- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Hoe ziet je bureaublad er uit?
Hoe ziet je bureaublad er uit?
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
In oktober staat de volgende versie gepland, maar da's geen lts versie, geloof ik. Dan is Hardy wel het overwegen waard. Zijn nu allemaal wel in 64 bit te krijgen, of niet?
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
jaa volgends mij wel.. anders kijkje even op de ubuntu site toch?
Volgende versie schijnt een stuk minder stabiel tegaan worden.. ze proberen een andere weg inteslaan hoorde ik.. uiterlijk enzo wat mooier maken en datsoort dingen..
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Hele computer schoongemaakt, alle icoontjes weggesodemieterd en dan maar meteen een nieuw bureaublad:

Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Beoordeel maar xD
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Hele computer schoongemaakt, alle icoontjes weggesodemieterd en dan maar meteen een nieuw bureaublad:
(afbeelding)
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Ja, alleen de noodzakelijke blijven staan. Een helemaal leeg bureaublad is ook zo'n ruimteverspilling.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes

Zelf ook weer eens wat anders gedaan.. 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
De desktop is een kubus die je met je muis alle kanten op kunt draaien, niet alleen ziet het er leuk uit, het is ook heel erg handig, en ik gebruik het vaker als ik in het begin gedacht had.
Hoe noemt dit programma? Is het btw ook voor XP te vinden?
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Is geen programma, maar een besturingssysteem (Linux)
Is alweer verouderd, mijn huidige bureaublad zit nu vol grafische snufjes 
Inclusief het programma virtualbox waarmee ik probleemloos Windows XP kan draaien binnen in Linux.
Bovenstaand filmpje is niet van mij, maar met Compiz Fusion kan ik hetzelfde als in dit filmpje.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ow, oké
Ik heb ondertussen iets gelijkaardig gevonden voor XP.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Wat blijft iedereen toch verknocht aan Windows, onbegrijpelijk. 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Wat blijft iedereen toch verknocht aan Windows, onbegrijpelijk. 
Idd.. geef mij maar Ubuntu iedere dag weer.. 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Beetje lastig op gamen die bestuurssystemen.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Veel games draaien er al hoor.. zelf speel ikveel medal of honor.. draaid zowel via wine als via cedega 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Ik heb geen idee wat je net gezegd hebt. Welke MoH? Wat is wine? Wat is cedega?
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Ok dan leg ikhet wat duidelijker uit.. 
Allied Assault..
Wine is een programma om exe`s van windows mee te openen en een exe tekunnen installeren.. natuurlijk werken niet alle exe´s maar er zit vooruit gang in.. Medal of honor allied assault kan tie installeren en spelen bijvoorbeeld..
Maar ook cedega kan dat.. dat is een programma die alleen op de games is gebasseerd en vind cedege lekker stabiel werken!
Als je benieuwd ben naar Ubuntu.. moetje eens op forums nakijken of jij al je games draaiend kan krijgen eronder 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Aha, dus eigenlijk is het een soort emulator voor Ubuntu die Windows nadoet? Allied Assault is natuurlijk al antiek voor gamebegrippen maar ik vraag me af of je bij nieuwe games dezelfde performance haalt als bij Windows.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Zo zou je het idd kunnen zien.. maakt ook een c schijf voorje aan (zowel wine als cedega) sommige spellen willen moeilijk doen als ze geen c/program files zien! haha
Allied Assault is idd al een ouder spel.. maar wordt nog erg veel gespeeld.. pure klassieker 
Weet zowiezo dat call of duty het er zowiezo al opdoet.. en voorderest moetje het echt even nakijken..
Als hetwerkt.. heb je minimaal even goede performance als op Windows 
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Mescaline, probeer Virtualbox.
Dan kun je dus echt alles installeren. Op Wine zitten ook beperkingen.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Jaa is gewoon een virtuel system? net zoiets als Vmware dus..
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Je kunt Windows (of een ander besturingsprogramma) installeren binnen in een venster in Ubuntu. Zodra het is geïnstalleerd kun je Windows opstarten, venster maximaliseren en je hebt gewoon Windows, met alle Windows-ongemakken zoals spyware en virussen. Wine is een prima programma, die geen Windows engine nodig heeft, maar die niet elk .exe bestand ondersteunt. Voor een gamer is dit misschien interessant, maar voor normaal pc gebruik zou ik niet weten waarom je hier aan zou beginnen.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Zoals ik al zei.. zelfde idee als met Vmware dus eigenlijk?
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Ik ben niet bekend met vmware, maar zo te zien werkt dat hetzelfde inderdaad.
missl
-
- 3866 messages
- 5797 votes
Ik heb een foto van Carice van Houten als achtergrond foto want dat vind ik een mooie vrouw.