• 178.167 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.374.047 votes
Profile

Weertopic

Gonzo8000

• 484 messages
  • 10 votes

Elineloves wrote:

Je hebt ondertussen al meer dan 3 keer gezegd dat je geen airco hebt, wist je dat al?

Gonzo heeft het nog steeds warm ( slechts 35ºC) en nog steeds geen airco

Nu heb ik het 4x gezegd

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Gonzo8000 wrote:

(quote)

Gonzo heeft het nog steeds warm ( slechts 35ºC) en nog steeds geen airco

Nu heb ik het 4x gezegd

Klinkt net als elmo heeft nieuwe schoenen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

moviemafketel wrote:

Ik ga zo lekker mountainbiken en daarna toch even het Nederlands Elftal kijken, want met nog maar een klein weekje te gaan begint dat nu toch wel erg te kriebelen. Enjoy Brix !

Als je maar op tijd bent voor mijn italiaanse maaltijd!

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

So seg, wat een warmte. Eigenlijk geen weer voor een blanke, maar ben er toch maar eens flink op uitgetrokken.

Ik heb mezelf een retrobril aangeschaft.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Elineloves wrote:

(quote)

Als je maar op tijd bent voor mijn italiaanse maaltijd!

Was me net te ver Eline, toch maar weer terug gereden

Wat heppie gemaakt? Lasagna of zo?

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4896 votes

Wat mij betreft blijft het de hele zomer van dit weer. Lekker wat terrasjes pakken, thuis liggen bakken in de zon, borreltje erbij; heerlijk.

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

moviemafketel wrote:

Enjoy Brix !

Bedankt MMK

Prima gelukt, al verliep e.e.a. wel wat anders dan verwacht.

Na een aangenaam fietsritje kwam ik aan bij mijn 'stekkie', zijnde een bank in de schaduw van bomen bij eerder genoemde kasteelvijver.

Helaas bleken ook al anderen op hetzelfde idee te zijn gekomen, bank bezet dus.

Maar van de rust die ik daar, zoals gewoonlijk, dacht te vinden was sowieso geen sprake.

Vanuit de richting van het kasteel daverde loeiharde muziek mij namelijk tegemoet.

Die klonk op zich echter heel goed.

Ik besloot dus een kijkje te gaan nemen op de binnenplaats van het kasteel.

Daar bleek de repetitie en soundcheck voor een live-concert, dat er vanavond plaats heeft, bezig te zijn.

Op het podium was een meer dan 30 man sterk fanfare orkest aan het spelen.

Dat vormde de begeleiding van een geweldig goed bij stem zijnde zangeres, die bij navraag musical ster Suzan Seegers bleek te zijn.

o.a. Bekend van de 'Evita' wedstrijd, en van Les Misérables.

De dame in kwestie is piepklein, maar haar stem is juist het tegenovergestelde.

Ze zong een prachtig nummer uit 'Cats', waarvan ik kippenvel kreeg, en een stevige versie van 'River deep, mountain high'.

Ik ben een uurtje blijven luisteren en heb toen een bankje bij een andere vijver opgezocht, want mijn picknicktas moest leeg

Daarna nog wat gelezen, en verkast naar mijn vertrouwde bank, bij de kasteelvijver.

De repetitie was inmiddels voorbij, en de rust weergekeerd.

Ik werd alleen nog omringd door eenden en een paar ganzenfamilies, die onlangs uitbreiding hadden ondergaan.

Twaalf langnekkige donsbolletjes, zo brutaal als maar wat, domineerden de vijver.

De eenden hadden niets te lachen...

Na een tijdje kwam een oudere dorpsbewoner mij gezelschap houden, en die had een gezellige babbel.

Zo kwam ik e.e.a. aan de weet over het muziekleven in het dorp, waar de halve bevolking wel connecties met die fanfare blijkt te hebben.

Toen de grote torenklok van de kerktoren zes uur aanwees vond ik het welletjes en fietste ik weer op mijn gemakkie huiswaarts.

Waar een zonnige dag al niet goed voor kan zijn.

Voor mij mogen er meer volgen.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Eindelijk een waardige weer

Was vandaag naar Skeveningen met een vriendin en een vriend. Heerlijke weer met de motor! Alleen was het erg druk daar vanwege een openlucht strandfeest. Was dus beetje snel uitgekeken. Maar dat mocht de pret niet bederven. Daarna richting Bogart en een beetje Leidschenveen en dan een aantal boerderij-routes. Was echt genieten!

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Hier is het NU AL bijna 26 graden, pfffff.

Dat wordt knallen vanmiddag.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

zondag 6 juni 2010 9:12 uur, door Jan van Ooijen

Onweer Online

In het zuidwesten van het land komt al de eerste bewolking het land binnenzetten en is er al regen gemeld. Elders is het nog mooi zonnig weer en erg drukkend benauwd. In de middag neemt ook de kans op enkele pittige regen en onweersbuien toe in het binnenland die gepaard kunnen gaan met windstoten tot 90 km/u en hagel. Lokaal kan er veel neerslag vallen. De temperaturen lopen in het binnenland snel op tot zo'n 27 graden en aan de kust wordt het zo'n 20 graden. De wind is zwak boven land 2 bft en aan de kust en in het noorden staat een matige wind 3 bft en komt vanuit het zuidwesten. Vanavond trekken de pittige regen en onweersbuien langzaam naar het oosten weg, lokaal kan er veel neerslag vallen. In het noordoosten zo'n 30mm. De temperaturen voor vanavond zijn ongeveer 14 tot 18 graden. Vannacht kan er lokaal nog wat neerslag vallen maar het blijft over het algemeen droog en er zijn heldere periodes. De temperaturen voor vannacht zijn ongeveer 10-13 graden.

Morgen lijkt het een droge dag te gaan worden, zon en wolkenvelden wisselen elkaar af en de temperatuur doet een flink stapje terug. De temperaturen voor morgen zijn ongeveer 14-21 graden.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Vanavond is het in het noorden en in het oosten van het land helder en daardoor kan er gemakkelijk een enkele mistbank voor gaan komen, elders wisselen wolkenvelden en opklaringen elkaar af. De temperaturen voor vanavond zijn ongeveer 11 graden op de Wadden tot zo'n 15 graden in het uiterste zuidoosten van het land. Vannacht komen er eerst opklaringen voor maar in de loop van de nacht neemt vanuit het westen uit steeds meer de bewolking toe. De temperaturen voor vannacht zijn ongeveer 8 tot 11 graden. De wind is matig boven land 3-4 bft en aan de kust en in het noorden staat een matige tot soms een vrij krachtige wind 4-5 bft en komt vanuit het westen. Morgen wordt het een warme dag en de temperatuur loopt snel op in het binnenland naar zo'n 23 a 24 graden. Morgenmiddag neemt de kans op enkele pittige buien toe die mogelijk gepaard kunnen gaan met onweer, hagel en windstoten.

Bron: Onweer Online

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Nieuwe Update voor vandaag

Vandaag is het op de meeste plaatsen bewolkt en kan er wat lichte neerslag gaan vallen. Vanmiddag neemt de kans op enkele pittige regen en onweersbuien toe die gepaard kunnen gaan met hagel en windstoten. Lokaal kan er in zeer korte tijd veel neerslag vallen. De temperaturen voor vandaag zijn ongeveer 19 a 20 graden in de kustgebieden en op de Wadden tot zo'n 23 graden in het binnenland. De wind is matig boven land 3-4 bft en aan de kust en in het noorden staat een matige tot soms een vrij krachtige wind 4-5 bft en komt vanuit het zuiden. Vanavond blijven er nog pittige regen en onweersbuien voorkomen. De buien trekken langzaam weg richting het noorden. Bij die buien zijn hagel en windstoten niet uitgesloten en lokaal kan er veel neerslag voorkomen. De temperaturen voor vanavond zijn ongeveer 15 graden op de Wadden tot zo'n 17 graden in het zuiden van het land. Vannacht klaart het langzaam op maar in het noorden kunnen er nog buien vallen die mogelijk gepaard kunnen gaan met onweer. De temperaturen voor vannacht zijn ongeveer 12 tot 14 graden.

Morgen vallen er van tijd tot tijd enkele buien die gepaard kunnen gaan met onweer. De temperatuur doet een stapje terug, het wordt zo'n 19 tot 21 graden.

Bron: Onweer Online

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ik weet niet of het aan mij lag, maar ik vond het vannacht heel erg benauwd ook omdat de warmte van afgelopen dagen nog zo in huis blijft hangen. Gelukkig is het nu weer wat frisser, en laat die buien maar komen.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Rianneke_Dan wrote:

Ik weet niet of het aan mij lag, maar ik vond het vannacht heel erg benauwd ook omdat de warmte van afgelopen dagen nog zo in huis blijft hangen. Gelukkig is het nu weer wat frisser, en laat die buien maar komen.

Was gister avond alles behalve koud ook nu is het helemaal niet koud.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Is nu ook niet heel erg koud nee, maar het is wel frisser dan gister volgens mij. En het regent inmiddels ook hier.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Rianneke_Dan wrote:

Is nu ook niet heel erg koud nee, maar het is wel frisser dan gister volgens mij. En het regent inmiddels ook hier.

Wordt vandaag 2 graden warmer als gister.

Was het gisteren 21 wordt het vandaag 23 a 24 graden in het zuiden dan tenminste.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Dat zou kunnen, maar ik ga puur even op mijn gevoel af, en dan is het hier nu toch minder warm dan gister

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Rianneke_Dan wrote:

Dat zou kunnen, maar ik ga puur even op mijn gevoel af, en dan is het hier nu toch minder warm dan gister

Gevoel kan ook goed zijn.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

ZWARE AVONDSPITS VERWACHT

8 juni 2010, 10:06

De VerkeersInformatieDienst verwacht de nodige problemen tijdens de avondspits van vandaag. Oorzaak daarvan is de negatieve weersverwachting die de verschillende weerstations hebben laten uitgaan.

De neerslag in de vorm van regen en hagel zal naar verwachting rond 15:00 uur vanuit het zuiden ons land binnen trekken. Er worden naast stevige regen- en hagelbuien ook onweersbuien en windstoten verwacht. Het gevolg voor de vroege avondspits is, dat deze in de zuidelijke provincies drukker zal zijn dan normaal. Als de kern van het neerslaggebied boven het midden van Nederland ligt, zal dat tijdens de piek van de spits meer dan 300 km file veroorzaken.

De VerkeersInformatieDienst adviseert weggebruikers rekening te houden met lange files en daardoor meer vertraging dan gebruikelijk is voor de dinsdagavond.

kos

• 46694 messages
  • 8850 votes

Hm.. ik heb al mn ramen nog open staan thuis. .

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

kos wrote:

Dat is niet heel slim kos

Gonzo8000

• 484 messages
  • 10 votes

kos wrote:

Geeft niks als je de luiken maar dicht hebt zitten

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

kos wrote:

Oeps

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ging flink los hier net. Wel even lekker met die benauwdheid hier in mijn flatje 3 hoog.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Hier (Maastricht) begint het langzaamaan. Nouja, regen en hagel of niet, ik ga shoppen vanmiddag.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Elineloves wrote:

Hier (Maastricht) begint het langzaamaan. Nouja, regen en hagel of niet, ik ga shoppen vanmiddag.

Veel plezier.

AchmedATM

• 1507 messages
  • 0 votes

Het regent nu te hard om naar buiten te gaan en morgen is het weer 80% kans op neerslag (volgens internet ) ik wordt er gek van

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ging hier net even goed tekeer zeg Ik had mijn raam nog op een kier staan en het was gelijk overstroming binnen En nu is het weer rustig.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Het valt uiteindelijk nog reuze mee hier. De buien duren ongeveer 5 minuten en dan klaart het weer helemaal op. Zal vanavond/vannacht wel losbreken.

AchmedATM

• 1507 messages
  • 0 votes

Jullie hebben gelijk het is nu weer zonnig Maar ik zie nog wolken hierheen komen

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.