- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Verslavingen
Verslavingen
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
hmmm
Seks
en stiekem ook een beetje aan Mezelf 
Hmmm
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Verslaving vind ik een groot woord, maar de dingen waar ik toch moeilijk zonder kan:
1. mijn werk
2. tonic
3. muziek
4. films
ASman
-
- 1715 messages
- 929 votes
Verslaving vind ik een groot woord, maar de dingen waar ik toch moeilijk zonder kan:
1. mijn werk

In the quiet words of the virgin Mary : Come again ?
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
2. tonic
Aaargh, een splicer!
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
@DonOswaldo; allemaal echt verslavingen!?
Of dingen die je gewoon erg leuk vind om te doen?
Allemaal doe ik zo goed als elke dag wel, alleen seks is niet altijd de optie voor
en ja feesten is waarschijnlijk niet echt een verslaving te noemen, dat vind ik gewoon leuk 
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Aaargh, een splicer!
Die moet je me toch even uitleggen. 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Dat snappen alleen mensen die BioShock hebben gespeeld
.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Allemaal doe ik zo goed als elke dag wel, alleen seks is niet altijd de optie voor
en ja feesten is waarschijnlijk niet echt een verslaving te noemen, dat vind ik gewoon leuk
Feest je dan ook elke dag, en eet je ook elke dag turkse pizza. 
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
feesten niet, vandaar de uitleg dat dat niet echt een verslaving is. Turkse pizza eet ik wel zo goed als elke dag als lunch 
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Zo das ook niet echt een gezonde gewoonte, maar ik drink ook zo goed als iedere dag wel een blikje energydrank 
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Achja als ik het eenmaal aan me gezondheid begin te merken ga ik misschien van wat dingen afkicken, maar bijv. zoals nu (dat ik als roker nog steeds harder en langer kan rennen dan de meeste niet-rokers op me school) voel ik niet de neiging om te stoppen
zelfde geld voor de andere dingen op me lijstje
lantana
-
- 119 messages
- 0 votes
-Zuidafrikaanse rode wijn
-Blauwschimmel kaas
-18.00 uur NOS journaal
-Teletekst paginanummer 704
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1738 votes
Predator missle is ready for launch, i repeat Predator missle is ready for launch. Care package is ready for direction show us were you want them. ----> Verslaving.
Asaharo
-
- 1042 messages
- 624 votes
Counter-uav is online. idd wel een zware verslaving.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1738 votes
Ready to jam the UAV. Counter UAV is up! Sentry gun is waiting for your mark. I repeat Sentry gun is waiting for your mark.
Don MN
-
- 3120 messages
- 1562 votes
MW2 is inderdaad dé heroïne van de games..
Predator Missile - Harrier Strike - Pave Low, niks Counter UAV. Light 'em all up. 
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Jullie onderschatten de kracht van UAV? Een van de krachtigste Killstreaks. Net btw stimulus package gekocht 
Asaharo
-
- 1042 messages
- 624 votes
Dat is waar, is mijn eerste game en wil geen enkele andere shooter meer aanraken. Niets kan tippen aan die gameplay.
Tactical Nuke 
Don MN
-
- 3120 messages
- 1562 votes
Anders, minder lineair. Lastiger om kills te krijgen, vond ik bij BFBC 1. MW2 is veel drukker.
Fifa 10 zo verslavend!
Zeker weten!
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Als we overschakelen, ik was verslaafd aan Battlefield 2. Wilde na 4 jaar eens wat anders en toen CODmw2 gekocht. Hij is erg goed, maar BF2 is de beste shooter ooit.
Asaharo
-
- 1042 messages
- 624 votes
Wat is dan het grote verschil tussen de 2? Ken BF2 eigenlijk totaal niet.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Battlefield 2 is gewoon realistischer, jij bent een soldaat en je hebt een wapen en daar moet je het mee doen. Geen overpowered killstreaks.(Ik speelde overigens infantry dus zonder voertuigen). Gewoon 32 tegen 32. Een commander en dan subteams. Grotere maps. Veel epischer dan MW2.