- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Ik zoek... hulp bij enquête en andere oproepen
Ik zoek... hulp bij enquête en andere oproepen
Suzejuice
-
- 6 messages
- 0 votes
Psycho schiet mij te binnen...
Inderdaad, mij ook. Die had ik dus al
Maakt niet uit, alle tips en titels zijn welkom!
Jasmijnb
-
- 7 messages
- 0 votes
In Film > Algemeen > Voor de echte kenners!!:
Wie kan mij helpen??
Ik schrijf een paper en ik zoek films waarin het voorkomt dat iemand zijn stem op een recorder op neemt, en dat die stem later weer wordt afgespeeld. Zoals je vaak in detectives ziet dus. Alleen dan andere films!!
Wie weet een paar titels?
Met een titel maak je me ook al helemaal gelukkig!
Alvast bedankt.
Prudh
-
- 3124 messages
- 1874 votes
Hey mensen, eerder postte ik dat ik op zoek was naar bloemetjesgordijnen voor een schoolopdracht. Nu heb ik mijn motief aangepast naar 'ongewoon gebruik van douchegordijnen'. Mocht iemand een film/TV serie/game kennen waarin het voorkomt, laat het maar weten. Alvast bedankt!
Fargo
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Misschien wat anders dan de anderen. Maar Blow Out lijkt mij uitstekend in het rijtje te passen.
Jasmijnb
-
- 7 messages
- 0 votes
Om te reageren op Prudh, In home alone komt dat voor. Maar misschien had je die al. Volgens mij nummer 2, in dat hotel weet je wel?
CasperH
-
- 33 messages
- 75 votes
Weet iemand nog een film waarin spelkaarten voorkomen, maar niet voor een normaal spel?
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Weet iemand nog een film waarin spelkaarten voorkomen, maar niet voor een normaal spel?
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Verder komen eigenlijk alleen maar films met rondslingerende tarotkaarten in m'n gedachten.
Suzejuice
-
- 6 messages
- 0 votes
Fargo
Bedankt, ik ga op zoek naar de scène 
CasperH
-
- 33 messages
- 75 votes
wat gebeurt er in as negro dan precies met kaarten? Dan weet ik of ik er eventueel iets aan zou hebben..
TonyMontana
-
- 394 messages
- 4803 votes
In Film > Algemeen > spelkaarten:
Ik moet voor een opdracht van school een aantal films bedenken waar spelkaarten in voorkomen maar die dan niet worden gebruikt om mee te spelen. zoals bijvoorbeeld de joker in batman altijd een joker spelkaart neer legt naast zijn slachtoffers wie weet er nog meer titels
Scoop --> Tarotkaarten
*es*
-
- 4 messages
- 0 votes
In Film > Algemeen > afluisteren van buren:
Voor mijn studie Media en cultuur moet ik 25 mediaproducten vinden waarin het motief 'afluisteren van buren' in voor komt. Weet iemand films of tv series waar dit in voorkomt? Das leben der anderen en friends heb ik al.
Alvast bedankt!
delores
-
- 5 messages
- 0 votes
Hoi allemaal!
Ik zoek 25 mediaproducten waarin het motief 'pijlenspoor' voorkomt.
Dat moet bestaan uit tenminste 3 pijlen. (--> --> -->)
Mediaproducten zijn in dit geval: films (het liefst), videoclips, tv-series, reclamespotjes of games.
Ik heb het volgende gevonden:
-The Descent
-The Notebook
-Amélie
-Labyrinth
-I Confess
-New Nightmare
-Night Watch (misschien....iemand deze film gezien die kan bevestigen dat er een pijlenspoor in voor komt???)
Ik ben er dus nog lang niet...Hopelijk kunnen jullie me helpen er nog meer te vinden!
Alvast bedankt!
xxx
Jasmijnb
-
- 7 messages
- 0 votes
Wil iemand mij helpen??
Ik heb nog een paar films nodig waarin het voor komt dat iemand zijn of haar stem op neemt, en dat deze later weer wordt afgespeeld...
Alvast bedankt!
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Wil iemand mij helpen??
Ik heb nog een paar films nodig waarin het voor komt dat iemand zijn of haar stem op neemt, en dat deze later weer wordt afgespeeld...
Alvast bedankt!
silence of the lambs?