- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Weertopic
Weertopic
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2537 votes
Het is hier zowat 30 graden... Ik ga gebruik maken van dit weer en ga langs Katwijk aan Zee. IJsje halen ofzo 
Brix
-
- 19683 messages
- 5119 votes
Aan zee lijkt het mij nog wel uit te houden 
Vooral minder 'dikke lucht' dan in het binnenland.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Hier heel goed te doen, lekker veel wind
.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Het is hier zowat 30 graden... Ik ga gebruik maken van dit weer en ga langs Katwijk aan Zee. IJsje halen ofzo
Hoe was het op de toeristenmarkt?
606
-
- 23876 messages
- 12268 votes
De zomer zit werkelijk in een grote dip.
Maar vanaf 7 augustus zou het beter worden.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Grote dip? Ik vind niks mis met dit weer nu hoor. 
606
-
- 23876 messages
- 12268 votes
Grote dip? Ik vind niks mis met dit weer nu hoor.
Praat in het algemeen, ik vind het ook best goed te doen. 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Van mij mag het weer wat warmer worden. Ik woon niet voor niets vlakbij het strand. 
606
-
- 23876 messages
- 12268 votes
Van mij ook maar niet meer zo heet.
En dan wolken zoals die hieronder, met heftige buien.

Brix
-
- 19683 messages
- 5119 votes
Wolkbreuk hier op dit moment . De straten staan blank van het regenwater 
606
-
- 23876 messages
- 12268 votes
Heb hier ook wat regen gehad, maar niet hevig.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Hmz hoor nu pas dat Marion de Hond is gestopt als weervrouw.
Ik miste haar ook al en zie nu een andere doos het weer doen.
Ze heeft ook een eigen website, ook dat wist ik niet lol.
Marion wil wel weer wat anders doen op tv, dus we zien haar vast weer terug. 
606
-
- 23876 messages
- 12268 votes
WAARSCHUWING: In het zuidoosten van het land kan er in de komende uren veel neerslag gaan vallen. Lokaal kan er wateroverlast gaan voorkomen.
Vandaag begint de dag in het noorden met opklaringen afgewisseld door wolkenvelden, elders is het bewolkt. Tegen de middag neemt de bewolking vanuit het oosten uit steeds verder toe en gaat het regenen, lokaal kan er veel neerslag vallen. De hoeveelheden liggen ongeveer rond de 30mm in het zuidoostelijk deel van het land. De temperaturen voor vandaag zijn ongeveer 17-19 graden. De wind is matig boven land 4 bft en aan de kust staat een matige tot vrij krachtige wind 4-5 bft, komend vanuit het noorden. Vanavond blijft de zware neerslag aanhouden in het midden en in het zuiden van het land, mogelijk dat er een klap onweer tussen kan zitten. In het noorden is het regenachtig. De temperaturen voor vanavond zijn ongeveer 15 a 16 graden. Vannacht behouden we hetzelfde weerbeeld, in het zuiden en in het midden van het land valt er behoorlijk veel neerslag wat lokaal voor problemen kan gaan zorgen. In het noorden is het regenachtig. De temperaturen voor vannacht zijn ongeveer 14 graden.
Onweer Online.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Gisteren was heerlijk weer zeg! Naar de belgische kust geweest, lekker op het strand gewandeld... en dan is het vandaag zo'n vies weer. 
606
-
- 23876 messages
- 12268 votes
Die zijn gewoon uit ons landje gaaf he.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Morgen: REGEN, REGEN, REGEN, REGEN !
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Ik weet het.
Maar vandaag zit ik binnen.
Morgen moet ik echter naar de zee, op bezoek bij ex...
Veel buiten lopen zal er vrees ik niet in zitten. 
606
-
- 23876 messages
- 12268 votes
Lekker weer om binnen te zijn en ook fijn weer om te werken morgen.
606
-
- 23876 messages
- 12268 votes
Behalve als je buiten werkt.
Dan wordt je nat 
Brix
-
- 19683 messages
- 5119 votes
Vandaag heb ik binnen gewerkt, en ben tóch niet droog gebleven.
De hele middag staan hozen in een ondergelopen kelder (door de regen)bij een vriendin thuis.
Het water stond er zo'n 15 cm hoog.
Ik had al aardig wat ervaring, sinds de overstromingen van mijn eigen kelder, tussen kerst en nieuwjaar.
Had voor mij niet echt opnieuw gehoeven, maar iemand in nood laat je niet zo maar aanmodderen natuurlijk.
Ik verdien nu wel een filmpje, vind ik zelf.
Vandaag, doe ik, afgezien van koken, helemaal niks meer.
Batterij opladen ja.
606
-
- 23876 messages
- 12268 votes
Vandaag komt er op de meeste plaatsen het zonnetje goed door alleen in het noordelijk deel van het land kan er nog wat lichte neerslag gaan vallen. In de middag komt ook daar de zon steeds vaker door. De temperaturen voor vandaag zijn ongeveer 24 a 25 graden in het noorden tot zo'n 27 graden in het uiterste zuiden van het land. De wind is zwak boven land 2 bft en aan de kust staat een matige wind 3 bft, komend vanuit het zuiden. Vanavond blijft het nog lang aangenaam weer, in het zuidoosten blijft het lang zonnig en elders kunnen er wat wolkenvelden voor gaan komen. De temperaturen vanavond liggen ongeveer rond de 20 a 21 graden. Vannacht klaart het in het gehele land op en kan er gemakkelijk een enkele mistbank gaan ontstaan. De temperaturen voor vannacht zijn ongeveer 14 a 15 graden.
Morgen begint de dag op de meeste plaatsen bewolkt en kan er wat lichte neerslag gaan vallen. Tegen de middag klaart het overal op en zal de zon zich ook van de goede kant laten zien. De temperaturen voor morgen zijn ongeveer 25 graden op de Wadden tot zo'n 29 en mogelijk lokaal 30 graden in het binnenland.
Zondag neemt al snel de bewolking toe en kunnen er fikse buien gaan vallen die gepaard kunnen gaan met onweer. De temperaturen voor een zondag zijn ongeveer 22 graden in de kustprovincies tot zo'n 26 a 27 graden in het binnenland.
Onweer-Online
606
-
- 23876 messages
- 12268 votes
Vandaag begint de dag op de meeste plaatsen bewolkt en kan er wat lichte neerslag gaan vallen. Tegen de middag klaart het overal op en zal de zon zich ook van de goede kant laten zien. Aan het einde van de middag, begin van de avond kan er in het binnenland een enkele bui gaan voorkomen die mogelijk gepaard gaat met onweer. De temperaturen voor vandaag zijn ongeveer 25 graden op de Wadden tot zo'n 29 en mogelijk lokaal 30 graden in het binnenland. De wind is matig boven land 3 bft en aan de kust staat een matige tot soms een vrij krachtige wind 4-5 bft, komend vanuit het zuidwesten. Vanavond is het op de meeste plaatsen wisselend bewolkt maar van tijd tot tijd komen er ook opklaringen voor. De temperaturen voor vanavond zijn ongeveer 19 graden in het noorden tot zo'n 21 graden in het zuiden van het land. Vannacht neemt de bewolking steeds verder toe in het westen van het land en in de tweede helft van de nacht kunnen er buien gaan vallen, elders wisselen wolkenvelden en opklaringen elkaar af. De temperaturen voor vannacht zijn ongeveer 16 a 17 graden.
Morgen kunnen er in het westen van het land al enkele buien gaan vallen, later gevolgd door fikse buien die gepaard kunnen gaan met onweer. De temperaturen voor een zondag zijn ongeveer 22 graden in de kustprovincies tot zo'n 26 a 27 graden in het binnenland.
Onweer-Online
606
-
- 23876 messages
- 12268 votes
zondag 22 augustus 2010 10:32 uur, door Jan van Ooijen
Vandaag krijgen we te maken met buien die gepaard kunnen gaan met onweer, hagel en windstoten. Lokaal is het goed mogelijk dat er veel neerslag kan gaan vallen. De temperaturen voor vandaag zijn ongeveer 20 graden op de Wadden tot zo'n 26 graden in het zuiden van het land. De wind is zwak tot matig boven land 2-3 bft en aan de kust staat een matige wind 3-4 bft, komend vanuit het zuidwesten. Vanavond kunnen er in het midden en in het zuiden van het land nog enkele pittige regen en onweersbuien voor gaan komen die mogelijk gepaard gaan met windstoten. In het noordelijk deel van het land kan er regen gaan vallen. De temperaturen voor vanavond zijn ongeveer 16 graden op de Wadden tot zo'n 20 graden in het zuidoosten van het land. Vannacht blijven de buien aanhouden in het midden en in het zuiden van het land die gepaard kunnen gaan met onweer. In het noorden van het land valt er regen. De temperaturen voor vannacht zijn ongeveer 15 a 16 graden.
Morgen krijgen we te maken met een storing die over ons land trekt, lokaal kan er veel neerslag vallen maar ook onweer en windstoten die op kunnen lopen tot 80 km/u. De temperaturen voor morgen zijn ongeveer 18 tot 21 graden.