• 177.896 movies
  • 12.200 shows
  • 33.968 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.889 votes
Profile

Je favoriete online-spel

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2363 votes

Thnx, Rep. Ziet er goed uit...

sweinsteiger

• 2278 messages
  • 0 votes

In De Site > Algemeen > Online Soccer Manager - OSM:

Er is een spel dat Online Soccer Manager noemt, je kunt er zelf een voetbalploeg trainen en je speelt er wedstrijden bij, je kunt spelers kopen en verkopen en je kunt spelers trainen.

Heeft iemand, behalve mij, een account dan moet je het zeggen.

Zelva

• 2188 messages
  • 2702 votes

sweinsteiger

• 2278 messages
  • 0 votes

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Ik hou het al vijf jaar bij Hattrick. Leuk én blijft boeiend.

Heb het eens een paar maand geprobeerd met OMS, maar is veel te veel elke dag een match.

sweinsteiger

• 2278 messages
  • 0 votes

Bwa, als je het graag doet wordt je wakker en ben je benieuwd of je ploeg gewonnen is.

stinissen (crew films & series)

• 23432 messages
  • 76916 votes

He die Luc ik speel ook al jaren mee zullen we binnen kort een wedstrijd spelen? Mijn team heeft de naam Kapitein.

sweinsteiger

• 2278 messages
  • 0 votes

Wat je allemaal door mij te weten komt hé

stinissen (crew films & series)

• 23432 messages
  • 76916 votes

jordandejong

• 4772 messages
  • 1431 votes

Speel OSM ook al een tijdje. Heb 2 acounts, vooral leuk door de zeer uitgebreide teamkeuzes/Competities.

sweinsteiger

• 2278 messages
  • 0 votes

Heet je toevallig Mr. Onlinedragon?

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Ik zit al sinds 2004 op managerzone.com, met meer dan een half miljoen actieve gebruikers de grote concurrent van Hattrick. Zit nu drie seizoenen in de Eredivisie (en dus bij de twaalf beste Nederlanders).

sweinsteiger

• 2278 messages
  • 0 votes

Apollinisch wrote:

(en dus bij de twaalf beste Nederlanders).

Proficiat!!

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

speedy23 wrote:

Ik hou het al vijf jaar bij Hattrick.

Ik heb na lange tijd ook weer eens een teampje opgestart. Heb het in het verleden al eens 2 jaar ofzo gespeeld, interesse toen verloren. Voorlopig in divisie 8, maar wel met 6 uit 2

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Vroeger ook jaren gespeeld, maar het belang van het middenveld was toen zo groot, dat het eigenlijk niet meer leuk was op een gegeven moment. Hoe zit dat tegenwoordig?

VHS1975

• 348 messages
  • 70 votes

Ik heb een tijd Popmundo gedaan. Was wel leuk, maar ik verloor de zin om ELKE dag er iets aan te doen. Daarvoor hield ik me bezig met ijshockey team opbouwen. Je moest spelers kopen, stadion uitbreiden, trainingschema's maken etc. Weet niet meer wat de naam was.

Ik doe mijn games wel op de xbox360

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

RuneScape. Van zeker 2004 tot 2010. Heel af en toe log ik nog in, maar dat duurt niet langer dan 5 minuten.

Tot 2009 was het wel leuk, maar om verschillende redenen werd het ingewikkeld en saai. Ben ook te oud ervoor.

Wat heb ik toen van genoten.

Verder doe ik geen online-spellen. Ik speel zelden games en als ik dat doe is het erg beperkt tot wel 4 spellen max.

Ik ben niet zo'n hardcore gamer.

sweinsteiger

• 2278 messages
  • 0 votes

Soms speel ik ook Avalon

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Er is een online spel waar je niet met poppetjes, maar met tanks elkaar te lijf gaat. Iets van Tank War MMORPG. Dat lijkt me wel een grappig spel, ook dankzij mijn fascinatie voor tanks uit de 2de WO (want daar kan je enkel uit kiezen).

Geen idee of iemand dit ook wat lijkt of speelt...?

clockwork72

• 2780 messages
  • 1735 votes

Heb toen ik nog op de middelbare school zat jarenlang runescape gespeeld, toen ik lv80 was en erg krachtig en sterk was werd m'n account gehackt. Toen ermee gestopt (niemand van m'n maten speelde het ook meer) en iedereen speelde opeens Counterstrike. Dit heb ik ook een jaar lang non-stop gespeeld, zelfs behoorlijk verslaafd aan geweest. Tussendoor klein poosje WoW gespeeld, was alleen niet echt mijn ding. Nu speel ik alleen Call of Duty: Black Ops online op de PS3 en westerse RPG's als Fallout en Oblivion (Over een paar maanden The Elder Scrolls 5 ) Kan echt niet wachten! Die game gaat zo episch en groots worden, dat wordt weer nachtenlang doorhalen .

sweinsteiger

• 2278 messages
  • 0 votes

Ik speel graag Midnight Strike.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

clockwork72 wrote:

toen ik lv80 was en erg krachtig en sterk was.

Level 80 is best normaal, hoor . Ik heb het ook gespeeld, gelukkig nu niet meer.

Maar nu we het toch over dit spel hebben, ik zal even inloggen om wat herinneringen op te halen .

clockwork72

• 2780 messages
  • 1735 votes

Niet doen Kan alleen maar tegen gaan vallen bij dat spel.

jazzzz

• 579 messages
  • 870 votes

Ik speel vaak Catan Online Zijn er meer Kolonisters hier op MM?

sweinsteiger

• 2278 messages
  • 0 votes

Ik alvast niet....

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

ace leader wrote:

Level 80 is best normaal, hoor . Ik heb het ook gespeeld, gelukkig nu niet meer.

Maar nu we het toch over dit spel hebben, ik zal even inloggen om wat herinneringen op te halen .

Ik ben ook maar 91 hoor, maar ik ben niet zo'n vechter. Als je bij de hi-sco mijn account's naam intikt weet je al waarom...

Sinds de Grand Exchange (enorm verlies gehad dankzij dat klote-ding) en al dat HD, nieuwe quest en skill's is het dik op achteruit gegaan...

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

Je hebt gelijk, het is nog erger dan ik me kan herinneren. Oké, vanaf vandaag ben ik dus officieel voorgoed gestopt met Runescape. Valt wel te vieren vind ik .

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Mwa, eens per zoveel maanden een paar minuten inloggen kan geen kwaad... Dan check ik gelijk de prijzen van producten die ik vroeger had en heb verkocht (met veel spijt). Dat is zeker 80% de reden waarom ik ben gestopt.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

Minotaures wrote:

Als je bij de hi-sco mijn account's naam intikt weet je al waarom..

Ja, ik ziet het nu. Je staat in de top 10.000 beste chefkoks

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Mja, mijn laatste 99 heb ik jaren geleden gehaald (2 jaar, geloof ik), toen het grafisch nog niet zo geweldig mooi was. Toen ik exact 20,000,000 had stond ik binnen de 2,000 of zelfs minder. Dat geldt ook met de andere 99 Skills (wat ik ook netjes met een afgerond getal heb gelaten). Toen had ik ook plekken binnen de 5,000. Maar als je nu kijkt is het wel het drie-dubbele.

Toen had ik nog een reden om te spelen; had wat waardevolle spullen en 'vrienden' over de hele wereld om gezellig wat Skills te beoefenen, maarja dat is allemaal nu weg.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.