- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Verslavingen
Verslavingen
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Bier in de bioscoop is ook niets.
Niet in Pathé nee, dat smerige Grolsch bocht
, maar in de bios bij mij in de buurt, hebben ze Freddy's, vind ik het best fijn op een biertje te nuttigen tijdens de film
.
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
het gaat zo goed samen met films kijken
Juist niet, vind ik. Al kan ik na sommige films wél behoefte hebben aan een borrel, dat dan weer wel 
planet_of_death
-
- 3962 messages
- 178 votes
Niet in Pathé nee, dat smerige Grolsch bocht
, maar in de bios bij mij in de buurt, hebben ze Freddy's, vind ik het best fijn op een biertje te nuttigen tijdens de film
.
Ik vind popcorn en fris toch de beste combi. 
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Grote zak M&M's + lekker koud pilsje
.
Bardt1980
-
- 448 messages
- 92 votes
- Koffie
- Slapen
- Muziek (kan niet zonder m'n ipod als ik de deur uit ga)
- Chocolade rozijnen 
- Alcohol ben ik niet echt verslaafd aan, al vind ik een glas rode wijn voor het slapen gaan altijd wel lekker. Evenals mijn glaasje Southern Comfort in het weekend.
- Vecht al vanaf mijn 17e tegen de nicotine, inmiddels meer dan een jaar gestopt met alle rookwaar! 
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
- Koffie

- Slapen

- Muziek
(heb geen I-pod)
- Chocolade rozijnen 

soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
- Nicotine. Menthol, kan er echt niet van afblijven, en ik was nog wel 36 dagen lang gestopt. Maar goed, nu toch weer he, al ben ik van plan één dezer dagen weer te gaan stoppen. Want ik rook echt de ene na de andere sigaret, echt binnen een kwartier kan ik er zo 2 of 3 of meer wegpaffen...
En ik krijg er zwarte longen van, hoofdpijn en minder eetlust, dus waarom ik dat nou weer begonnen ben
Had het echt niet moeten doen, want nu doe ik het weer
.. Bah.
Verder nog chocolade (echt alles wat dat betreft), thee, muziek luisteren, en natuurlijk Internet, sinds ik dat, dankzij papa weer heb gekregen.
planet_of_death
-
- 3962 messages
- 178 votes
Ook ik kan absoluut niet zonder muziek. Vroeger had ik er een hekel aan, nu is het een van mijn favoriete dingen in het leven! 
Bardt1980
-
- 448 messages
- 92 votes
Ik ben van mening dat wanneer je ooit gerookt hebt, de zin in een sigaret in meer of mindere mate altijd aanwezig zal blijven.
Het is als een duiveltje op je schouders.
Als een Paard van Troje... effe een trekje, of dat ene sigaretje als uitzondering kan al 9 van de 10 keer fataal zijn.
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
Menthol sigaretten.
Toen ik jaren geleden stopte, heb ik zo'n pakje gekocht voor noodgevallen; één keer een zwak moment en je stopt zéker! Maar die vlieger gaat voor Soom dus niet op helaas 
Bardt1980
-
- 448 messages
- 92 votes
Ik heb het ook een tijdje geprobeerd met Kretek sigaretten (Gudang Garam), die rookte ik meer als een sigaartje (3 per dag ofzo) Maar ook dat werd vanzelf meer en meer. Bovendien zit er in Kretek meer teer en nicotine.
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Menthol is inderdaad erg smerig. Gewoon lekker een Camel
. Of soms Gauloises.
kos
-
- 46690 messages
- 8846 votes
Gauloises Blauw.
.
Maar shag is natuurlijk het lekkerste.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Ik wil later sigaren roken, lekker asociaal enzo.
Bardt1980
-
- 448 messages
- 92 votes
Later als je oud en versleten bent vanuit je rollator de andere bejaarden bedwelmen? 
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Gauloises Blauw.
.
Maar shag is natuurlijk het lekkerste.
Shag is ook lekker, brandaris
. Tijdje gerookt, maar ik ging er na verloop van tijd heel men longen van uit mijn lichaam hoesten
.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Juist niet, vind ik. Al kan ik na sommige films wél behoefte hebben aan een borrel, dat dan weer wel
Ben het eigenlijk min of meer gewend geraakt, sommige films zijn juist indrukwekkender of met comedy lachwekkender onder invloed 
Waarom vind je het zelf een slechte combi dan? nu wordt ik best benieuwd haha
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ik heb het ook een tijdje geprobeerd met Kretek sigaretten (Gudang Garam)...
Oeh, das lang geleden dat ik dat gerookt heb. Ben trouwens inmiddels 6,5 jaar gestopt met roken en ik kan niet zeggen dat ik het ooit heb gemist. 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik ben van mening dat wanneer je ooit gerookt hebt, de zin in een sigaret in meer of mindere mate altijd aanwezig zal blijven.
Het is als een duiveltje op je schouders.
Als een Paard van Troje... effe een trekje, of dat ene sigaretje als uitzondering kan al 9 van de 10 keer fataal zijn.
Mee eens, nu tijdje gestopt, maar als iemand een shaggie draait in mijn flat dan is het idd al snel van draai er ook maar even 1 voor mij.
Moet ik erg voor blijven uitkijken.
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
Ben het eigenlijk min of meer gewend geraakt, sommige films zijn juist indrukwekkender of met comedy lachwekkender onder invloed 
Waarom vind je het zelf een slechte combi dan? nu wordt ik best benieuwd haha
Veel dingen worden indrukwekkender of lachwekkender onder invloed
Ergens een drankje bij drinken is natuurlijk geen probleem, maar zodra je werkelijk "onder invloed bent" raak je toch minder geconcentreerd. Althans, ik wel, en dat vind ik jammer bij een film.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1738 votes
Ook ik kan absoluut niet zonder muziek. Vroeger had ik er een hekel aan, nu is het een van mijn favoriete dingen in het leven!
Kan er ook niet zonder, elke ochtend, middag, avond en zelfs s'nachts wil ik muziek aan hebben. Behalve dan als ik een film kijk of een game speel. 
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Sinds ik mijn iPod mee naar school neem, kan ik ook niet meer zonder.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Veel dingen worden indrukwekkender of lachwekkender onder invloed
Ergens een drankje bij drinken is natuurlijk geen probleem, maar zodra je werkelijk "onder invloed bent" raak je toch minder geconcentreerd. Althans, ik wel, en dat vind ik jammer bij een film.
Het ligt er maar net aan bij mij, als ik een film echt goed vind ga ik door dat ik onder invloed ben nog meer in de film zitten, of natuurlijk als de film me niet weet te boeien verlies ik wel sneller mijn aandacht.
Ook niet alle films vind ik leuk onder invloed, sommige kijk ik gewoon liever nuchter, maar comedy of drama krijgt bij mij meer impact 
Psolitsa
-
- 361 messages
- 140 votes
Menthol sigaretten,
Films, muziek,
En mijn fantasieen 
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Appelsap, Cassis en M&M's.