- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Ik zoek... hulp bij enquête en andere oproepen
Ik zoek... hulp bij enquête en andere oproepen
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
'Lilja 4-Ever' schiet me meteen te binnen. En 'La Pianiste' (of zie je het daar niet gebeuren?).
Viss3r
-
- 1 messages
- 0 votes
Hoi!
Ik ben Claire eerstejaars Media en Cultuur student.
Voor het vak Mediarepertoire in context ben ik opzoek naar scenes waarin mensen 'onopvallend fruit eten'.
Hiermee bedoel ik; 'je mag het natuurlijk wel zien gebeuren, maar het mag niet de voornaamste handeling in de scene zijn.'
Bijv iemand eet een appel terwijl hij/zij onderweg is en op straat loopt. Iemand die tijdens het telefoneren druiven eet.
Dit mag in media producten zijn als film, tv en games.
Het liefste zo divers mogelijk bijv; stomme films, film uit diverse landen, videoclips, series, soaps en tv programma's(bijv. ook als floortje dessing een appel eet op de achtergrond)
Ik heb al wat scenes gevonden, maar ik moet er 24.
Kunnen jullie me helpen?
Alle relevante suggesties zijn meer dan welkom!
Alvast bedankt,
Groeten Claire
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11904 messages
- 5310 votes
'Lilja 4-Ever' schiet me meteen te binnen.
Oh ja? Wanneer was dat dan?
NatalieMeijer
-
- 2 messages
- 0 votes
In Film > Toplijsten en favorieten > ROOD SPAARVARKEN:
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar films/reclames/videoclips/tv-programma's/tv-series waarin een ROOD SPAARVARKEN voorkomt. Ik zoek er 25 en het is nogal een uitdaging om ze te vinden. Het moet te doen zijn, wie helpt mij hierbij?!!
Alvast bedankt. Natalie
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
Oh ja? Wanneer was dat dan?
Na haar eerste keer. Ze rent uit de metro en gaat in een hoekje staan overgeven. Zo staat het mij toch voor de geest...
amg
-
- 1 messages
- 0 votes
In Film > Overige films > latijnse/griekse titel:
hallo,,
ik heb voor grieks én latijn samen een project. we moeten grieks en latijn in het dagelijks leven vinden. wij kregen als onderwerp films. een van de deelonderwerpen is titels van films. dat betekent dat ik 5 films moet vinden die een latijnse of griekse titel heeft. ik heb er al 2.
is er misschien iemand die er eentje of misschien meer weet
?
alvast bedankt,
alex
-
- 11904 messages
- 5310 votes
O Thiassos
En er is nog een film over jongenshoeren in Athene. Geelgekleurde cover...heb alleen geen flauw idee meer wat de titel is. Kan iemand helpen?
Nog eentje: Istoria 52 (zie Mijn Toevoegingen).
Alledrie Grieks trouwens.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Griekse titels zijn heel makkelijk te vinden.
Als je via zoeken op land zoekt "Griekenland", dan vind je er heel wat.
kos
-
- 46692 messages
- 8850 votes
Ik ben bang dat ze oud-Grieks bedoelen, anders zou het wel heel eenvoudig zijn...(past ook wat meer bij Latijn).
Filmonderzoek
-
- 2 messages
- 0 votes
In Film > Algemeen > Bioscoop- en filmindustrie zoekt panelleden!:
Beste filmliefhebbers,
Wij zoeken nog panelleden voor MoviePanel.nl!
MoviePanel is een grootschalig onderzoekspanel speciaal voor de film- en bioscoopindustrie. MoviePanel is een initiatief van Stichting Filmonderzoek. Het online panel bestaat inmiddels uit ruim 2.500 leden. Doe ook mee aan de enquêtes! Het is leuk en bovendien maakt je kans op mooie prijzen.
Gr,
-
- 11904 messages
- 5310 votes
Ik vind dat zoiets minstens betaáld mag worden...
thunderball
-
- 5879 messages
- 1414 votes
Beetje vaag idd.
Net even op de site gekeken, maar pas wanneer je je inschrijft kom je meer te weten.
Mss probeer ik het wel een keer.
catherine2003
-
- 6 messages
- 0 votes
In Film > Algemeen > MEISJESTELEFOONS IN FILMS!!!:
Voor een opdracht van mijn studie Media en Cultuur ben ik op zoek naar zo veel mogelijk (minimaal 25) voorbeelden van meisjestelefoons (roze met glitters of van die oude draaitoestellen met veren) in films. Ze mogen niet uit echte meisjesfilms komen. Een andere gekleurde telefoon (mobieltje of oud draaitoestel) is op dit moment ook goed of met glitters!!! Wie kan mij hiermee helpen?? Elke tip is welkom!!
Alvast heel veel dank... Groet Cathérine
catherine2003
-
- 6 messages
- 0 votes
In De Site > Algemeen > MEISJESTELEFOONS IN FILMS!!!:
Voor een opdracht van mijn studie Media en Cultuur ben ik op zoek naar zo veel mogelijk (minimaal 25) voorbeelden van meisjestelefoons (roze met glitters of van die oude draaitoestellen met veren) in films. Ze mogen niet uit echte meisjesfilms komen. Een andere gekleurde telefoon (mobieltje of oud draaitoestel) is op dit moment ook goed of met glitters!!! Wie kan mij hiermee helpen?? Elke tip is welkom!!
Alvast heel veel dank... Groet Cathérine
catherine2003
-
- 6 messages
- 0 votes
Dank voor de reactie...die had ik ook al bedacht. En nog meerdere uit dat soort meisjesfilms maar die zijn dus afgekeurd. De meisjes/gekleurde telefoons mogen niet uit meisjesfilms komen...gr Catherine
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5745 votes
Lastig. Telt een hamburgertelefoon ook? Daar werd er een van gebruikt in Juno (2007). Ik vond het niet bepaald een telefoon die een jongen snel zou kopen.
Thiver
-
- 474 messages
- 5394 votes
Net even op de site gekeken, maar pas wanneer je je inschrijft kom je meer te weten.
De FAQ is vrij toegankelijk, toch?
catherine2003
-
- 6 messages
- 0 votes
weet ik nog niet of een hamburgertelefoon ook telt. Ben namelijk wel al meerder raar gevormde telefoons tegen gekomen...dus misschien dat dat wel mag. Dat hoor ik maandag. Voor nu ben ik nog steeds heel hard op zoek naar gekleurde (meisjes) telefoons...liefst roze maar elke andere kleur is ook goed...
MartijnMartijn
-
- 1 messages
- 0 votes
In Film > Algemeen > Gezocht: Wildplakker in Beeld:
Hallo, voor een opdracht voor de studie Media & Cultuur ben ik op zoek
naar 25 fragmenten met een 'Wildplakker' in beeld
Bijvoorbeeld in deze clip van Kylie Minogue
Alvast vriendelijk bedankt!
Martijn Willemen
s0062423
-
- 682 messages
- 1739 votes
@MartijnMartijn; 'any way the wind blows'
char!
-
- 2 messages
- 0 votes
In Overigen > Algemeen > media repertoire:
Hey allemaal,
Ik ben opzoek naar mediaproducten ( films, reclames, videoclips) waarin :
pinda's en aan pinda gerelateerde producten (pindakaas, snicker, m&ms etc ) op een ongewone manier gebruikt worden
Denk hierbij aan pinda's waarmee mensen of dieren gooien, het smeren van pindakaas op iemands kleren etc.
Dit is voor het vak media repertoire in context (Media & Cultuur)
Alle tips zijn welkom! Alvast bedankt!
gr Charlotte
char!
-
- 2 messages
- 0 votes
Hey allemaal,
Ik ben opzoek naar mediaproducten ( films, reclames, videoclips) waarin :
pinda's en aan pinda gerelateerde producten (pindakaas, snicker, m&ms etc ) op een ongewone manier gebruikt worden
Denk hierbij aan pinda's waarmee mensen of dieren gooien, het smeren van pindakaas op iemands kleren etc.
Dit is voor het vak media repertoire in context (Media & Cultuur)
Alle tips zijn welkom! Alvast bedankt!
gr Charlotte
charlotte1232
-
- 1 messages
- 0 votes
In Film > Algemeen > Hulp nodig...:
Hoi allemaal!
Zal niet de eerste zijn die jullie om hulp vraagt, maar jullie zijn nou eenmaal de 'echte' filmkenners...
Ik ben voor een opdracht op zoek naar films, televisieprogramma's of games waarin een man zich tijdens het scheren snijdt. Zelf heb ik al het volgende:
Films:
- Valkyrie (2008)
- Dracula (1992)
- Jumanji (1995)
Tv-programma's:
- Day break (2006)
Alvast heel erg bedankt!
citybird
-
- 4964 messages
- 4139 votes
@ charlotte1232: kortfilm The Big Shave (1967) van Martin Scorsese
Leone
-
- 1 messages
- 0 votes
In Film > Algemeen > Gezocht: mensen met gezicht tegen raam:
Voor mijn studie ben ik opzoek naar mediaproducten (film, tv, reclame, videoclips) waarin een bepaalt motief voorkomt.
Ik ben opzoek naar mensen die met hun gezicht tegen een raam of glas aandrukken. Ze moeten er ook echt tegen aandrukken of door iemand anders tegenaan gedrukt worden. maar niet tegenaan lopen.
Alle ideeen zijn welkom> Alvast bedankt!
Leone