- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Hoe ziet je bureaublad er uit?
Hoe ziet je bureaublad er uit?
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes

Echte actiehelden, niet van die neppe hollywoodpoppetjes.
Jesper187
-
- 6434 messages
- 2462 votes
heb nu wel lang genoeg tegen de kont van Nicole Kidman aangekeken

ibendb
-
- 5034 messages
- 3212 votes
Nieuwe wallpaper. Ik ben zot op Skyfall en vond deze erg mooi.

Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Haha, nee heb hem ff gepimpt met andere Iconen. Vond het wel wat style hebben zo groot 
Jesper187
-
- 6434 messages
- 2462 votes
wat moet je trouwens met zóveel torrentsites? is niet alles gewoon te vinden op één site of in één programmatje ofzo?
Jesper187
-
- 6434 messages
- 2462 votes
Nope, niet alle torrentsite's gebruiken dezelfde/verschillende trackers. Veel torrentsite's zoals: Asiatorrents of EUtorrents heeft/hebben een private tracker (en hebben veel films die je op openbare torrentsite's niet kan downloaden)
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Nope, niet alle torrentsite's gebruiken dezelfde/verschillende trackers. Veel torrentsite's zoals: Asiatorrents of EUtorrents heeft/hebben een private tracker (en hebben veel films die je op openbare torrentsite's niet kan downloaden)
Ach joh, zo'n torrentz.eu verzamelt gewoon van al die sites die jij ertussen hebt staan. Behalve dan die asian als ik zo kijk 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Lol, die is cute!
Je weet dat dat Pedobear is he? 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Meh, waarom moest je dat 'schattige beertjes' imago nou volledig voor me vernielen.
Nee, wist ik niet. Ben niet zo thuis in pedo-wereld, niet echt mijn ding. 
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
Nice pic, geen shortcuts?
Brix
-
- 19675 messages
- 5112 votes
Wow, dat is wat je kleurrijk noemt.
Zelf gemaakte foto soms Eline?
(ziet er als een statief-foto uit, dus zal wel niet?)
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Nee, deze komt niet uit mijn eigen collectie foto's. Vond inderdaad de kleuren erg mooi. Ik mis het zo!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Absoluut. Maar eerst weer even goed sparen. Of de Eindejaarsloterij winnen. 
DV1984
-
- 275 messages
- 2906 votes
Ach joh, zo'n torrentz.eu verzamelt gewoon van al die sites die jij ertussen hebt staan. Behalve dan die asian als ik zo kijk
Eutorrents is ook een van mijn favoriete trackers, veel mooie films vanaf gehaald die op andere trackers vaak niet te vinden zijn (of ze hebben vaak geen seeds). Gelukkig zijn ze weer terug online!