?

Inderdaad geweldige game, ik speel niet vaak (op Fifa na dan ) maar deze heb ik meteen bij de Release gehaald.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik wist niet eens dat ie uit was (dacht pas deze week), totdat ik 'm gister cadeau kreeg.

Nog niet ver. Amper twee uurtjes onderweg maar zal vanavond wel even een flinke slag maken. Echt zo'n game die je er heel snel doorjaagt. Alles is wel even op een tweede plan komen te staan, al het andere moet maar even wachten. Erg onder de indruk in ieder geval. Je hoort het nog van me. Was wel erg kapot van de dood van Sarah, gehuild als een baby . Had gedacht dat zij de vrouwelijke lead was, fijn dat Naughty Dog deze narratieve kant op gaat.

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Ik hield hem al een tijdje in de gaten en na wat positieve reviews van serieuze media, wist ik inderdaad dat het niet een 'Uncharted in een andere setting' zou zijn.

Maar klopt ja wat je zegt, deze blijf je gewoon spelen. Kan nooit lang duren voordat je de eindcredits op je scherm ziet rollen!

Have fun, aangezien je pas op twee uurtjes zit, staat je nog veel moois te wachten!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

En het zit er al weer op. Eindelijk een developer die echt wat met de ps3 kan.

Design is echt magistraal, nooit eerder vertoont. Shading en scenery design is echt top notch. Echt heel erg mooi. Daar bovenop komt nog eens prachtig geanimeerde personages, levensecht en daarop gooien ze dan ook nog een uitermate sterke karakterontwikkeling, zeer onderhoudend en goed geconstrueerd verhaal en sterke gameplay. Beter en completer dan dit wordt het niet. Echt volop genoten en hier haal ik nog wel wat replay beurtjes uit. Naughty Dog .

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Heb hem gratis gekregen bij verlenging van OPM abo. Even wachten op de nieuwe home cinema set en dan met dolby mezelf in The Last of Us storten.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Kan ik zeker aanraden. Hebm ook zo gegamed en dat is toch wel onmisbaar bij dit genre. Benieuwd wat je ervan vindt. Je zou maar 360 only bezitter zijn .

vanlok

• 40 messages
  • 608 votes

Demon's Souls !!!

Wat een topper

Gratis met 9 andere spellen bij de psplus.

Dankje Sony, had m anders nooit gehaald omdat ik dacht dat het te moeilijk zou zijn.

Mitchel_M&M

• 65 messages
  • 489 votes

Net The last of us uitgespeeld geweldige game en nu ik toch vakantie heb ga ik wss de platinum maar proberen te halen.

bozzy

• 2161 messages
  • 670 votes

Naomi Watts wrote:

. Je zou maar 360 only bezitter zijn .

Inderdaad daar baal ik zelf ook van.

Lijkt me een erg Vette game,maar ik stap in de toekomst denk ik toch over naar de Playstation 4.

Al vind ik die controller een stuk minder.

Maar de Playstation hebben leuke exclusives waar ik wel nieuwsgierig naar ben.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Heb ik weer met de 360 controller, al is het puur gewenning denk ik, ik zit al sinds de PSX in de Playstation familie.

Al is dit ook wel de erste echte meevaller voor PS3 bezitters, toch wel sneu dat het nu pas voor de PS3 bezitters de moeite waard wordt. Al die developers waren totaal gefocussed op de 360 waardoor er lang niet alles uit de PS3 gehaald werd, bijna alle multi-platform games een secondary PS3 ontwikkeling had en een handvol 360 exclusives die pasl aat naar de Ps3 kwamen of helemaal niet. Moet met de PS4 echt anders.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Via marktplaats deze gekocht. Nu wachten tot ie binnen is. Dan eigenlijk ergens nog goedkoop UMvC3 aanschaffen. Ben ik helemaal klaar voor CEO en EVO

(afbeelding)

Bakema NL

• 858 messages
  • 118 votes

The last of us heb ik gekregen bij de verlenging van mijn Playstation magazine abo. Eerst Ni no kuni helemaal afronden voordat ik er aan ga beginnen.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Mijn favoriete jaarlijkse evenement.

Maar toch geen SFxT, wat een crap.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Binnenkort Company Of Heroes 2 halen. Deel 1 is mijn favoriete game onder de strategies. Ben benieuwd of deel 2 ook geweldig zal zijn... vast wel.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Nomak wrote:

(quote)
Mijn favoriete jaarlijkse evenement.

Maar toch geen SFxT, wat een crap.

Heb hem ook niet in de winkel gehaald. Plus, de kids vinden het leuk om 'boksspelletjes' te doen.

Kijk je CEO ook? Dat is dit weekend.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

AHWA wrote:

Kijk je CEO ook? Dat is dit weekend.

SSF4 AE wel, ik probeer elk toernooi te bekijken waar er Street Fighter wordt gespeeld.

Bakema NL

• 858 messages
  • 118 votes

Games :

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

bozzy

• 2161 messages
  • 670 votes

Mooie aankopen !

Veel plezier ermee..

Bakema NL

• 858 messages
  • 118 votes

bozzy wrote:

Mooie aankopen !

Veel plezier ermee..

Thanks, gaat zeker lukken.

Die laatste had trouwens een verkeerd plaatje....dat is deel 1 die ik al had.

Dit is de goede ...

(afbeelding)

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Nomak wrote:

(quote)
SSF4 AE wel, ik probeer elk toernooi te bekijken waar er Street Fighter wordt gespeeld.

Ik vind UMVC3 ook geweldig om te zien, heb zelf alleen MVC3, maar die combo's die lukken voor geen meter, maar het spel zelf is geweldig om te zien. Ik volg komende week op Evo SFXT, UMVC3, Injustice en SSFIVAE2012. Ik hoop persoonlijk dat Daigo, Justin Wong en Chris G weer top 8 halen.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

UMVC3 kijk ik niet, te hectisch (vervelend om te volgen) en te Amerikaans, de rest van de wereld speelt het spel amper.

Ik blijf thuis voor KOF13 en SSF4AE. Ik hoop gewoon dat één van mijn favorieten wint.

AHWA wrote:

Ik hoop persoonlijk dat Daigo, Justin Wong en Chris G weer top 8 halen.

Bij Marvel of bij SF? Bij SF ga je waarschijnlijk geen Justin Wong en Chris G bij de laatste 8 zien denk ik. Tenzij de loting voor hen heel erg meevalt. Dit jaar zijn er echt veel killers uit Azië en ook een paar echte toppers uit Europa waar ik veel van verwacht.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Chris G en Justin Wong voor UMVC3, en Daigo bij SSF4. Al is die Sako ook goed, en Infiltration ook niet te vergeten natuurlijk. Xian is met z'n Gen ook in topvorm. Ik denk dat we Sako vs Gen, of Gen vs Infiltration gaan zien in Grand Finals, maar ik hoop stiekem op Daigo. Jammer dat hij op weinig majors te zien is geweest, maar inderdaad, wie weet wint er wel een -voor mij- onbekende Japanner.

Marvel zou ik zelf niet kunnen spelen omdat het inderdaad zo hectisch is, maar ik vind het geweldig om te zien.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.