- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Ik zoek... hulp bij enquête en andere oproepen
Ik zoek... hulp bij enquête en andere oproepen
Marimovi
-
- 4 messages
- 0 votes
Het is inderdaad een branche waarin het steeds slechter gaat, vooral door de alternatieven die er tegenwoordig zijn voor het huren van een film, maar ook door de veranderde tijdsbesteding van de mensen.
Maar we moeten ook niet te pessimistisch zijn. Een Free Record Shop doet het ook nog altijd niet slecht en ook al zijn er al heel veel verdwenen, er zijn er ook nog steeds een hoop die het wel nog goed doen.
Marimovi
-
- 4 messages
- 0 votes
Ik ben momenteel bezig met afstuderen en ik doe nu een onderzoek naar hoe jongeren tegen films en games aankijken en ook met betrekking tot videotheken.
Ik zoek hiervoor jongeren van 16 t/m 25 jaar die voor mij een enquête willen invullen. Het kost hooguit 5 minuten tijd en je zou me er ontzettend mee helpen. Je maakt bij deelname kans op een leuke prijs! De prijzen die ik namens mijn stagebedrijf mag verloten, zijn: Een portable DVD speler, een Nintendo DSi XL, 5 Blu-Ray discs of 5 DVD's!!
Klik hier om de enquête in te vullen!!
Alvast hartstikke bedankt voor je hulp!!
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Heb het ook ingevuld. Stond 5 minuten, maar ik was 10 minuten bezig 
studenten_UvA
-
- 2 messages
- 0 votes
In Overigen > Televisie > Help ons met ons onderzoek:
Wij zijn vier studenten en zoeken mensen tussen de 18 en 35 jaar die ons willen helpen met ons onderzoek. Het invullen van de vragen kost niet meer dan 10 minuutjes en je helpt ons er heel erg mee! Alles is anoniem.
Link naar ons onderzoek: [url=http://www.thesistools.com/web/?id=137757]
Heel erg bedankt!!
studenten_UvA
-
- 2 messages
- 0 votes
En nu de goede link : http://www.thesistools.com/...
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Klaar is Mino 
Opzich een moeilijke enquete, want het gaat alleen maar over een televisie-serie die ik me slecht kan herinneren. Nouja, heb het zo eerlijk mogelijk weten in te vullen.
kimwaalderbos
-
- 1 messages
- 0 votes
In Film > Algemeen > VPRO zoekt FANS!:
De VPRO produceert in het kader van het Nederlands Film Festival een aantal programma's.
In 'De Jong speelt met Acteurs' gaat Wilfried de Jong het gesprek aan met Nederlandse acteurs, die centraal staan tijdens het NFF.
Waldemar Torenstra, Tygo Gernandt, Frank Lammers, Barry Atsma en Dragan Bakema zijn te gast. En misschien schuiven ook Fedja van Huet en Daan Schuurmans aan.
Nu zijn wij op zoek naar FANS! Dat kunnen fans zijn van bovenstaande acteurs, maar ook wat breder: fans van de Nederlandse film.
Ben jij of ken jij zo'n fan? Neem dan contact op met ons via:
Alvast hartelijk dank en wie weet tot binnenkort!
Groet,
Kim Waalderbos
VPRO Research
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
In Overigen > Algemeen > Win een citytrip naar New York!:
Dag iedereen,
Mitshubishi België (de autofabrikant) organiseert een fotowedstrijd met als inzet een citytrip voor 10 personen naar New York. Het is zo dat de foto met de meeste stemmen wint. Om mijn winstkansen te verhogen, heb ik besloten om 3 willekeurige koppels (dus in totaal 6 personen) mee te nemen in het geval mijn foto de meeste stemmen zou halen.
Daarvoor heb ik uiteraard jou hulp nodig. Als je mij wil helpen, surf naar onderstaande link en laat daar je stem achter. Wie graag 2 zitjes op het vliegtuig plus 3 overnachting met ontbijt wil in New York, kan mij vervolgens een mailtje sturen via MovieMeter met daarin je naam en de vermelding dat je op mij gestemd hebt. In het geval ik zou winnen, verloot ik uit alle deelnemers 3 mensen die samen met een vriend of partner mee mogen reizen. (Door te stemmen maak je bovendien wekelijks kans op een iPod Nano.)
De link: Stem hier!
Stuur dit door naar je vrienden en kennissen, want ook met vrienden van vrienden (van vrienden?) wordt het vast een onvergetelijke trip!
(Ik geloof dat het geen probleem vormt om als Nederlander je stem uit te brengen + met mij op het vliegtuig te kruipen.)
Alvast bedankt!
Jan-Jakob
Kopje Koffie
-
- 1 messages
- 0 votes
In Film > Algemeen > Films met duidelijke attitude changes!:
Beste moviemeters,
Ik weet niet of die daadwerkelijk de juiste plek is om dit te vragen, maar ik probeer het gewoon. Voor een opdracht voor school moet ik een paper schrijven over een film en over attitude changes in de film en theorieën erop los laten. Natuurlijk vraag ik dit niet aan jullie
.
Mijn vraag is of jullie een goede film weten waarin duidelijk te zien is hoe de attitudes van een personage zich ontwikkelen gedurende de film.
Zat zelf te denken aan Kick-Ass waarin een knulletje opeens een "held" wordt.
Alvast bedankt en excuses als dit niet het geschikte podium is voor deze vragen
!
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Tsja of gewoon de open deur American History X. Smult de leraar vast van.
yeyo
-
- 6351 messages
- 4613 votes
Taxi Driver misschien? Of Straw Dogs? Voorbeelden zat eigenlijk, valt eigenlijk vooral te zien wat voor iets je zelf in gedachten hebt.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Ik moet voor maatschappijleer een paar vragen maken over de film: Das Leben der Anderen. Hieronder een paar vragen waar ik moeite mee heb en wellicht kunnen jullie helpen? Ik heb denk ik wel al alle antwoorden maar misschien zien de kenners er meer bij dan mijn mede klasgenoten 
- Waarom heeft Albert Jerska een beroepsverbod gekregen? Kon hij met dit leven?
- Christa Marie Sieland verkoopt zich uiteindelijk voor de kunst. Wat wordt daarmee bedoeld?
- Welke houding tegenover het regime in de DDR hebben Gerd, Bruno, Anton, Georg en Christa-Maria in de film en hoe verandert dat?
- In totalitaire staten, zoals de DDR, worden kunstenaars en hun werk gebruikt door de overheid. Met welk doel gebruikt de regering van de DDR de kunstenaars en hoe komt dat in de film tot uiting en waar is de regering bang voor als ze de kunstenaars streng controleren?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik ben bezig met een verslagje over Piaget, maar weet zelf nog niet bijzonder veel van de beste man. Zijn er nog mensen die psychologie interessant vinden en wellicht een frisse kijk hebben op deze vraag? :
Waarom krijgt een jong kind liever vijf losse euromunten dan twee briefjes van vijf euro, volgens de theorie van Piaget?
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Assimilatie en Accomodatie
Adaptatie bestaat uit assimilatie en accommodatie. Bij assimilatie past het kind zijn omgeving aan aan zijn mogelijkheden. Bijvoorbeeld: Als je een baby een halfvol luciferdoosje geeft zal het dat misschien gebruiken als rammelaar: Het doosje wordt een grijp-ding. Of een ander voorbeeld: je leest artikelen over ontwikkelingspsychologie. Omdat je al het een en ander weet over hoe mensen zich ontwikkelen vinden de meeste theorieën een plaatsje binnen jouw bestaande denkkader. Ordening van nieuwe elementen binnen bestaande kennis en ervaring is assimilatie.
Bij accommodatie past het kind zich aan aan zijn omgeving. Hij laat zich door zijn omgeving beïnvloeden. Als je een kleuter een doosje lucifers geeft zal het misschien een nieuw spelletje leren: vuur maken! Nieuw terrein komt onder handbereik. Een ander voorbeeld: door het lezen van theorieën over ontwikkelingspsychologie ga je anders kijken naar adolescenten wardoor je je anders gaat opstellen. Je past je aan aan je nieuwe blik. Dat is accommodatie.
Met andere woorden: assimilatie is het toevoegen van nieuwe elementen in bestaande structuren. Accommodatie is het zich aanpassen aan de ervaren mogelijkheden van de omgeving.
Best wel interessant. Een kleuter(eerder peuter denk ik dan nog) zal bij assimilatie de 5 munten bijvoorbeeld kunnen gebruiken om leuke geluiden mee te maken.
Bij accommodatie past het kind zich aan aan zijn omgeving. De ouder geworden kleuter zal zich door zijn omgeving laten beïnvloeden en erachter gaan komen dat de 2 briefjes van meer waarde zijn dan de 5 losse munten.
Iets in die trant al zit ik er vast naast 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik denk dat het te maken heeft met de hoeveelheden (gecentreerd denken). 5 muntjes is meer dan 2 briefjes. Hij kan de waarde ervan nog niet weten.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik heb het ook maar hier vandaan.
Interessante stof in ieder geval.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik denk dat het te maken heeft met de hoeveelheden (gecentreerd denken). 5 muntjes is meer dan 2 briefjes. Hij kan de waarde ervan nog niet weten.
Is trouwens hetzelfde als ik bedoelde hoor. De baby ziet een luciferdoosje als een leuke rammelaar en een kleuter maakt er vuur mee. Bij het geld ziet de kleuter 5 munten tegen maar 2 briefjes en schat daardoor de waarde van 2 lager in als 5, maar kijkt nog niet verder wat hij er mee kan.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ja, het is interessant, al loopt het me nu allemaal even door elkaar. Pavlov, Skinner, Bandure, Freud, Piaget.. Ik ga die site eens lezen. 
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Geef het kind een bol klei en vraag het er iets als een worst van te kneden. Vraag vervolgens of de worst uit even veel, meer of minder klei bestaat dan de bol. Het antwoord is afhankelijk van de interpretatie. Het ene kind interpreteert de worst als langer dan de bol en zal zeggen dat de worst uit meer klei bestaat dan de bol. Het andere kind interpreteert de worst als dunner dan de bol en zal zeggen dat de worst uit minder klei bestaat dan de bol. Allebei fout natuurlijk.
En zo denkt het kind ook dat de muntjes meer waard zijn dan de briefjes simpelweg omdat er meer muntjes dan briefjes zijn.
Louise20
-
- 2 messages
- 0 votes
In Film > Algemeen > Movie-going behavior:
Hi,
Currently I am finishing the Master Marketing and writing my thesis.
Obtaining valuable information for the thesis can be very difficult. People are mostly very busy, but participation is essential.
Will YOU help filling in the survey (approx. 5 min.) for my thesis about movie-going behavior? The link: www.thesistools.com/web/?id=158717
I really appreciate it!
Regards,
Louise
Louise20
-
- 2 messages
- 0 votes
Hi,
Momenteel doe ik onderzoek naar bioscoopgedrag, voor mijn masterscriptie.
Wil je mij AUB helpen door de vragenlijst in te vullen van ongeveer 5 minuten???
Dit is de link: www.thesistools.com/web/?id=158717
Ik waardeer het enorm!
MVG,
Louise
Diethert
-
- 1 messages
- 0 votes
In Film > Algemeen > Help met profielwerkstuk:
Hallo allemaal,
Wij zitten momenteel in 6vwo en zijn nu bezig met ons profielwerkstuk.
Wij hebben gekozen om dit over art-house-films te houden.
Wij hebben voor ons onderzoek zo veel mogelijk resultaten nodig. Vandaar de vraag of jullie deze korte (2 tot 3 minuten hooguit) enquête willen invullen. Hiervoor hebben wij geen persoonlijke gegevens nodig.
Dit is de link naar de enquête: Enquête + Vragenlijst + Onderzoek + Panel = thesistools.com
Hartstikke bedankt!
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Wil je mij AUB helpen door de vragenlijst in te vullen van ongeveer 5 minuten???
Done...
Dit is de link naar de enquête: Enquête + Vragenlijst + Onderzoek + Panel = thesistools.com
Gedaan. Alleen is je eerste en laatste vraag 't zelfde
mysearch
-
- 2 messages
- 0 votes
In Filmdragers > Algemeen > Wat vind jij van digitalisering?:
Hallo iedereen, momenteel studeer ik af bij een productiebedrijf en ik wil graag weten hoe jullie over downloads denken! Ik heb een enquete gemaakt en ik zoek respondenten.
Aan het eind van de enquete vragen ze om een mail adres (submit button). Deze zal nooit aan studenten of aan derden worden gegeven.
De link:
Survey + Questionnaire + Research + Panel = thesistools.com
Alvast bedankt!