• 178.147 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.373.984 votes
Profile

Ik zoek... hulp bij enquête en andere oproepen

In Film > Algemeen > HULP gezocht ivm schoolvak:

Hallo,

Ik ben een eerste jaars student media en cultuur, te Amsterdam.

Ik moest voor het vak mediarepertoire in context een motief kiezen.

Dit motief komt in meerdere mediaproducten voor, maar is niet het thema van de film.

Het motief wat ik gekozen heb is:

'Een vork gebruikt voor ander doeleinden' (dus niet als bestek)

Ik moet uiteindelijk voor dit vak een lijst van 25 mediaproducten samenstellen waar dit motief in voorkomt.

Wat ik zelf al heb gevonden:

The Little Mermaid

De nieuwe Uri Geller

Hot Fuzz

Les triplettes de belleville

Halloween

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen om deze lijst aan te vullen.

Alvast bedankt!

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5072 votes

Dat is volgens mij de vaakst terugkerende opdracht in dit topic.

Slim rondneuzen op IMDB helpt altijd al een beetje. Zo vind ik onder andere dit lijstje.

Hoi Starbright boy,

Dat helpt inderdaad en dit heb ik ook al uitgevoerd. Maar op IMDB kom je vaak op films die binnen 1 genre horen en ik moet zoveel mogelijk films verzamelen uit verschillende genres. dus ik hoop dat de mensen mij hier mee kunnen helpen.

Groetjes Lotte

ingrid88

• 6 messages
  • 0 votes

Hallo,

Zoals geldt voor een paar vorige verzoeken ben ook ik student Media&Cultuur en moet voor het vak Mediarepertoire in context 25 mediaproducten vinden waar eenzelfde motief in voorkomt. Mijn motief is:

'Origami figuren.'

Wie kan mij helpen bij het samenstellen van een lijst van 25 films/tv-series waar een origami figuur in voorkomt, door het geven van een mooie tip?

De volgende films/tv-series staan tot nu toe al op mijn lijstje:

- I Am Sam (Jessie Nelson, 2001);

- Blade Runner (Ridley Scott, 1981);

- Bee Season (Scott McGehee, 2005);

- Harry Potter and the Prisoner of Azkaban (Alfonso Cuarón, 2004);