• 178.094 movies
  • 12.213 shows
  • 33.984 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.770 votes
Profile

Just a joke...

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Het resultaat is dat hijzelf en twee fans in het ziekenhuis zijn terecht gekomen. Compleet achterlijke stunt (wat was die gast zelfs aan het denken?!) maar wat hier grappig aan moet zijn begrijp ik helemaal niet.

Jesper187

• 6434 messages
  • 2462 votes

Grappig zou het geweest zijn wanneer het publiek aan de kant was gestapt en dat mongooltje als enige te pletter sloeg tegen de vloer. Wat een achterlijke.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8280 votes

Wat een achterlijke gladiool!

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Hmm dat deed Eddie Vedder toch handiger.

Karl van H.

• 2812 messages
  • 2254 votes

Dat zal hij ook wel gedacht hebben, ja.

mjk87 (moderator films)

• 14515 messages
  • 4513 votes

https://www.nix18.nl/

Die hele site Die filmpjes Die quiz Lachen doe je er in ieder geval om, dus kan makkelijk in deze topic.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Jesper187 wrote:

Grappig zou het geweest zijn wanneer het publiek aan de kant was gestapt en dat mongooltje als enige te pletter sloeg tegen de vloer. Wat een achterlijke.

Dit was inderdaad de enige juiste optie geweest ja. Jammer dat het niet gebeurde. Wat een enorme idioot zeg. Met wat pech breek je iemand zijn nek en heb je een moord op je geweten. Sowieso, springen vanaf die hoogte. Dan ben je echt niet goed snik. Aanklagen die malloot.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Hoe kan jij die video zien Ajax&Litmanen1, hij is verwijderd van Youtube

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik had de video gister al gezien op ad.nl Hoefde hem nu dus niet meer aan te klikken.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Had gehoopt dat je een nieuwe link zou plaatsen. Nu moet ik zoeken, geen zin in

Lv92

• 278 messages
  • 0 votes

Er is weinig zo grappig als dit fragment. Kan m'n dag gewoon goed maken.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Fail

Op een filmset van een 2e WO film.

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Lv92 wrote:

Er is weinig zo grappig als dit fragment. Kan m'n dag gewoon goed maken.

(embed)

Hilarisch waren die gasten!

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Minotaures wrote:

Fail

Op een filmset van een 2e WO film.

Asfaltwegen in de jaren 40?

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

AGE-411 wrote:

Wat is daar vreemd aan?

De eerste 'echte' asfaltweg was waarschijnlijk de Place de la Concorde in Parijs. Die werd in 1835 geasfalteerd. Dit was overigens een wat zachter asfalt dan we tegenwoordig op onze wegen hebben liggen.

Het moderne asfaltbeton werd in 1870 ontwikkeld in de VS door de Belgische scheikundige Edmund J. Desmedt. De eerste weg die daarmee bedekt werd, liep langs het Amerikaanse stadhuis van Newark.

In Nederland was het op 31 augustus 1923 op de Nassaukade te Amsterdam 'om de geluidoverlast terug te dringen'.

In België zou het begin 1900 in Antwerpen zijn geweest, maar daar kan ik geen bevestiging van terugvinden.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

AGE-411 wrote:

(quote)

Bestond toen al.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Nederlanders zouden het nog veel slechter doen. Californië, Alaska, Hawaii, Florida, misschien Texas en Arizona nog, en van New York zouden ze kunnen zeggen waar het ongeveer ligt, maar dan houdt het wel op. Ik ken toevallig alle staten uit m'n hoofd , maar ik ben 1 van de weinigen denk ik.

mjk87 (moderator films)

• 14515 messages
  • 4513 votes

Ik kom steeds rond de 35 staten uit, maar niet allemaal evengoed geplaatst op de kaart. In Europa ken ik ze dan wel allemaal.

mjk87 (moderator films)

• 14515 messages
  • 4513 votes

126, maar dat is ook doordat ik er nog net naar had gekeken een uur terug, was anders zeker een vijftiental punten minder geweest. Vooral the midwest is allemaal één pot nat voor mij.

kos

• 46690 messages
  • 8847 votes

Hoekje rechts bovenin is mede door de omvang van de staten ook best tricky.

mjk87 (moderator films)

• 14515 messages
  • 4513 votes

Daar ben ik wel goed in, puur omdat ik me erin heb verdiept om ze ook echt te kennen New England vind ik dan ook een interessant gebied.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.