• 179.470 movies
  • 12.319 shows
  • 34.179 seasons
  • 650.406 actors
  • 9.403.417 votes
Profile

Het grote muziektopic

otherfool

• 18537 messages
  • 3404 votes

Hier word ik al een tijdje gewoon erg vrolijk van:

En deze is nog catchier:

Nog een leuke tip in deze richting, iemand? Ik loop weer eens hopeloos achter...

niethie

• 7319 messages
  • 7282 votes

Vind het wel gaan, niet dat je zegt ''Goh dit is nou zo leuk'' Sorry!

Niet echt iets in dezelfde trent maar ben je misschien bekend met Broken Social Scene soms? Doet ene beetje aan de Arcade Fire denken maar ook weer niet. Voor mij is het in ieder geval een van de mooiste ontdekkingen van het afgelopen jaar en dat zegt heel wat! Ik heb zo'n idee dat jij dit erg goed gaat vinden, dus mocht je eens wat tijd over hebben beluister de volgende nummers dan eens even. En mocht het je dan toch niet aanstaan, ik heb de mooiste twee voor het laatst bewaard.

KC Accidental

Almost Crimes

Pacific Theme

Shampoo Suicide

Anthems For A Seventeen-Year-Old Girl

Lover's Spit

Dit bericht was trouwens niet alleen tegen otherfool gericht. Zijn er soms nog meer liefhebbers/fans van deze geweldige band op dit forum aanwezig?

Arkadi.

• 797 messages
  • 870 votes

Madecineman wrote:

(quote)

Ja dus, check die Chapman cover hierboven maar eens Doe mij dit maar...

(embed)

Dat hele Massive Attack heeft al een aantal moderne klassiekers op hun naam staan. Prachtige/mooie band.

Al was het laatste concert in A'dam jaren terug muzikaal weer geweldig, de overvloed aan politieke boodschappen was toch iets te veel van het goede.

Apollinisch

• 21300 messages
  • 0 votes

niethie wrote:

Broken Social Scene

Kijk dan vooral Half Nelson eens. De soundtrack daarvan zal je ongetwijfeld aanstaan. (wat doet die smiley hier zo achterlijk op een nieuwe regel)

Vind de intro van dit nummer ook zo'n fijn stukje.

kos

• 46733 messages
  • 8885 votes

Dat hele nummer is briljant. Alleen jammer van de clip, toen ik die er voor het eerst bij zag was ik wel teleurgesteld.

niethie

• 7319 messages
  • 7282 votes

@Apollinisch: Die film had ik nog niet gezien inderdaad. Bedankt voor de tip.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3632 votes

Ik pas de muziek waar ik naar luister aan vaak aan aan hoe ik me voel.. en de laatste paar dagen luister ik veel naar dit nummer. Kip-pe-vel.

otherfool

• 18537 messages
  • 3404 votes

niethie wrote:

Vind het wel gaan, niet dat je zegt ''Goh dit is nou zo leuk'' Sorry!

Niet echt iets in dezelfde trent maar ben je misschien bekend met Broken Social Scene soms?

1 plaatje van geluisterd en 1,5* gegeven . Wel een paar jaartjes terug, ik zal hem nog eens opzetten (de titelplaat).

niethie

• 7319 messages
  • 7282 votes

Nee, niet die! Gewoon de nummers die ik hier poste, die staan allen op hun tweede plaat (You Forgot it In People) veel beter. Dus geloof me nou maar en probeer het eens.

Stuk voor stuk de moeite waard!

Walkure

• 1690 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

Ik pas de muziek waar ik naar luister aan vaak aan aan hoe ik me voel.. en de laatste paar dagen luister ik veel naar dit nummer. Kip-pe-vel.

(embed)

Tof nummer.

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2884 votes

Kende het al wel, maar laatst op de Vierdaagse feesten pas echt overtuigd. Met afstand het beste gratis optreden dat ik ooit zag, ga ze deze maand weer zien op Pukkelpop. Heb er nu al zin in! Zou ook voor een los optreden van ze best wat geld neer willen tellen, nog nooit een frontvrouw zo zien trippen op een podium (en in het publiek af en toe)

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1718 votes

Gizzmann wrote:

Met afstand het beste gratis optreden dat ik ooit zag

12 september 1993 Tool op Popwerk in Den Bosch. Ik stond vooraan en werd compleet van m'n kistjes geblazen Echt, het beste gratis optreden ever wat ik heb meegemaakt...

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2884 votes

Tool gratis meemaken.. dat moet inderdaad wel echt fantastisch zijn

otherfool

• 18537 messages
  • 3404 votes

niethie wrote:

Nee, niet die! Gewoon de nummers die ik hier poste, die staan allen op hun tweede plaat (You Forgot it In People) veel beter. Dus geloof me nou maar en probeer het eens.

Stuk voor stuk de moeite waard!

OK OK

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Madecineman wrote:

(quote)

12 september 1993 Tool op Popwerk in Den Bosch. Ik stond vooraan en werd compleet van m'n kistjes geblazen Echt, het beste gratis optreden ever wat ik heb meegemaakt...

Popwerk was een fantastisch festival. Ik ben ook jarenlang van de partij geweest. Zo jammer dat het festival gestopt is destijds.

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1718 votes

Ja, erg jammer inderdaad veel leuke bandjes gezien daar en midden in het centrum van Den Bosch, super gezellig.

Mundial was vroeger ook gratis en veel leuker trouwens. En in Hilvarenbeek hadden ze met Pinksteren altijd Elastiekmuziek, ook gratis, midden in het dorp en altijd erg plezierig. Die zijn een paar jaar geleden aan hun eigen succes ten onder gegaan, jammer genoeg.

Het wordt steeds dunner bezaait met de gratis festivals tegenwoordig.

Kraay

• 6190 messages
  • 1475 votes

en:

Deze echt helemaal grijsgedraaid:

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Ik draai vaak mezelf helemaal grijs. Moet trouwens ook nog steeds eens een paar nummers op youtube dumpen.

herman78

• 3176 messages
  • 1281 votes

Die laatste is een meesterwerk. Venetian Snares ben ik inmiddels een beetje beu gehoord. Doll Doll Doll en 'de Hongaarse' blijven heerlijke albums, maar zo'n track als Pwntendo heb ik helemaal niets mee.

Onderhond

• 87629 messages
  • 12904 votes

Pwntendo is leuk

Querelle

• 6548 messages
  • 4894 votes

Afgelopen donderdag hier geweest, was wel een vrolijk feestje

YouTube - Flashlight - George Clinton & Parliament Funkadelic Live @ WATT Rotterdam 30 july 2009

Leland Palmer

• 23787 messages
  • 4907 votes

Elineloves

• 24071 messages
  • 3632 votes

Ik vind 't een heel grappig, maar vooral herkenbaar nummer....

otherfool

• 18537 messages
  • 3404 votes

Ik hoorde eerder deze week 'Fuck You' en ik moet zeggen dat het meiske toch best leuke nummertjes heeft...

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Dit vind ik een geweldig relaxed nummer. Heerlijk. Ik ben groot N.E.R.D fan.

Dit vind ik een van de beste nummers ooit gemaakt.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

(embed)

And then she'd say, it's okay

I got lost, underway, but I'm a supergirl...

Ook 1 van mijn favorieten

kos

• 46733 messages
  • 8885 votes

Ben zeker geen Sinclar fan, maar van dit soort dingen hou ik wel.

(afbeelding) .

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Tijdens mn vakantie in italië non stop de toronto 09 mix geluisterd, m'n favourietje ervan is toch wel deze.

Niks lekkerders dan dit luisteren terwijl je ligt te bakken aan het strand..

kos

• 46733 messages
  • 8885 votes

Hm.nee, trance trek ik niet.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.