- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Hoe ziet je bureaublad er uit?
Hoe ziet je bureaublad er uit?
hinie
-
- 1336 messages
- 0 votes
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes

Over schilderijen gesproken; ken je deze? (Ik heb Dalí's Enigma of Hitler gezien in Madrid en nu al maanden als achtergrond)
hinie
-
- 1336 messages
- 0 votes
Ja ken het wel. Dit is wel een vorm van kunst die je moet aanspreken. Hij wilde hier toch een mastruberende Hitler neerzetten? Hij had een rare facinatie voor Hitler. Raakte zelfs seksueel opgewonden van hem.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Hij wilde hier toch een mastruberende Hitler neerzetten?
Dat kan ik er idd wel in zien. Dat zwarte ding lijkt een beetje op een lul en die durpptel eruit. Maar als ik een mastruberende Hitler wil schilderen doe ik niet zo moeilijk. Nou voel ik daar ook totaal niet de aandrang voor
.
basketballerke
-
- 4727 messages
- 0 votes
Een weg waar auto's over rijden.
Ik heb geen idee welke, zomaar gefünden.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Hij wilde hier toch een mastruberende Hitler neerzetten?
Nee, dat is een later werk van ver na de oorlog. Dit enigma is uit 1939. En ja, magisch realisme is mijn favouriete schilderstijl.
hinie
-
- 1336 messages
- 0 votes
Is dat niet dit schilderij? Wat wilde hij hiermee zeggen dan?
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Nou voel ik daar ook totaal niet de aandrang voor .
Er zijn wel 'schokkender' dingen in een museum voor moderne kunst, dit stelt natuurlijk niets voor. Adolfje zou het het allemaal 'Entartete Kunst' gevonden hebben.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Is dat niet dit schilderij? Wat wilde hij hiermee zeggen dan?
Uitleg hier. Buiten zijn fascinatie voor Hitler ook een heel banaal plaagstootje naar de Marxistische schildersmilieus waarin hij verkeerde.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Wat zie jij erin?
Er gaat een zekere dreiging uit van het werk. Ik zie het als een soort waarschuwing voor de naderende oorlog.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Onderste scherm is schoongemaakt met Andy.
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Ik heb een hekel aan pictogrammen en heb altijd een volledig leeg bureaublad. Ook de prullenbak is weg 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Pushing Daisies is een van de series dit tv-seizoen waar ik écht naar uit kijk.

Artifact
-
- 229 messages
- 0 votes

Jammer van de balken rondom, maar heb deze met moeite gevonden. I love the smell of the streets. Zoek meer van dit soort wallpapers. Helaas zijn ze niet vaak in 1280 x 1024.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
(afbeelding)
Jammer van de balken rondom, maar heb deze met moeite gevonden. I love the smell of the streets. Zoek meer van dit soort wallpapers. Helaas zijn ze niet vaak in 1280 x 1024.
Gewoon zelf in New York gaan maken. Heb ik ook gedaan. 
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Ik word zo lekker zweverig van mijn zojuist nieuw ingerichte bureaublad. 

Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Laatst een versie laptop gekregen, hoort natuurlijk ook een verse desktop bij:

Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Eén van de grootste grafische communities en ook daarbuiten wel gekend. Probleem is om door het grote aanbod de échte pareltjes eruit te vissen, maar veel keuze in de meest uiteenlopende stijlen.
Alleen draait het daar vaak meer om de "kunst" en zijn de formaten vaak ook niet desktop vriendelijk.
Leuk dat je die site vermeldt. Heb daar zelf namelijk ook een account. Voor de geïnteresseerden: http://halcyon83.deviantart.com
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Let wel, alles is op een oude monitor gemaakt. Problemen met lichtscherpte zijn dus niet onoverkomelijk.
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Ik haal mijn desktop pictures meestal bij CGtalk vandaan. Wereldberoemde ontmoetingsplek c.q. forum voor getalenteerde art directors en tekenaars op het gebied van animatie en cg-graphics.
Ben er al jaren lid van, echt een aanrader voor ieder die het nog niet kent om in aanraking te komen met de crème de la crème....
Zonet zag ik weer een posting van David Weinstein voorbijkomen, o.a. verantwoordelijk voor mijn grote vriend Jar Jar Binks;sarcastisch bedoeld. O.a. te zien in zijn promo filmpje die hij op CGtalk deponeerde.
De studenten van de Vancouver Film School plaatsen daar al hun werk. Één van de meest productieve scholen op het gebied van het afleveren van getalenteerde "animators", maar ook werknemers van Pixar en tal van Japanse, en (Oost) Europese animatie studios zijn daar bekende gezichten.
Het niveau is hoog, zeker in de categorie CG Choice Gallery: 3D en CG Choice Gallery: 2D, Illustrations and Concept Art.
Niet alles is even geschikt als wallpaper, maar je kunt er mooi werk vinden die je gratis kunt downloaden, een aanrader!