- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Weertopic
Weertopic
Brix
-
- 19677 messages
- 5114 votes
Amity en 606...
Toppie!!!
Knap gedaan Amity, maar je hebt onze weerman wel 'gespiegeld' weergegeven 
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Ja dat is expres, anders stond ie niet goed voor de kaart. Of klopt er iets niet? Ik ben geen professional dat kun je wel zien 
Brix
-
- 19677 messages
- 5114 votes
Je hebt het prima gedaan, dát zie ik.
Pluimpje!
Brix
-
- 19677 messages
- 5114 votes
Ik wilde eigenlijk vragen: links of rechts? 
(Bogey's kleding past iets beter bij het huidige weerbeeld)
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Ow! Haha, ja daar had ik wel overnagedacht, nu past zijn outfit bij de temperaturen die hij aangeeft
En een beetje wishfull thinking voor ons 
Brix
-
- 19677 messages
- 5114 votes
Nóg knapper gedaan dan ik aanvankelijk al dacht dus!

moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Wel lief dat ze voor dat 1-cellige schitterende vrouwtje alle plaatsnamen erbij zetten.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Wel lief dat ze voor dat 1-cellige schitterende vrouwtje alle plaatsnamen erbij zetten.
decicco
-
- 2856 messages
- 1143 votes
Volgens mij let geen enkele vent nog op het weer als hij deze senorita op het scherm ziet verschijnen. Hadden wij dit maar in ons kikker-landje.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Volgens mij let geen enkele vent nog op het weer als hij deze senorita op het scherm ziet verschijnen. Hadden wij dit maar in ons kikker-landje.
Juist daarom hebben wij het niet.
Omdat wij ook vaak slechter en kouder weer hebben.
Brix
-
- 19677 messages
- 5114 votes
Ja, mag je wel zeggen 
Van de regen in de drup en omgekeerd.
Maandag, terwijl het góót, ketting van mijn fiets (op weg naar afspraak)
Nadat die er eindelijk weer op zat, liep er hier een 'olierijke Zwarte Piet', met fiets, en dat in februari.
Eerst weer terug naar huis, want onder de smeer kon ik ook niet op die afspraak aankomen.