- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Weertopic
Weertopic
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Ik ben bang voor onweer
Praat daar eens met Rose over Amity 
606
-
- 23876 messages
- 12265 votes
Oké, Piet. Laten we het hopen - het kan zo snel veranderen.
Ik ben geen piet oke !!!
En het kan veranderen maar die temperaturen staan zowat vast.
KNMI geeft ook waarschuwing uit voor extreem hoge temperaturen morgen en overmorgen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Je gedraagt je wel als Piet zijn opvolgertje, daarom denk ik.
606
-
- 23876 messages
- 12265 votes
Je gedraagt je wel als Piet zijn opvolgertje, daarom denk ik.
Nee totaal niet want Piet heeft het vaak niet bij het juiste eind.
Die voorspelde voor eerste dagen rond de 22 a 23 graden.
Ik haal mijn info van een website Onweer - Online.
En van KNMI en België.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Nee totaal niet want Piet heeft het vaak niet bij het juiste eind.
Die voorspelde voor eerste dagen rond de 22 a 23 graden.
Ik haal mijn info van een website Onweer - Online.
En van KNMI en België.
Je hebt gelijk, Peter.
606
-
- 23876 messages
- 12265 votes
niet zo happen.
Ik hap niet heb pas gegeten.
stukje weerdirect:
Aankomend weekend kan het nog wel eens heel spannend worden als Nederland in het grensgebied tussen de hitte op het Europese vasteland en de veel koelere lucht ten westen ervan komt te liggen. Dan kunnen er zware regen en onweersbuien gaan vallen die mogelijk gepaard kunnen gaan met hagel en windstoten. Het lijkt er op dat we enkele dagen te maken gaan krijgen met afkoeling maar dat lijkt echter maar van korte duur. Vanaf woensdag zien we de temperaturen weer oplopen naar de 30 graden grens, donderdag is het goed mogelijk zoals ECMWF het momenteel laat zien dat we de 36 graden gaan halen. Mogelijk wordt het hitte record van 1944 wel verbroken, dat record staat nog steeds op 38,6 graden gemeten in Warnsveld. We houden u op de hoogte.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Vrijdag kan het 37 graden worden. Ik wou nog wel in de kroeg naar Oranje kijken. Daar zal het wel 50 graden worden. Dan maar iets anders verzinnen.
606
-
- 23876 messages
- 12265 votes
Vrijdag kan het 37 graden worden. Ik wou nog wel in de kroeg naar Oranje kijken. Daar zal het wel 50 graden worden. Dan maar iets anders verzinnen.
Lijkt me wel goed om iets anders te kiezen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Heb geen idee wat ik vrijdag met de kids van 't werk moet doen joh. Speeltuin is het ook vreselijk heet, om maar te zwijgen om dan het badje op te zetten..
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Zwemmen is zeker geen mogelijkheid? Volgens mij de enige juiste keuze.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Mja ze zijn 2 jaar, dus je hebt je handen er meer dan vol aan.. Plus dat die kids in het water, met die volle zon, toch snel verbranden en/of een zonnesteek krijgen. Natuurlijk smeer ik ze in en krijgen ze mutsjes op, maar ik vind dit toch wel best extreem als het hier echt 35+ graden gaat worden. Een gewoon zwembad is dan ook geen optie.
Misschien maar weer net als vandaag de kids meenemen naar mijn huis en daar in de tuin het badje opzetten.
606
-
- 23876 messages
- 12265 votes
Zwemmen is zeker geen mogelijkheid? Volgens mij de enige juiste keuze.
Jep ik ben jaloers ik zit alweer in bloed hete ziekenhuis, waar het overigens nu al snik heet is.
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Praat daar eens met Rose over Amity
Ow? Het is bij mij wel minder geworden sinds we in een flat wonen, we zitten op 2 hoog dus zitten een hoop mensen boven ons om het op te vangen 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
3 hoog met je bed onder het dakraam is dan geen pretje nee. Ik ben de levende bliksemafleider voor verdieping 2.
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
@moviemafketel:
De west-Vlamingen hebben daar een 'schone' benaming voor : Donderpinne ! 
Bartt88
-
- 1577 messages
- 1021 votes
Niets zo fijn als om onweer en regen te horen terwijl je in bed ligt. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Heerlijk. Of lekker vanachter het raam kijken.
Edit: Oke, dat klinkt fout.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Of het brengt juist het beest in sommige mannen naar boven..
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Met het risico dat ze aan een del blijven 'plakken' 
boozebelly
-
- 1428 messages
- 1908 votes
Hitte vind ik leuk hoor....maar door die klotebewolking heb je er niks aan
Alleen maar benauwd, klam en een bruine pens kun je zo ook wel vergeten. Voor morgen voorspellen ze behoorlijke hitte, ik hoop maar dat dat wel zonder bewolking is.
606
-
- 23876 messages
- 12265 votes
Is nu erg benauwd BAH.
Even een stukje voor morgen en zaterdag
Onweerskansen 2-3 juli
De intense hitte vrijdag overdag zorgt voor veel latente energie in de atmosfeer. Vrijdagavond begint een koufront langzaam dichterbij te komen, die ons qua onweer een spannende zaterdag gaat brengen. Dor het warme weer kunnen al op vrijdag geisoleerde (hitte)onweersbuien ontstaan, die zeer intensief kunnen worden met hagel, stortregens en (zeer) zware windstoten. De weermodellen simuleren inmiddels onweersactiviteit op vrijdagnacht, eventueel ontstaat er ook een grote buiencluster boven Frankrijk, die vrijdagnacht over Nederland heen trekt. In dat geval moet men rekening houden met veel regen, lokaal ook met wateroverlast, omdat de droge, verharde bodem het vele water niet snel genoeg kan opnemen.
boozebelly
-
- 1428 messages
- 1908 votes
En morgen worden er ook nog eens middag-temperaturen verwacht van 12:00 tot 18:00. Het zal mij benieuwen

606
-
- 23876 messages
- 12265 votes
En morgen worden er ook nog eens middag-temperaturen verwacht van 12:00 tot 18:00. Het zal mij benieuwen
Morgen loopt het heel snel omhoog die temperatuur.
MNV2
-
- 6932 messages
- 1899 votes
In de Kempen (Vlaanderen) wordt het 36 graden morgen.
Ik ben blij dat ik verlof heb een paar dagen, wordt terrasje doen morgenavond.