• 177.962 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.370.978 votes
Profile

Weertopic

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Wat een sneeuw vandaag. Net met m'n auto tegen een paal gebotst. Rustig in z'n 1 door de bocht, maar als je eenmaal de stuurmacht kwijt raakt kun je niets anders doen dan de klap opvangen. Gelukkig geen schade.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Bericht vanaf zaterdag nacht en zondag

In de nacht van zaterdag op zondag liggen de temperaturen ongeveer rond de -7 graden en in het westen valt er sneeuw. Zoals de kaarten nu laten zien, krijgt heel het land zondag te maken met extreem veel sneeuw en lokaal kan er zo'n 40 cm gaan vallen. Eerder heb ik in het topic al aangegeven dat er aankomende zondag extreem veel sneeuw zou gaan vallen en momenteel lijkt het model WRF dat ook te bevestigen.

Dus opgepast

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Nu maar hopen dat wij ook wat gaan krijgen dan.

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

Grrrr!....

Ik kom nu net terug van een rondje fietsen in de sneeuw (die pas voor zondag verwacht werd hier)

Was op weg om boodschappen te gaan doen toen het begon.

Zonder brokken aangekomen in het winkelcentrum ontdek ik dat ik mijn betaalpasje niet bij me heb

Met nog maar enkele eurootjes op zak kom je dan niet ver

Dus maar weer naar huis gebaggerd.

O wat ben ik blij

(eens zien of ik nog iets eetbaars kan vinden...in een of andere hoek. Ja...koek..koek)

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Terwijl ik hier loop te zeuren dat we geen sneeuw hebben, ligt er inmiddels al een hele hoop! Tjonge...Achter de pc vandaan en sneeuwballen gooien!

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

rose wrote:

Terwijl ik hier loop te zeuren dat we geen sneeuw hebben, ligt er inmiddels al een hele hoop! Tjonge...Achter de pc vandaan en sneeuwballen gooien!

Net gevallen of eerder

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Vandaag een vriend helpen verhuizen. 2 andere vrienden hadden een auto met een gehuurde aanhanger. Het was echt nog glad buiten zeg, werkte bepaald niet mee.

En vannacht gaat het knetter hard vriezen wat ik zo lees. Wordt weer leuk als ik morgen moet werken en de fiets op moet 's ochtends vroeg. Zucht...

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Even alles op een rijtje gezet tot en met maandag

Voor Tilburg

Het zal om ongeveer 2 uur de nacht van zaterfag op zondag beginnen sneeuwen tot en met 15 zondagnamiddag. en dan van een uur of 7 in de avond tot en met 16u00 maandagnamiddag.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Nou, dat wordt dan maar een uurtje eerder opstaan om op tijd te zijn.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Phoenix wrote:

Nou, dat wordt dan maar een uurtje eerder opstaan om op tijd te zijn.

Dat zal niet verkeerd zijn

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

606 wrote:

(quote)

Net gevallen of eerder

Ik heb me verkeken zeg. Toen ik naar buiten keek, leek het een hoop. Maar eenmaal buiten was de stoep niet eens bedekt. Nu is bijna alles weer weg. Tsss...Misschien vandaag(we blijven hopen hier)

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

rose wrote:

Ik heb me verkeken zeg. Toen ik naar buiten keek, leek het een hoop. Maar eenmaal buiten was de stoep niet eens bedekt. Nu is bijna alles weer weg. Tsss...Misschien vandaag(we blijven hopen hier)

Vandaag is onzeker maar morgen wordt het veel of zelfs heel veel

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Weerbericht tot en met zondag voor heel Nederland

Vandaag wisselen wolkenvelden en opklaringen elkaar af en lokaal kan er ook wat sneeuw voorkomen. Vanmiddag neemt in het westen steeds meer de bewolking toe en aan het einde van de middag kunnen er in het noordwesten van het land al de eerste sneeuwbuien voor gaan komen. Elders wisselen wolkenvelden en opklaringen elkaar af. De temperaturen voor morgen zijn ongeveer -5 a -6 graden in het oosten tot zo'n -2 graden in het westen van het land. De wind is zwak tot matig boven land 2-3 bft en aan de kust staat een matige wind 3-4 bft en komt vanuit het zuid(west)en. Vanavond krijgt het westen en het midden te maken met sneeuw. In het midden zullen het eerst sneeuwbuien zijn later overgaand in sneeuw. In het oosten wisselen wolkenvelden en opklaringen elkaar af. De temperaturen voor vanavond zijn ongeveer -7 graden in het oosten tot zo'n -2 a -3 graden in het westen van het land. Vannacht krijgt heel het land te maken met sneeuw en lokaal kan er al een aardig beetje gaan vallen. De temperaturen voor vannacht zijn ongeveer -2 graden op de Wadden tot zo'n -9 graden in het zuidoosten van het land

De sneeuwval gaat zondag gewoon door

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

Feest vandaag, sinds vannacht iets na twaalven

Hoofdwaterleiding naast het huis gesprongen door de vrieskou.

Zeven emmers water opgesopt in mijn kelder, en stapels dozen met waardevolle (film)boeken en bladen die op de grond stonden moeten 'redden'.

Winter wonderland

(afbeelding)

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Brix wrote:

.Winter wonderland (afbeelding)

Jij maakt ook werkelijk van alles mee

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Ai wat naar. Dat is hier het voordeel van niet op de begane grond wonen. Wij houden onze voeten altijd droog.

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

606 wrote:

(quote)

Jij maakt ook werkelijk van alles mee

Daar blijf ik dus zo 'fit' door

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Brix wrote:

Daar blijf ik dus zo 'fit' door

Haha maar winter is ook heel mooi

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

SelmaDuim wrote:

Ai wat naar. Dat is hier het voordeel van niet op de begane grond wonen. Wij houden onze voeten altijd droog.

Woon zelf ook in een flat, drie hoog, en voel me er happy bij.

Maar heb enorm veel spullen in mijn kelder opgeslagen(Vooral verzamelingen) want hierboven staat alles al nokkie nokkie vol.

Bij toeval ging ik vannacht nog even naar de kelder om iets te halen.

Een geluk bij een ongeluk, want anders had ik vandaag een hele hoop spullen weg kunnen gooien.

Nu alleen maar de kartonnen dozen waar ik die in bewaarde.

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

606 wrote:

(quote)

Haha maar winter is ook heel mooi

Ben ik met je eens.

Vooral wanneer de waterleidingmaatschappij straks de boel buiten heeft uitgegraven (heb nu al medelijden met die mannen) en gerepareerd

Ik ga maar weer eens checken nu.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Wij wonen in een driedubbele bovenwoning, dus gelukkig meer dan genoeg ruimte om alles veilig op te bergen. Mochten de Haagse duinen eens niet meer voldoen, dan hebben wij mazzel.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Hoewel ik sneeuw haat, heeft het toch ook zijn leuke kanten.

(afbeelding)

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Heeft iemand dit voor je geschreven of heb je t van internet geplukt

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Nee, dit heeft iemand voor me geschreven, gisterochtend in de kou.

Lief heeee!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik hoop dat je mijn actie kon waarderen Eline. Ben er 's ochtends al heel vroeg voor in de auto gestapt

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Oh was jij het! En Pastichio mij maar wijsmaken dat hij het helemaal alleen had gedaan.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Na de flinke sneeuw van gister, vandaag nu alweer sneeuw

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Elineloves wrote:

Oh was jij het! En Pastichio mij maar wijsmaken dat hij het helemaal alleen had gedaan.

Zal hij flink wat water/bier/cola (schrappen wat niet past) voor hebben moeten drinken.

Knap ook dat hij nergens een druppeltje miste. Een ware artiest, mag ik wel zeggen.

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

LOL

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.