- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Strips
Strips
Brix
-
- 19684 messages
- 5119 votes
Ook van deze kant bedankt madmax.
Ziet er aantrekkelijker uit dan ik in herinnering had.
Misschien toch maar eens aanschaffen t.z.t....maar er zijn nog XXXXX andere wachtende strips.
Momenteel concentreer ik mij op de oude Bessy serie.
Gaat hard, aangezien een vriend van mij de serie absoluut compleet wil hebben tot nr. 40.
Hij schroomt niet om vijf zes, of meerdere delen samen van aanbieders te kopen, waarvan hij er dan de meeste al heeft.
Ook nummers boven nr. 40, en die gaan dan sowieso mijn richting uit.
Om een bepaalde titel te pakken te krijgen koopt hij gewoon het hele lot wanneer men de delen niet los wil verkopen.
Daardoor liggen sommige titels al drie keer dubbel bij hem nu, en dat is mijn geluk 
Alleen De Spookhengst blijft moeilijk, of erg duur.
Waarschijnlijk heeft hij deze week ook nog binnen.
madmax1
-
- 2216 messages
- 711 votes
Ik ben wel wat op de hoogte van Leo,maar heb er nog geen in bezit,ook ben ik bang als ik zoals ik meen het is sf en niet mijn faforiet een aanvraag indien, gooit hij gelijk een vrachtwagen van die sf, en zeg ik alleen van Leo komt er toch niks van haha. 
madmax1
-
- 2216 messages
- 711 votes
Ben benieuwd brix die spookhengst heeft me al heel wat schaggel werk gekost .
nooit meer gezien , ook niet in slechte staat na 35 jaar.
Moest in die tijd er 6 afnemen 5 voor 100 gulden en de spookhengst 125,en toen ik
hem compleet had geruild voor ik weet niet meer wat haha.
Als ik iets weet stuur ik gelijk bericht maar hoop er maar niet op.
madmax1
-
- 2216 messages
- 711 votes
Ondanks weinig interesse van mede strip fanaten, kan ik het niet laten
de nadruk te leggen bij dit fantastisch album, over de vroege pioniers
in de luchtgevechten van de eerste wereld oorlog.
Le bal des Mitrailleuses Franstalig cbr diditaal.
.• Scénario : Veys, Pierre
• Dessin : Puerta, Carlos
Grafiek en tekenwerk van ongekende klasse.

Brix
-
- 19684 messages
- 5119 votes
Ben benieuwd brix die spookhengst heeft me al heel wat schaggel werk gekost .
Als ik iets weet stuur ik gelijk bericht maar hoop er maar niet op.
Bij voorbaat dank madmax 
Voor wat je opmerking betreft over weinig enthousiasme van andere stripliefhebbers voor die pilotenstrip(s)
Dat weet je nooit zeker.
Wellicht zijn er toch meerderen die het best mooi vinden (zoals ikzelf) maar niet op alle berichten reageren.
Ik merk dat ook in andere topics.
Dat er geen reactie komt in de vorm van een berichtje hoeft niet te betekenen dat er geen belangstelling voor is.
In ieder geval is het mooi werk dat je hier doet. 
Zo denk ik er tenminste over.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3277 votes
Zo denk ik er tenminste over.
Ik ook 
madmax1
-
- 2216 messages
- 711 votes
Haha Brix en Hannibal
misschien nog eens onderwater proberen.
U.47 Franstalig cbr digitaAL
•
• Scénario : Jennison, Mark
• Dessin : Balsa, Gerardo
Fantastisch tekenwerk schitterende albums

Brix
-
- 19684 messages
- 5119 votes
Dat heb je dan toch maar mooi weer boven water gebracht mm 
madmax1
-
- 2216 messages
- 711 votes
Boven water gekomen
Dan laat ik ze maar parachute springen
Nuit des paras (La) Franstalig cbz digitaal
•
•
• Scénario : Zytka, Philippe
• Dessin : Balsa, Gerardo

]
Brix
-
- 19684 messages
- 5119 votes
Te land, ter zee, of in de lucht,
voor madmax, onze "strip-strijdkracht ",
zijn allen beducht

Thorongil
-
- 1621 messages
- 691 votes
Vandaag Lord Of Jungle annual 1 gelezen. Vond het leuk dat er verwezen werd naar zijn gevecht met Terkoz. Ook een leuke hint naar Jungle Book, waar Burroughs toch wel wat door geïnspireerd was. Vond het wel wat kort, daarmee bedoel ik dat Tarzan in New York dat ze daar gerust een mini-series van 5 tal issues konden van maken. Hopelijk gaat het verhaal verder in annual 2, vond het verhaal wel nogal van hot naar her springen.
madmax1
-
- 2216 messages
- 711 votes
Graag gedaan Thorongil.
Ja inderdaad te snel in New York,maar wat vond je van het tekenwerk.
madmax1
-
- 2216 messages
- 711 votes
• Derib indianen kenner maakt met dit album een eerebetoom aan verschillende
• Amerikaanse stammen .en natuur van het wilde westen.
Het album staat vol met schetsen en de tekst is van Pierre-Lador, dit album is
• net uit en nog niet gedigitaaliseert € 30 vrij prijzig planches : 45 Franstalig.

Brix
-
- 19684 messages
- 5119 votes
Illustratie van Kuifje als cowboy brengt 1,3 miljoen Euro op 

Thorongil
-
- 1621 messages
- 691 votes
Kriss Van Valnor 2: Wraak van de Walkuren gekocht, voor 6,47 EUR in de colruyt kon ik niet twijfelen. Thorgal-collectie is weer compleet.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3277 votes
@ Brix, ik was wel op die tekening uitgekeken, ik dacht ik verkoop 'm maar. 
Brix
-
- 19684 messages
- 5119 votes
@ Hannibal
En nu kun je lekker stil gaan leven van de opbrengst? 
Je maakt toch niet dezelfde "fout" die ik keer op keer maak (in 't klein-financiële bereik) na verkoop van spullen uit je verzameling onmiddellijk weer andere aanschaffen 
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3277 votes
De Catawiki dagaanbieding wordt misschien ook ooit 1,3 miljoen waard Brix. Grijp je kans 

Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Fans van Batman zouden best eens naar de Slegte op de Meir in Antwerpen gaan. Daar zijn nog een paar exemplaren te vinden van Bat-Manga! Normale prijs 25 euro maar hier liggen ze voor 8 euro. Voor meer informatie:
Ik heb zelf ook een exemplaar meegepakt en zelfs als complete Batman-leek en Marvel fan is dit erg interessant om te zien.
Brix
-
- 19684 messages
- 5119 votes
@Hannibal.
Dank voor de tip.
Maar ik denk dat ik zo oud niet meer ga worden 
madmax1
-
- 2216 messages
- 711 votes
Une aube rouge cbz digitaal Franstalig
• Scénario : Dobbs
• Dessin : Perovic, Darko
Herinner de Alamo.
Het begin van de onafhankelijkheid van Texas
Davy Crockett en zijn vrijwilligers. James Bowie en de jonge officier William Travis
geconfronteerd tegen een overmacht van de Mexicains,een van de bekendste in de geschiedenis van de Verenigde Staten!.
Mooie albums twee delig

By madmax1a at 2012-06-14
Brix
-
- 19684 messages
- 5119 votes
Vandaag de nieuwe Rode Ridder gekocht

De volgende staat al weer bijna klaar

Maar ik kijk vooral al uit naar de nieuwe scenarioschrijver Marc Legendre.
Het eerste verhaal van zijn hand moet begin volgend jaar verschijnen.
Ik ben wel een liefhebber van het werk van Martin Lodewijk, maar de laatste tijd nemen de bovennatuurlijke elementen weer de overhand.
Niet mijn ding.
Legendre heeft aangekondigd om minder magisch gedoe erin te verwerken, zoals voor de tijd van Bahaal en aanhangers.
Echte ridderverhalen dus, zoals de serie ook ooit begonnen is.
Daar zou ik erg blij mee zijn, want ik baal van Bahaal.
Bakema NL
-
- 858 messages
- 118 votes
Bahaal is inderdaad een beetje "over-used"...ik moet de nieuwe nog halen, zag hem nog niet liggen.
Ik ben gisteren trouwens in de nog bijna verse Silvester winkel in Haarlem geweest. Zowaar een dagje vrij met vriendin en we gingen eens in Haarlem kijken. Even googlen op stripwinkel en krijg nou wat, Silvester is daar half maart een nieuwe winkel gestart. Mooie winkel is het en oh oh, wat kriebelt het toch om meer met strips te gaan doen.
Ik kon het dan ook niet laten om toch een paar strips mee te nemen.....en dit vond ik er geweldig uitzien. Ook een andere klant begon direct tegen me aan te kletsen dat ik die moest halen en aldus geschiedde. Aardige kerel van de winkel ook. Ik ontvang al een hele tijd de digitale nieuwsbrief van Silvester en hun site vind ik ook prima. Toch de boot nog afgehouden met kopen, maar als ik dan zo rondkijk in die winkel loopt het kwijl me in de bek.

Bij de Slegte nog een paar Casper en Hobbes meegepakt. En vandaag nog in de eigen woonplaats een 4-tal strips voor een lullige euro gekocht bij de bibliotheek.....dingen waren gloednieuw gewoon.
Bakema NL
-
- 858 messages
- 118 votes
Ik was nog vergeten dat ik wat Graphic novels besteld had....site van Archonia ontdekt....tja... 

Brix
-
- 19684 messages
- 5119 votes
Ik ben gisteren trouwens in de nog bijna verse Silvester winkel in Haarlem geweest. Zowaar een dagje vrij met vriendin en we gingen eens in Haarlem kijken. Even googlen op stripwinkel en krijg nou wat, Silvester is daar half maart een nieuwe winkel gestart. Mooie winkel is het en oh oh, wat kriebelt het toch om meer met strips te gaan doen.
Goed om te horen dat zoiets nog kan in deze tijd.
In deze provincie zit er als ik het goed heb welgeteld nog maar één echte stripwinkel.
Edit
Meest recente strip-gerelateerde aankoop (kon het niet laten
)

madmax1
-
- 2216 messages
- 711 votes
Onlangs ik niet meer zoveel Amerikaanse strips bekijk,heb ik deze complete
bij gevoegd.
The Man with No Name.
cbr Engels talig digital # 01-08
Written by: Christos Gage
Art by: Wellington Dias

Het is een prettige scan met weinig dialogen en mooi getekend.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik was nog vergeten dat ik wat Graphic novels besteld had....site van Archonia ontdekt....tja...
Ik ben daar zelf ook over aan het twijfelen om iets te bestellen maar jij hebt er al goede ervaringen mee gehad?
Bakema NL
-
- 858 messages
- 118 votes
Ik ben daar zelf ook over aan het twijfelen om iets te bestellen maar jij hebt er al goede ervaringen mee gehad?
Nou, bestellen en betalen ging prima....en tot zover strekt dan ook mijn ervaring met hen. De rest is even afwachten dus. 
Brix
-
- 19684 messages
- 5119 votes
Onlangs ik niet meer zoveel Amerikaanse strips bekijk,heb ik deze complete
bij gevoegd.
The Man with No Name.
cbr Engels talig digital # 01-08
Written by: Christos Gage
Art by: Wellington Dias
Ik zou wel graag eens willen zien hoe iemand dergelijke sporen aan en uit kan doen (metalen banden, i.p.v. lederen spoorriemen...daar moet je de Hulk of Jerommeke voor zijn) 
Tekenaar Dias heeft zoiets denkelijk nog nooit echt gezien.