• 178.213 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.383 actors
  • 9.375.055 votes
Profile

Weertopic

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik dacht er inderdaad ook al aan. Beetje '' Spookte een beetje ''My Bloody Valentine'' door mijn hoofd

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Jeetje he, het is weer net een paar dagen lekker en de Hollanders klagen alweer, nu weer omdat het NIET regent Geniet er maar van voor je het weet is het weer 15gr met motregen...

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4896 votes

Nu al zin in vrijdag. Lekker heet met 30+ graden, gelukkig vrij van werk, lekker in de zon liggen, dan naar de kroeg op terras - voetbal kijken! Kom maar op!

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

Elineloves wrote:

Ik dacht er inderdaad ook al aan. Beetje '' Spookte een beetje ''My Bloody Valentine'' door mijn hoofd

Cool Eline

Bartt88

• 1577 messages
  • 1021 votes

Madecineman wrote:

Jeetje he, het is weer net een paar dagen lekker en de Hollanders klagen alweer, nu weer omdat het NIET regent Geniet er maar van voor je het weet is het weer 15gr met motregen...

Jij snapt het.

JohnMcLane

• 281 messages
  • 1027 votes

Leland Palmer wrote:

Nu al zin in vrijdag. Lekker heet met 30+ graden, gelukkig vrij van werk, lekker in de zon liggen, dan naar de kroeg op terras - voetbal kijken! Kom maar op!

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Madecineman wrote:

Ik wil niet voor niets naar Ierland verhuizen.

boozebelly

• 1428 messages
  • 1908 votes

Natte, grijze plakbende is't! Alleen zondag was echt een stralende dag, maar daarna is het meer benauwdheid & vocht geworden. Ik moet nog zien of het vrijdag ook zo super word als ze zeggen. Zal wel benauwd worden i.p.v. lekker heet.

Ik wil hitte!!! Zo'n hittegolf waarbij de sterfte onder bejaarden weer toeneemt. Zo eentje waarbij zelfs de vogels met hun bekkies open zitten. Minstens 30 graden en geen wolks in de lucht. Lekker met de pokkel in de zon!!!

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

boozebelly wrote:

Ik wil hitte!!! Zo'n hittegolf waarbij de sterfte onder bejaarden weer toeneemt.

Dankjewel

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Lol, arme mensen. Je zou maar aan je bed gebonden zijn nu, vreselijk.

boozebelly

• 1428 messages
  • 1908 votes

Brix wrote:

Dankjewel

Och, met 62 jaar kun je nog wel een hittegolfje verdragen toch?

Ik doel op de "echte" bejaarden. Die gekrompen zijn en met zo'n lederen huid.

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

Hey...61 en-een-half 'pas' hoor

Ja moet nog wel lukken.

Ik nam het ook niet al te serieus hoor

boozebelly

• 1428 messages
  • 1908 votes

Brix wrote:

Ik nam het ook niet al te serieus hoor

Haha ik schrok al. Helemaal toen ik 1948 zag staan, toen moest ik ff heel snel rekenen

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

IK vergeef het je, want de geboorte-maand staat er ook niet bij

U-96

• 11875 messages
  • 2077 votes

boozebelly wrote:

Ik wil hitte!!! Zo'n hittegolf waarbij de sterfte onder bejaarden weer toeneemt.

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Is ook best goed voor de bloemenverkoop, rouwwerk enzo

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

'Morbiedjes' zijn jullie hoor

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Net een dooie met politie-motoren ervoor en erachter en helemaal achteraan een busje met zo'n neon-tekst achterop met niet inhalen rouwstoet erop. Nog nooit gezien. Pff je zult maar met je 3-delige pak naar een begrafenis moeten in dit weer.

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

@ moviemafketel:

(Pff je zult maar met je 3-delige pak naar een begrafenis moeten in dit weer)

Alleen wanneer je zelf in een drie-delig pak in de kist ligt heb je er weinig last meer van

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Hopelijk was hij of zij wel dood ja haha.

606

• 23876 messages
  • 12265 votes

Leland Palmer wrote:

30 + uhm denk het niet he......

Het kan lokaal zelfs 37 worden en dat zeggen er veel.

volgende week lijkt t ook erg warm te worden.

Het is nog maar zeer de vraag of de tropenwarmte zaterdag al ons land zal hebben verlaten. Onder invloed van een warmbloedige hoogterug, waarvan de as zich boven Duitsland positioneert, kan het kwik op veel plaatsen wederom de grens van 30 bereiken en overschrijden. Daarmee komt het criterium van een landelijke hittegolf (in De Bilt tenminste vijf zomerse dagen op rij waarvan drie tropisch) dichterbij. De kans is namelijk vrij groot dat De Bilt morgen de eerste tropische dag noteert, vrijdag de tweede en zaterdag wellicht dus de derde. Zomers warm is het al vanaf afgelopen zaterdag.

Komende zondag neemt de warmte overigens wel af. Het wordt dan circa 27 graden. Het weerbeeld staat tijdens het weekeinde in het teken van geregeld zonneschijn maar er kunnen op een traag doorkomende thermische vore (met in het kielzog een koufront) ook enkele (onweers)buien tot ontwikkeling komen.

Na het weekeinde passeert maandag nog een hoogtetrog met kans op een bui. Daarna volgen vanuit het zuidwesten nieuwe hogedrukimpulsen. Het is dan droog, overwegend zonnig en opnieuw warm. Het kwik zich opnieuw in het zweet met maxima tot rond 30 graden.

@jan visser

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

Wat een plakkerig weer. Ik word er niet niet al te vrolijk van vooral omdat onze puppie die we pas hebben er helemaal gek van wordt. De hele dag moeten we het arme beestje in de gaten houden.

606

• 23876 messages
  • 12265 votes

Morgen wordt het wederom een hete dag, wel kan er in de loop van de middag een enkele onweersbui tot ontwikkeling komen, maar die kans is vrij klein. De temperaturen voor morgen zijn ongeveer 25 graden op de Wadden tot zo'n 32 graden in het zuidoosten van het land. De wind is zwak tot matig 2-3 Bft en komt vanuit het zuiden.

De komende dagen blijft het nog warm tot heet zomerweer met veel zon, middag temperaturen tussen 28 en 33 graden en een enkel warmte onweer in de namiddag en avond. Zaterdag stroomt er vanuit het westen koelere lucht binnen. De hitte (in het oosten kan het kwik overdag nog tot ruim boven de 30 graden oplopen) zal niet zonder slag of stoot worden verdreven, er is dan ook kans op mogelijk pittige onweersbuien. Toch lijkt het erop dat de onweersbuien geen doorzettende afkoeling brengen en de hitte volgende week weer terug gaat komen!

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Dat kan ik me voorstellen decicco, die beesten hebben het zo slecht nu. Onze honden liggen ook de hele dag maar voor zich uit te staren. Zelfs even buiten plassen is al teveel voor ze

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4896 votes

606 wrote:

30 + uhm denk het niet he...

Uhm, dacht het wel hé.

Als het maar niet bewolkt is. Heb zo'n vaag vermoeden.

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Ik ben bang voor onweer

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ik ook, maar zolang het wel goed afkoelt dan vind ik het prima. Denk dat vrijdag eerder heel erg benauwd gaat worden

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

37 graden hier in Nederland is gewoon vies, klaar.

606

• 23876 messages
  • 12265 votes

HarmJanStegenga wrote:

Uhm, dacht het wel hé.

Als het maar niet bewolkt is. Heb zo'n vaag vermoeden.

Als het op sommige plekken 37 kan worden is de term 30 + niet juist.

Dan is de term 35 + beter van toepassing.

Alleen aan de kust is 25+ van toepassing

En bewolkt word het vrijdag niet, volop zon.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4896 votes

Oké, Piet. Laten we het hopen - het kan zo snel veranderen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.