• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.161 votes
Profile

Het grote "Conspiracy theory" topic

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Het is een bewezen feit, beste reinbo, dat het pentagon plannen had (in 1962) om onschuldige amerikanen te vermoorden en het in de schoenen te schuiven van Castro. Wat is het verschil met 9/11? Geen...

O ja... Kennedy, maar ja... laten we daar maar niet over beginnen

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Overigens al zo oud als de Romeinen, dat soort tactieken .

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

kos wrote:

Overigens al zo oud als de Romeinen, dat soort tactieken .

Zoek de verschillen tussen de romeinen en de US van vandaag...

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Gekke jongens, die Romeinen

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Ach, het aloude probleem om de massa te indoctrineren.

Regel 1. Religie.

Regel 2. Angst (in combinatie werkt het beter.)

Regel 3. Als die twee wegvallen, is het noodzakelijk ivm overbevolking etc. etc. (simpele redenatie van teveel ratten in een kleine kooi) die weer te introduceren.

Regel 4. Oorlog werkt het beste.

Regel 5. In een staat van vrede, toch mogelijkheden zoeken om te zorgen dat het lukt, ten koste van alles.

Regel 6. Maak mensen zo arm mogelijk, dan lukt alles.

Regel 7. Heb volledige controle over de media, dan zal iedereen dat geloven, en anders denkenden in een min-situatie plaatsen (denk aan de Spaanse Inquisitie oa. )

Tja, het aloude probleem van de machthebbers.

Als je me niet geloofd, heb je dit niet gelezen

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

FisherKing wrote:

Als je me niet geloofd, heb je dit niet gelezen

Briljante afsluiter...

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

In het kader van "vooraf geïnstalleerde explosieven"

Kom er net achter wie er "on the board of directors of Securacom, a company providing electronic security for the World Trade Center, Dulles airport en United Airlines" zat...

Het zal wel weer toeval zijn.

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Moet nu echt uitkijken. Je blijft overtuigende aanwijzingen vinden...

Heb het maar even geknipt en geplakt en op mijn eigen stekkie gezet, zodat anderen niet hoeven te zoeken

Link

Ook bizar het beeld van WTC 1 (die met de antenne)

Als die instort verwacht je toch dat de eerste 'breuk' zou moeten plaatsvinden waar de stress het hoogste is. Ter hoogte van de impact-zone. Daar waar de schade het grootst is.

Kijk eens goed naar het instorten. Als eerste zakt de antenne. Het deel dat het minst gewicht boven zich heeft.

Ik begin nu echt overtuigd te raken dat de stalen kolommen vanaf de grond zijn opgeblazen. Dat verklaart de explosies die al die getuigen hebben gezien en gehoord. Het verklaart waarom de toren van het midden uit naar beneden zakt, en waarom de de bovenste verdieping als eerste zien zakken.

Daarna is het een kwestie van 'boem boem boem' de verdiepingen een handje helpen.

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Correctie op één topic.

De beruchte rookwolk van 50 verdiepingen hoog blijkt te zijn ontstaan door het instorten van South tower.

Link

Chappeau voor "911, in plane site!"

975-1=974 problemen onopgelost.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Misschien moet je een taxi kopen en 's nachts een beetje gaan rondrijden.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Laat dat maar aan Jesus over

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Mel Gibson-link

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Ik doelde op Taxi Driver....

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Ik weet het niet Reinbo, ik krijg dan vaak meer en meer moeite met het tuig dat 's nachts als pissebedden onder de verrotte tegels kruipt, de Bush lovers, de rechtsdenkenden, de alles voor lief nemende stinkende zakenmannetjes

Eén dezer dagen zal ik mezelf organizizeren....

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Organizizeer ze.

kijkert

• 3584 messages
  • 0 votes

@ kappeuter:

Wat was nou zo vreselijk politiek aan mijn berichten, dat ze verwijderd moesten worden? Vergeleken met wat ik hier verder lees is me dat echt onbegrijpelijk.

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Alle telefoontjes uit Flight 93????

Lees dit Scientific artikel eens

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Mobiel bellen van 10km hoogte is in verscheidene testen ook onmogelijk gebleken.

Dan zullen ze wel niet vanaf die hoogte gebeld hebben.

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

HOT NEWS...

Pentagon releases video footage of plane striking Pentagon

http://www.youtube.com/watch?v=L75Gga92WO8

Proest. Olie op het vuur natuurlijk. ALS ze dan toch video willen laten zien, waarom niet de beelden van het Mariot Hotel...

narva77 (crew films)

• 12722 messages
  • 6540 votes

En het grappige van die video (die ik op CNN.com zag) is dat je nog steeds NIET kunt opmaken of het nou daadwerkelijk over een vliegtuig gaat....

Tenminste, ik zag het niet goed.

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Nee maar op de website http://www.judicialwatch.org/5772.shtml staat: “We fought hard to obtain this video because we felt that it was very important to complete the public record with respect to the terrorist attacks of September 11,” said Judicial Watch President Tom Fitton. “Finally, we hope that this video will put to rest the conspiracy theories involving American Airlines Flight 77. As always, our prayers remain with all those who suffered as a result of those murderous attacks.”

Dat vind ik dus een lachertje.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Stephan wrote:

HOT NEWS...

Pentagon releases video footage of plane striking Pentagon

http://www.youtube.com/watch?v=L75Gga92WO8

Proest. Olie op het vuur natuurlijk. ALS ze dan toch video willen laten zien, waarom niet de beelden van het Mariot Hotel...

Huh ? Ik zie geen vliegtuig, wel een topje van een raket ofzo. (op andere camera's is duidelijker te zien dat het een raket is)

En idd een lachertje als dit bedoeld is om de kritiek te ontzenuwen...

Overigens, een beveiligingscamera met de snelheid van een uitzonderlijk trage web-cam

L. luchtloper

• 857 messages
  • 0 votes

Ik zie niet overduidelijk iets wat op een vliegtuig lijkt .

Je ziet ook helemaal geen vleugels die afgebroken zouden moeten zijn of een staart of iets. Kijk maar, na de inslag zie je overduidelijk dat er geen onderdelen van het vliegtuig op het gras liggen. Heel vreemd.

Je ziet wel een kop van iets, van een vliegtuig of van een raket

Toevallig dat ze de (onduidelijke) video releasen, nadat bekend is geworden dat de populairste links van google over 9/11, over de conspiracy's gaan.

Ook toevallig dat vlak daarvoor een politieauto voorbij rijdt, maar die zal wel niet met een eventuele conspiracy te maken hebben, aangezien de conspiracy theoristen zeggen dat de FBI de video in beslag heeft genomen.

bron: http://www.youtube.com/watc...

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Ik zie toch geen vliegtuig hoor

L. luchtloper

• 857 messages
  • 0 votes

Het onderwerp is weer nieuw leven ingeblazen

Stephan bedankt

Ik had by the way weer eens een vaag filmpje gezien, naast de theorieën zijn het ook mooie beelden om te zien (ik ben geen terrorist overigens ).

"911 Eye Witness"

http://video.google.com/vid...

Misschien kennen jullie dit filmpje al?

Ik heb hem nog niet helemaal gezien, het begin is misschien langdradig, maar na verloop van tijd zie je iets vaags met de helikopters die boven de twin towers vliegen, een helikopter (chopper4) blijft recht boven the South Tower hangen en dan zie je vreemde flitsen van de helikopter afkomen. Ze beweren dat het een militaire helikopter is. Daarnaast zie/hoor je op dit filmpje weer rare explosies voor het instorten van de torens en zie je rook van onder naar boven komen. Heel eigennaardig

joostja

• 59 messages
  • 0 votes

goed.. totaal overtuigend.. prof. steven jones geeft een lezing,, ik weet niet waar dit te downloaden is,, als iemand een link heeft,, dit is echt ..!

L. luchtloper

• 857 messages
  • 0 votes

Bedoel je mijn link? Zo ja, je kunt gewoon die google video player downloaden rechts, en dan uiteraard dat filmpje (911 eye witness).

joostja

• 59 messages
  • 0 votes

ik vind het prachtig, ik ben op het moment bezig alles samen te vatten voor mezelf, niet in verkorte vorm, maar gewoon alle informatie verzamelen. Ben absoluut overtuigd, de motieven zijn er, de feiten wijzen naar een bewering die ik zolangzamerhand als conclusie begin te zien, die niet te overzien is, jezus, ik wil niet doorschieten, maar komaan.

Anyway! ik moet even een allesomvattende post in elkaar draaien die alle tegenargumenten die hier genoemd zijn beantwoord, kost alleen tijd, en die maak ik de komende week wat minder makkelijk , druk druk

ignorance is a bliss,

groet!

joostja

• 59 messages
  • 0 votes

L. luchtloper wrote:

Ik zie niet overduidelijk iets wat op een vliegtuig lijkt .

Je ziet ook helemaal geen vleugels die afgebroken zouden moeten zijn of een staart of iets. Kijk maar, na de inslag zie je overduidelijk dat er geen onderdelen van het vliegtuig op het gras liggen. Heel vreemd.

Je ziet wel een kop van iets, van een vliegtuig of van een raket

Toevallig dat ze de (onduidelijke) video releasen, nadat bekend is geworden dat de populairste links van google over 9/11, over de conspiracy's gaan.

Ook toevallig dat vlak daarvoor een politieauto voorbij rijdt, maar die zal wel niet met een eventuele conspiracy te maken hebben, aangezien de conspiracy theoristen zeggen dat de FBI de video in beslag heeft genomen.

bron: http://www.youtube.com/watc...

die politieauto bewijst dat de video een aantal frames per seconden haalt waardoor het vliegtuig niet in haar volle gestalte te zien is. Maar goed , ik denk "complot" , laat de discussie over die nieuwe video maar losbarsten, ze komen er niet mee weg zo

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.