- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Weertopic
Weertopic
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
De kans is groot dat het volgend weekend tot 35 graden wordt.
Nee toch... 
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Pffff....en ik moet in de tuin aan het werk deze zomer 
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Een paar grote bouwlampen in de tuin, en s'nachts schoffelen dan maar 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Beter dan overdag, want dat is echt niet uit te houden. Als ik een uurtje buiten heb gezeten, moet ik weer even naar binnen vluchten. Ben - natuurlijk- ook een beetje grieperig/verkouden aan 't worden, dat is helemaal fantastisch met dit weer. 
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Is het echt grieperig Eline, of een resultaat van de temperatuur-verschillen (buiten-binnen)?
Toen ik in Florida was vertelde men mij dat er daar heel veel mensen last hadden van een zgn. 'Summer cold'.
En die was heel hardnekkig.
Dat kwam door de grote verschillen van buitentemperatuur (érg heet) en binnenshuis, waar de airco's volop draaiden (anders was het er niet te harden.
Maar zo extreem als daar is het hier wel niet natuurlijk.
Het is daar sub-tropisch, en erg vochtig.
In huizen zonder airco sloeg de schimmel meteen toe.
Maar wellicht kun je hier ook zo'n 'Summer cold' oplopen.
Ik word zelf altijd snotterig van ventilatoren.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik denk -nouja, hoop- het temperatuurverschil. Ziek worden heb ik geen tijd voor met 6 volle werkdagen voor de boeg. Kan sowieso niet goed tegen die hitte hier in Nederland. Zet me in Turkije bij 35 graden en 't gaat prima, maar hier pakt het me op mijn strot.
Heb gisteren inderdaad maar de ventilator uitgehaald, omdat ik anders helemaal mijn bed uitdreef, maar ben geen fan van die dingen. Ookal richt je ze een totaal andere kant op, de ''tocht'' voel je toch.
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Zo'n 'kou' komt nooit gelegen natuurlijk.
Super ellendig wanneer het ook nog 'zweet-weer' is.
Hopelijk breekt ie niet door.
Ik heb zelf ook een paar ventilators in huis,
Maar de enige die ik laat draaien is zo'n grote plafondventilator, die werkt 't minst storend.
Maar te dicht in de buurt ga ik toch niet zitten.
Wel leuk zo'n ding, beetje zuiderse sfeer geeft 't.
606
-
- 23876 messages
- 12264 votes
Wel leuk zo'n ding, beetje zuiderse sfeer geeft 't.
Ik heb zonne folie dicht in slaapkamer en gordijnen dicht + staande ventilator aan.
Verders heb ik alles dicht in huiskamer + waaier op de grond waar ik geen last van heb.
Verders goed drinken.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Hoe Heter Hoe Beter
606
-
- 23876 messages
- 12264 votes
Hoe Heter Hoe Beter
Nee dankje,
als je vakantie hebt misschien, niet als je 5 dagen moet werken.
rokkenjager
-
- 2863 messages
- 1702 votes
Hoe Heter Hoe Beter
En zo is het!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Nou, ik lig op mijn buik te zonnen op 't strandbedje, dat is nog redelijk te doen.. maar zodra ik me omdraai word ik gek.
Kan het echt niet in mijn gezicht verdragen nu.
decicco
-
- 2856 messages
- 1143 votes
Nou voor mij even niet naar buiten vandaag.
Dit is mij te warm. Ik zit lekker op mijn kamer met alle ramen open, lekker somers muziekje erbij en een glas ice thea met extra veel ijs erin. Dadelijk maar eens plonzen in het zwembad kijken of dat afkoelt.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Kun je het beste doen ja. Ik wil de mensen op het strand niet de kost geven, die vanaf vanochtend al aan 't bier zitten in die volle zon. 
decicco
-
- 2856 messages
- 1143 votes
Haha dat bedacht ik mij dus net ook!
Vooral morgen als Nederland moet voetballen zullen de mensen wel vroeg aan het bier zitten en dan vol in de zon nou dan ben je zo de weg kwijt!
606
-
- 23876 messages
- 12264 votes
Haha dat bedacht ik mij dus net ook!
Vooral morgen als Nederland moet voetballen zullen de mensen wel vroeg aan het bier zitten en dan vol in de zon nou dan ben je zo de weg kwijt!
Haha dat denk ik ook, dat wordt 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Zolang het daarbij blijft, prima.. maar als ze vervelend worden en herrie gaan schoppen..
606
-
- 23876 messages
- 12264 votes
Zolang het daarbij blijft, prima.. maar als ze vervelend worden en herrie gaan schoppen..
Vind ik nou ook Eline 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Piet's weerbericht maakt me niet blij mensen. 29 graden, 28 graden, 30 graden...
Hittegolf
Onweer en véél regen 's nachts please!
Bartt88
-
- 1577 messages
- 1021 votes
Heerlijk. Ik denk vaak dat ik in het verkeerde land ben geboren, met die troosteloze temperaturen, maar hier word ik blij van! Zomer zoals een zomer hoort te zijn.
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Ik vond het een week geleden precies goed, de temperaturen nu zijn niet te harden... Vannacht ook maar van 3 tot 7 geslapen ofzo.
Deze is nu mijn beste vriend, misschien ook maar een kleinere variant voor de slaapkamer scoren...:

Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Als het heet is in Olland is het niet lekker heet. Plakkerig, benauwd.
Doe mij maar regen.
Bartt88
-
- 1577 messages
- 1021 votes
Doe mij maar regen.
Zure vent, zure regen verdien je.
Dat benauwde is inderdaad minder, maar dat neem ik maar voor lief.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Doe mij maar regen.
Beetje het probleem hier inderdaad. Maar ik kan er wel tegen, kan wel genieten van heet weer. Na die donkere wintermaanden mag het wel weer eens
.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Gelukkig is het in Zuid-Afrika niet zo warm. Drinkpauzes zien er altijd zo vreemd uit. 
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Zure vent.
And I'm proud of it. 
Van zonnig weer word ik altijd bijna vrolijk, dat vind ik niks.