- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Weertopic
Weertopic
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Woon jij aan een strand? Rielekst.
Sinds mijn verhuizing moet in maarliefst 20 minuten lopen naar het strand. Ben er wel vijf minuten op achteruit gegaan, verdorie. 
Wel sneu voor al die mensen die nu in de file staan: Drukte op wegen richting strand | nu.nl/algemeen | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl 
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Tja, die mensen konden toch al op voorhand weten dat ze in deze hitte in een ellenlange file terecht zouden komen.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Ach, 20 minuutjes rijden naar de Biesbosch waar een groot meer is, met een strandje. Top. Of een half uur naar Rockanje, Hoek van Holland, Scheveningen. Maar daar zal wel file staan.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Morgen 35 en door de hoge luchtvochtiheid gevoelstemperatuur 36 a 37 graden
Morgen begint de dag weer met zon. Het zou wel eens de warmste dag van het jaar kunnen worden met een middagtemperatuur van 30 graden vlak aan zee tot lokaal 35 graden in het oosten van het land. Doordat de lucht zeer vochtig is komt de Hitte-index zeer hoog uit! In de middag neemt de kans op enkele fikse onweersbuien toe. Deze zullen in de nacht naar vrijdag de warmte uit het land verdrijven.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Als we onze eigen Piet Paulusma hier op MM niet hadden, zouden we helemaal zelf op zoek moeten gaan naar het weer van morgen..
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Of je kijkt gewoon eens naar buiten. Zie je ook wat voor een weer het is.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Als we onze eigen Piet Paulusma hier op MM niet hadden, zouden we helemaal zelf op zoek moeten gaan naar het weer van morgen..
ik vind het weer erg interessant
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Of je kijkt gewoon eens naar buiten. Zie je ook wat voor een weer het is.
Als ik nu naar buiten kijk weet ik niet of ik vrijdag op 't strand kan liggen in Scheveningen om te gaan zonnen..
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Als ik nu naar buiten kijk weet ik niet of ik vrijdag op 't strand kan liggen in Scheveningen om te gaan zonnen..
Eén tip: ga niet met de auto, want dan sta je eerst in de file om in Scheveningen te komen en de rest van de dag sta je in de file om een parkeerplaats te bemachtigen. Of je moet ècht vroeg vertrekken. 
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Maar als je die vrijdag naar buiten kijkt wel. 
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Je kunt beter naar een relaxed meertje gaan dan naar Scheveningen.
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
Maar als je die vrijdag naar buiten kijkt wel.
Really? Nogal logisch he? 
Veel te warm om te werken btw.. Zal blij zijn als ik vakantie heb 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Veel te warm om te werken btw.. Zal blij zijn als ik vakantie heb
Nog effe afzien en dan over 3 weken heb ik ook vakantie.
Alleen morgen is het veel te heet.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Pfff, en of het warm was vandaag. Werkte van 1 tot 9 in een snikhete toko waar de warmte door een plat dak maar niet weg wil. En dan lekker werken..not.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
een Europese organisatie die stormen voorspellen.
gebruikt een norm van 4 niveau's. Level 0 telt eigenlijk niet echt mee...
Level 0 - Geel: Onweersbuien
Level 1 - Oranje: Hevige onweersbuien
Level 2 - Rood: Zeer hevige onweersbuien
Level 3 - Roze: Uitzonderlijk hevige onweersbuien
Ze hebben nu een Level 2 uitgegeven voor Nederland, zoals je op het kaartje ziet. Dat gebeurt bijna nooit, misschien dat het zelfs Level 3 wordt
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Leuk voor de mensen die morgen hun tentje gaan opzetten op Lowlands. 
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Dat is toch een traditie in Lowlands: tot je knieen in de modder en verzuipen in de regen staan loeren hoe één of andere band het podium afbreekt?
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Maar ik wil morgen gaan kanoen
Kan dat dan ook door de straten ?
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Wildwater kanoen misschien? Stoer man, op de woeste rivier terwijl de bliksem naast je inslaat en je bijna verzwolgen wordt door de heftige regen!
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Dat is toch een traditie in Lowlands: tot je knieen in de modder en verzuipen in de regen staan loeren hoe één of andere band het podium afbreekt?
Ik heb in de twaalf keer dat ik er geweest ben, niet vaak meegemaakt dat Lowlands verregend is. Meestal was het erg goed weer op soms een flinke bui op zondag, de laatste dag, na. Bovendien zijn alle concerten in tenten, dus dan sta je sowieso droog. 
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Twaalf keer, hallo. Ik dacht dat ik stoer was met mijn drie keer.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Wildwater kanoen misschien? Stoer man, op de woeste rivier terwijl de bliksem naast je inslaat en je bijna verzwolgen wordt door de heftige regen!
Ja, eindelijk een kans om de grootsheid der natuur in de Nederland te ervaren! En dan ten onder gaan met de boot, een waar zeemansgraf.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Hier in tilburg erg donker en waait stevig.
af en toe gedonder en nu ook regen
Temperatuur vanmiddag 36 en nu graad of 27
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Hier rommelt het ondertussen ook aardig. En het is opeens behoorlijk donker.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2629 votes
Er komen bij mij verdacht donkere wolken aanzetten, en die wind bevalt me ook niet echt. Heel in de verte meen ik iets gerommel te horen. Volgens mij krijgen we onweer.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Hier is de bui echt heftig flink geflits en dan de gedonder is echt heel hard zeg
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Hier hebben we tot nu toe ongeveer drie druppels regen gehad. Ik hoop dat er nog wat noodweer komt, maar ik vermoed dat we weer eens worden overgeslagen hier in Den Haag.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hier in Maastricht is alleen af en toe een flitsje.. Verder nog erg saai.