• 178.167 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.374.004 votes
Profile

Weertopic

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

IcU wrote:

Vandaag in Rotterdam op het terras bijna weggewaaid. Stond niet normaal veel wind, terwijl het wel erg lekker weer was...

Really? En wij hier in het zuiden maar met de menu kaart wapperen om wat verkoeling te krijgen.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Kan toch best warm worden maar erg warm hoeft voor mij ook niet,

Gonzo8000

• 484 messages
  • 10 votes

Hiere fünf-und reissig Grad und es wird nog heisser

Sorry moest geen reißig maar Dreißig zijn

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

Let wel op dat de rijst niet gaat plakken

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Aardig warm hier vandaag. Maar ja onder de parasol met een goed boek en een groot glas koude ijsthee is het nog wel vol te houden. En gelukkig staat er ook nog wat wind, dat is dan wel weer lekker. Maar nog warmer hoeft van mij niet.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Ja zeker warm met lange broek ect voor de crematie van mijn opa.

Gonzo8000

• 484 messages
  • 10 votes

We zitten hier al aan de veertig graden en ikmoet werken zonder airco

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Gonzo8000 wrote:

We zitten hier al aan de veertig graden en ikmoet werken zonder airco

Dat is niet leuk dan,

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Veertig graden? Werken zonder airco is inderdaad niet lekker met warm weer.

Gonzo8000

• 484 messages
  • 10 votes

Na een par jaar raak je wel gewend aan die warmte, maar dit is toch wel teveel van het goede.

Vorig jaar juli/augustus was het nog erger. Drie weken lang boven de 40ºC en bijna een week daarvan rond de 48ºC, das pas smerig, met een hoge luchvochtigheid en stof in de lucht

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Vandaag was het een voorproefje van juli: heerlijk 23 graden. Alleen jammer dat ik binnen aan het werk was

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Lekker maan, dat weer! Vandaag heerlijk met de kindjes van het werk met water gespeeld in de tuin. Nouja, zij gooiden emmertjes water over me heen, en ik liet het toe.. maar ze hadden de tijd van hun leven!

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Vanavond blijft het lang aangenaam weer om buitenactiviteiten te doen. Het is overal zonnig met uitzondering van het noordwestelijk deel van het land, daar kunnen wat wolkenvelden voor gaan komen. De temperaturen voor vanavond zijn ongeveer 13 graden op de Wadden tot zo'n 17 graden in het binnenland. Vannacht is het helder en lokaal kan er een enkele mistbank voor gaan komen. De temperaturen voor vannacht zijn ongeveer 7 tot 9 graden. De wind is zwak boven land 2 bft en aan de kust en in het noorden staat een matige wind 3 bft en komt vanuit het noord(oost)en. Morgen lijkt het de mooiste dag van de gehele reeks te gaan worden. Er is veel zon aanwezig en de temperaturen liggen ongeveer rond de 21 graden op de Wadden en in de kustgebieden tot zo'n 27 a 28 graden in het binnenland. Dit weertype behouden we tot aankomende zondag. Zondag in de middag neemt de kans op een enkele pittige regen of onweersbui toe

Bron: Onweer-online.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Elineloves wrote:

Lekker maan, dat weer! Vandaag heerlijk met de kindjes van het werk met water gespeeld in de tuin. Nouja, zij gooiden emmertjes water over me heen, en ik liet het toe.. maar ze hadden de tijd van hun leven!

Toevallig foto's genomen? Van jou dan he, voor ik als viespeuk bekend sta.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Mama van de kids kwam wel even met het fototoestel ja, maar of ik er op sta (vast wel) weet ik niet zeker, heb niet alle foto's gezien. Zo spannend was het bovendien niet want ik had een wit zomerjurkje aan. Ik ren daar niet rond in bikini.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Niet? O?

Ach dat mooie weer gooit mijn fantasie weer op hol, neem het me maar niet kwalijk.

Gonzo8000

• 484 messages
  • 10 votes

Hier is het nog steeds niet uit houden 33º of meer en dat om 18:00u

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Gonzo8000 wrote:

Hier is het nog steeds niet uit houden 33º of meer en dat om 18:00u

Dat wordt zaterdag en zondag nog wel erger.

Gonzo8000

• 484 messages
  • 10 votes

woensdag was het hier 40ºC

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Gonzo8000 wrote:

woensdag was het hier 40ºC

Dat is goed balen.

Gonzo8000

• 484 messages
  • 10 votes

Wel als je zit te werken zonder airco en met de deuren open en met de wind die de gevoelstemperatuur met 5º doet stijgen.

Maar het kan erger, in deze hitte met deuren en de ramen dicht moeten werken

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Je hebt ondertussen al meer dan 3 keer gezegd dat je geen airco hebt, wist je dat al?

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Elineloves wrote:

Je hebt ondertussen al meer dan 3 keer gezegd dat je geen airco hebt, wist je dat al?

Hehe hij wil gewoon graag zijn frustratie kwijt,

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Nou, vooruit..

Ik werk morgen van 11.00 tot w.s. 23.00. Wel bij mijn PGB-gezin, en die kids zijn 10 en 13 jaar... dus dat is wel gemakkelijk. Lekker zwemmen met ze, daarna een stukkie wandelen en 's avonds gezellig met zijn drietjes koken en in de tuin eten. Dus eigenlijk is op die manier werken helemaal geen straf.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Wat ga je koken, kom ik je gezelschap houden.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Iets italiaans met een frisse salade, denk ik zo.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Nieuwe weerbericht van Onweer online

Vandaag wordt het wederom een zonnige dag. Wel kan er in de middag enkele sluierbewolking voor gaan komen maar daar ondervind de zon geen hinder van. De temperaturen voor vandaag zijn ongeveer 21 graden op de Wadden en in de kustgebieden tot zo'n 27 graden in het binnenland. De wind is zwak boven land 2 bft en aan de kust en in het noorden staat een matige wind 3 bft en komt vanuit het noordoosten. Vanavond blijft het lang aangenaam weer en de zon zal goed aanwezig zijn. De temperaturen liggen bij zonsondergang ongeveer rond de 15 graden op de Wadden tot zo'n 18 graden in het binnenland. Vannacht blijft het helder en de temperaturen komen uit op zo'n 12 a 13 graden.

Morgen begint de dag met zon en loopt de temperatuur in het binnenland snel op naar zo'n 26 a 27 graden. Vanaf de middag neemt vanuit het westen uit de kans op stevige regen en onweersbuien toe. Lokaal kan er zo'n 20-30mm neerslag vallen.

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

Yep,

prima weer vandaag om mijn trouwe vélocipède te bestijgen, en een eindje te gaan pedaleren.

Het doel is een bankje in de schaduw, aan de rand van een kasteelvijver, op een klein halfuurtje rijden van hier.

Picknick spulletjes en een leuk boek erbij, en ik ben helemaal happy.

Een prettige dag gewenst allemaal

(afbeelding)

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ik ga zo lekker mountainbiken en daarna toch even het Nederlands Elftal kijken, want met nog maar een klein weekje te gaan begint dat nu toch wel erg te kriebelen. Enjoy Brix !

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Goed warm is het zeker maar af en toe een lekker windje is het buiten goed uit te houden.

Morgen zou het wel eens goed benauwd kunnen worden.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.