- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Ik zoek... hulp bij enquête en andere oproepen
Ik zoek... hulp bij enquête en andere oproepen
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
In Film > Algemeen > 'School-flims':
Ik weet niet goed waar ik dit topic moet plaatsen, dus plaats ik hem hier maar.
Ik volg nu de opleiding financieel dienstverlener, bank- en verzekeringswezen, en hierbij moeten we films zoeken die betrekking hebben op deze opleiding. Denk bijvoorbeeld aan Wallstreet .
Nu is mijn vraag aan jullie; weten jullie nog meer (het liefst natuurlijk goede) films die betrekkening hebben op mijn opleiding. Films die dus gaan over banken, verzekeringen, en alles wat erbij hoort..
Ik hoop op een paar goede suggesties 
The Rainmaker
allebei verzekerings kwesties.
EUR-RSM3
-
- 1 messages
- 0 votes
Beste MovieMeter-leden,
Online communities zoals MovieMeter.nl nemen tegenwoordig een belangrijke plaats in op Internet. Maar wat zijn de redenen dat mensen hier aan deelnemen? Dit willen wij graag onderzoeken voor onze afstudeeropdracht aan de Erasmus Universiteit Rotterdam.
Het gaat om een online survey die in minder dan 2 à 3 minuten in te vullen is, te vinden onder de volgende link:
Click" target="_blank">https://www.surveymonkey.co...
Jullie zouden ons ontzettend helpen met jullie reacties! Alvast bedankt!
Michelle, Chun-Xia en Annemarie
ANJERO
-
- 8 messages
- 51 votes
Hallo ik ben op zoek naar een film over een driehoeks verhouding. 2 jongens en 1 meisje. volgens mij was het een roadmovie.
Het was een engels gesproken film. Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen
Luijsterburg
-
- 25 messages
- 0 votes
In Film > Algemeen > Maatschappelijk probleem:
Hallo, voor maatschappij leer op school moet ik een film bekijken met een maatschappelijk probleem erin, en daarover dan een verslag schrijven. Weet iemand goede films met zo'n probleem? Als voorbeelden van een maatschappelijk probleem noem ik bijvoorbeeld, verkrachters, hooligans, loverboys, noem het maar op.
Alvast bedankt,
Gijs,
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
3 Hoeksverhoudig : One night Stand dacht ik.
En op zeker: Keeping the faith, Swingers en Flirt.
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
Luijsterburg
-
- 25 messages
- 0 votes
Bedankt, ik zal eens kijken of er wat leuks tussen zit 
Skyhightv
-
- 2 messages
- 0 votes
In Overigen > Televisie > Kandidaten gezocht!:
Ook ergens bang voor? En wil je daar nu eindelijk wel eens vanaf komen?
Voor een nieuw TV programma voor Nederland 3 zijn wij opzoek naar mensen die onder deskundige begeleiding van hun angsten af willen worden geholpen.
Heb je interesse, ken je iemand of wil je een informatiebrief ontvangen mail dan naar [email protected] of bel 035-6263000.
Misschien word jij dan van je vliegangst, naaldenfobie, watervrees, claustrofobie, muizenfobie, slangenfobie, vogelangst, hondenangst of rijangst afgeholpen.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Iedereen heeft voor bepaalde dingen angst, kan om de stomste dingen gaan.
Ik heb angst voor insecten en daar leef ik prima mee samen.

combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
ik heb ook angst, namelijk als de computer crasht ik niet meer mee kan spelen in de laddercompetitie!
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
ik heb ook angst, namelijk als de computer crasht ik niet meer mee kan spelen in de laddercompetitie!
Wat ik eigenaardig vind is dat ik met het ouder worden meer en meer last heb van caustrofobie.
Skyhightv
-
- 2 messages
- 0 votes
Wat ik eigenaardig vind is dat ik met het ouder worden meer en meer last heb van caustrofobie.
dat kan kloppen, angsten kunnen zich ontwikkelen als je ouder wordt.
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
Ik zoek een lijstje met alle films die de VPRO onlangs heeft uitgezonden onder de noemer 'Cinema Erotica'. Ik kan zo'n lijst niet vinden via het net. Iemand?
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
- Belle de Jour
- De Wachtkamer
- The Dutch Master
- Romance
- l'Empire des Sens
- Young Adam
- De Winkelgalerij
- Untold Scandal
- Nine Songs
- The Dreamers
fortrytje
-
- 1 messages
- 0 votes
Beste andrei-rublev-freaks/fans,
ik moet voor school enkele filmfragmenten kennen van andrei rublev. ik kan enkel de proloog(met de ballonvaart) vinden op youtube.
Graag zou ik nog: het laatste oordeel bekijken
of als iemand mij een filmbespreking kan bezorgen, zou dat heel vriendljk zijn.
Ik herrinner me nog van het laatste oordeel: dat andrei verplicht wordt om dat schilderij te maken, dat zn vrienden worden afgemat in het bos, dat andrei bediscussierd met de bisschop (?) tsn het rietveld ivm het laatste oordeel, dat een meisje huilt als rublev een vlek kwakt tegen het schilderij, dat het meisje met camera en al naar buiten gaat naar de levensboom..........
maar het is ook al..... het is bijna een jaar geleden dat we dit filmfragment ng gezien hebben op school
kan iemand mij helpen aub
groetjes en alvast bedankt
ulysses
-
- 43 messages
- 144 votes
In Overigen > Algemeen > Een niet-Amerikaanse Vietnam film:
Hallo,
Ik moet voor geschiedenis 3 films over Vietnam kijken, nu ben ik van plan om 2 standaard-films te kiezen (apocalypse now, full metal jacket, e.d.) en een Aziatische film. Nu vroeg ik mij af of iemand mij een film over de Vietnam-oorlog kan aanraden van het liefst Aziatische bodem, maar Europees is ook goed.
stuur alstjeblieft een p.m. of plaats het in het topic.
Alvast bedankt!
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
In Overigen > Algemeen > Een niet-Amerikaanse Vietnam film:
Hallo,
Ik moet voor geschiedenis 3 films over Vietnam kijken, nu ben ik van plan om 2 standaard-films te kiezen (apocalypse now, full metal jacket, e.d.) en een Aziatische film. Nu vroeg ik mij af of iemand mij een film over de Vietnam-oorlog kan aanraden van het liefst Aziatische bodem, maar Europees is ook goed.
stuur alstjeblieft een p.m. of plaats het in het topic.
Alvast bedankt!
Ik kan je de film Platoon ook aanraden als Amerikaanse oorlogs film omdat dat ook een classic is en Hamburger Hill is ook een mooie film. Deze films plus de jouwe praat je toch wel over de vijf beste vietnam films.
Aziatische films ken ik niet en is ook moeilijk om aan te komen omdat de titels of japans, chinees , thais zijn enz.
Dus erg moeilijk te vinden.
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
Ik ben geen lid van Musicmeter, daarom vraag ik het hier maar:
Wat zijn typische nummers waarbij gestript wordt? (voor een themafeest volgende week)
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
Wat zijn typische nummers waarbij gestript wordt? (voor een themafeest volgende week)
Als je 'Little Miss Sunshine' hebt gezien: Superfreak.