- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Ik zoek... hulp bij enquête en andere oproepen
Ik zoek... hulp bij enquête en andere oproepen
TonyMontana
-
- 394 messages
- 4803 votes
In Film > Algemeen > afluisteren van buren:
Voor mijn studie Media en cultuur moet ik 25 mediaproducten vinden waarin het motief 'afluisteren van buren' in voor komt. Weet iemand films of tv series waar dit in voorkomt? Das leben der anderen en friends heb ik al.
Alvast bedankt!
Spetie
-
- 38871 messages
- 8153 votes
Wil iemand mij helpen??
Ik heb nog een paar films nodig waarin het voor komt dat iemand zijn of haar stem op neemt, en dat deze later weer wordt afgespeeld...
Alvast bedankt!
Saw 1tm 4
True Lies
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
....waarin het voor komt dat iemand zijn of haar stem op neemt, en dat deze later weer wordt afgespeeld...
delores
-
- 5 messages
- 0 votes
Wil iemand mij helpen??
Ik heb nog een paar films nodig waarin het voor komt dat iemand zijn of haar stem op neemt, en dat deze later weer wordt afgespeeld...
Alvast bedankt!
Heb je 1408 al? (http://www.imdb.com/title/tt0450385/)
Kent iemand nog een pijlenspoor a.u.b.?
march
-
- 2 messages
- 0 votes
In Film > Algemeen > Unseen Character:
Hoi,
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik ben opzoek naar films/series waarin onzichtbare personages voorkomen. Bijvoorbeeld Charlie in Charlie's Angels of jagers in Bambi.
Echter mag het geen Science Fiction of fantasy zijn.
Alvast bedankt,
TonyMontana
-
- 394 messages
- 4803 votes
Hoi,
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik ben opzoek naar films/series waarin onzichtbare personages voorkomen. Bijvoorbeeld Charlie in Charlie's Angels of jagers in Bambi.
Alvast bedankt,
march
-
- 2 messages
- 0 votes
Heb ik al gezien maar was niet heel bruikbaar!
Dankje!
Suzejuice
-
- 6 messages
- 0 votes
Iemand nog suggesties voor ongewoon gebruik van douchegordijnen? Ondertussen heb ik (met wat hulp) deze gevonden:
- Psycho
- Identity
- The Tracey Fragments
- Colonel's Bequest (not very useful)
- Niagara (might be useful)
- Karate Kid
- High anxiety (not very useful)
- Me, myself and Irene
- Diabolique
- Friends (Season 10, episode 1)
- Fargo
- I'm Alan Partridge (Season 1, episode 'Basic Alan')
- That 70's show (Season 6, episode 'Join together')
- Kazaam
- Eric Prydz: Proper education (videoclip)
Het moeten er uiteindelijk 25 worden..
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Kan me er ook nog 1 herinneren uit a Nightmare on elm street.
Ik weet alleen niet meer welk deel dat was.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
In Film > Algemeen > Unseen Character:
Hoi,
Alvast bedankt,
Jasmijnb
-
- 7 messages
- 0 votes
Hoi!
Ik heb helaas nog steeds niet genoeg films (of tv-series) voor het motief: "stemmen die worden opgenomen en later weer worden afgespeeld"...
Weet iemand er heel misschien nog een??
Bedankt!
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Hoi!
Ik heb helaas nog steeds niet genoeg films (of tv-series) voor het motief: "stemmen die worden opgenomen en later weer worden afgespeeld"...
Weet iemand er heel misschien nog een??
Bedankt!
Alexandra's project.
Alleen zijn dit wel pikante video opnamens....
paulpaul
-
- 1 messages
- 0 votes
In Film > Algemeen > Dieren in Films:
Hallo,
Het - bij jullie vast wel bekende - fantastische vak Mediarepertoire in Context is inmiddels in volle gang, en ik kan wel wat hulp gebruiken!
De bedoeling is dat ik in totaal 25 films/videoclips/tv-programma's vind die allemaal éénzelfde motief bevatten.
Mijn motief is:
Personages die dieren aanzien voor wezens met menselijke eigenschappen
Ik heb al o.a:
King Kong
Seabiscuit
Dances with Wolves
Knetter
Loenatik de Moevie
Heb jij nog een fantastische titel die niet kan ontbreken op deze lijst? Laat het me weten !
cel
-
- 87 messages
- 0 votes
In Film > Genres en landen > Cry films:
De beste films waarbij een traan word gelaten.
Goto
-
- 1736 messages
- 0 votes
Geen maar die dichtbij komen:
- Hotaru no Haka
- Dolls
- Tokyo.Sora
- Byousoku 5 Senchimetoru
- Jin-Ro
CasperH
-
- 33 messages
- 75 votes
iemand nog een film met spelkaarten die niet voor een spel gebruikt wordenl? ik moet nog vet veel titels..
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3124 votes
iemand nog een film met spelkaarten die niet voor een spel gebruikt wordenl? ik moet nog vet veel titels..
Apocalypse Now:hier worden kaarten op lijken geplaatst
The Quick and the Dead:hier is er een cowboy die kaarten gebruikt voor trucks door er bijvoorbeeld op te schieten
Sasja
-
- 1338 messages
- 120 votes
Hallo,
Het - bij jullie vast wel bekende - fantastische vak Mediarepertoire in Context is inmiddels in volle gang, en ik kan wel wat hulp gebruiken!
De bedoeling is dat ik in totaal 25 films/videoclips/tv-programma's vind die allemaal éénzelfde motief bevatten.
Mijn motief is:
Ik heb al o.a:
King Kong
Seabiscuit
Dances with Wolves
Knetter
Loenatik de Moevie
Heb jij nog een fantastische titel die niet kan ontbreken op deze lijst? Laat het me weten !
ik weet er wel 2. Zijn voor mij niet de beste films maar er zitten dieren in met menselijke eigenschappen.
The chronicles of Narnia: The lion, the witch and the wardrobe
the golden compass
Sasja
-
- 1338 messages
- 120 votes
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3124 votes
Hallo,
Mijn motief is:
Ik heb al o.a:
King Kong
Seabiscuit
Dances with Wolves
Knetter
Loenatik de Moevie
Eight Below
I Am Legend
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Mijn motief is:
Bee Movie.
Kijk eens naar de Disneyfilms, wellicht dat daar nog wat films tussen staan.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Personages die dieren aanzien voor wezens met menselijke eigenschappen.
Het vreselijke Deux Freres mag zeker niet ontbreken.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Hallo,
Mijn motief is:
Ik heb al o.a:
King Kong
Seabiscuit
Dances with Wolves
Knetter
Loenatik de Moevie
flipper
Beethoven
planet of the apes
free willy
franse film
-
- 2 messages
- 0 votes
In De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic:
Hallo iedereen,
Ik ben Daan en ik zit op het 5de middelbaar.
Ik heb als taak voor frans een bespreking over franse film en acteurs gekregen. Ik maak deze taak met nog een klasgenoot en we hadden de opdracht verdeeld en hebben 16 pagina's over dingen zoals; het festival van Cannes, een bespreking over Amélie poulain, de film Taxi (en ik weet dat dit voor de echte franse filmkenners al geen goede film is)... en acteurs zoals Fernandel,Sammy Nacéri,... maar onze leerkracht is er helemaal niet tevreden over en we moeten de taak opnieuw doen en goede,bekende en belangrijke acteurs en films bespreken die de franse filmgeschiedenis goed weergeven. Vermits ik 17 ben en ik niet echt veel weet over de franse filmgeschiedenis zou ik jullie hulp heel erg appreciëren, daarom vraag ik jullie voor acteurs en films die volgens jullie de franse filmgesch. goed zou kunnen weergeven. Alvast heel erg bedankt
mvg
Daan