- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Je favoriete online-spel
Je favoriete online-spel
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
dan maar orgineel!
en oh wat ben ik goed met southampton! 
Zozo
Ik ben goed op weg met Ajax 
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Zoveel mogelijk mensen raken met je gigantische rollende sneeuwballen. Voor de punten is het vooral goed om ze met z'n tweeën of drieën tegelijk te raken. Mijn record is 1087.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
COD Uo. online.
Was een clan-leader in m'n jonge dagen maar mn pc trekt zware grafische spellen niet meer dus sta ik nu al 6 maanden aan de zijlijn.
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
counter strike! Inmiddels weer naar een tijd!
ewalk
-
- 767 messages
- 1059 votes
Ik ben de laatste maanden helemaal verknocht aan Battleground Europe(de verbeterde versie van WWIIonline)
Het is een unieke MMOG met WWII als thema. Het spel speelt zich af in de tweede week van mei 1940. Je kan kiezen om een Duitse of een geallieerde(franse of BEF) soldaat te spelen. Je kunt rennen, vliegen, rijden, varen op een kaart van West-Europa(West-Duitsland, Zuid-Nederland, Belgie, Luxemburg en Noord-Frankrijk) die een schaal van 1 op 2 heeft, met duizenden anderen tegelijk. Het spel bestrijkt een oppervlakte van 1200 vierkante meters. Kortom dit spel is uniek en enig in zijn soort!!
Het spel is niet voor mensen zonder geduld en voor personen die van snelle schietspellen houden waarbij je tijdens het neerschieten van tegenstanders eerst zelf nog flink wat kogels opvangt om vervolgens een healthkit op te pakken. Het gaat hier echt om een simulatiespel waarbij strategie van belang is. One shot, kan one kill zijn.
Let wel dit spel is gemaakt door en voor liefhebbers en niet geschikt voor de grote massa. Geen groot softwarehuis en geen reclamebureaus. Ze vragen daarom een maandelijkse bijdrage om zo het spel steeds up to date te houden en steeds opnieuw te ontwikkelen.
Het maandelijks abonnement, gedateerde graphics en de hoge leercurve schrikt veel mensen af. Prik je hier door heen dan wil je niet anders meer.
Op de site http://www.dutchd.nl kun je zien wat het inhoud. Voor een 14 daagse free trial surf je naar http://www.matrixgames.com.
Tip: Voordat je deelneemt aan het slagveld breng dan toch eerst een bezoekje aan het forum van http://www.dutchd.nl. Dit geeft je meer inzicht in het spel.
Martin Van K
-
- 9050 messages
- 4553 votes
Ik ben grote fan van Hattrick: verslavend spel, dat al bij al toch niet al te veel tijd van je in beslag neemt (al kun je er wel ver in gaan, als je wil
)
ewalk
-
- 767 messages
- 1059 votes
Er is een free-trial voor Battleground Europe! Wees er snel bij! Voor de liefhebbers: http://www.dutchd.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=119
ThaMovieVoter
-
- 3637 messages
- 2242 votes
Grand Theft Auto San Andreas Multplayer, soms Joint Operations, Call of Duty 2, en heel soms eens Pro Evolution Soccer 5.
Ik ben nu trouwens ook pas begonnen met het spelen van een spel wat heet; Rakion.
Soort Lord of the rings achtig spel, je kan kiezen uit verschillende characters, zoals een warrior, wizzard etc.
Dan een map ingaan en zwaargevechten houden met anderen. En ik moet zeggen, voor een spel wat je gewoon kan downloaden zijn de graphics zeer aangenaam en de gameplay is ook wel stoer.
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Grand Theft Auto San Andreas Multplayer
Sinds wanneer is dit online te doen en hoe ziet deze online opzet eruit?
ThaMovieVoter
-
- 3637 messages
- 2242 votes
De Multplayer is ontworpen door een groepje hobbiesten en is dus niet van Rockstar zelf. Maar de opzet is zeer professioneel gedaan, momenteel zijn ze nog bezig met het maken van een deathmatch, dat betekend dat je dus ook uit de auto kan en vrij kan bewegen. Tot op heden kan je dus nog niet uit de auto en dus zijn er nog maar enkele keuze moeglijkheden; Races, Freeroam en Cops and Robbers. Races spreekt voor zich lijkt me. Freeroam betekent dat je dus gewoon zonder beperkingen kan bewegen in de gehele San Andreas map, met een voertuig naar keuze. Cops and Robbers is wat ikzelf voornamelijk speel, het concept is vrij helder; of je bent een Cop in een politievoertuig, of een robber in een normaal voertuig. Als je dus een cop bent dan is je taak om zoveel mogelijk robbers op te sporen en uit te schakelen (veelal door gewoon zijn of haar voertuig kapot te rammen) ben je een robber, dan is het beste om te maken dat je wegkomt en zolang mogelijk uit handen van de cops blijft. Allemaal heel erg leuk gedaan, tevens is er ook de mogelijkheid om te spectaten, dus als je net inlogt in een server, of je bent dood, dan kan je dus bij andere users meekijken met 3 soorten cameraposities. Ook kun je chatten via het chatscherm, en zelfs voten voor een nieuw map. Weet wel dat de meeste servers de cheatdetector aan hebben staan, en dat betekent dus dat een gemodde versie de meeste servers niet binnen komt. Ook moet je de 1.0 versie van GTA hebben om MTA te kunnen draaien.
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
[grote lap tekst]
Ok. Bedankt voor de info. Hoop zelf nog steeds op een grootse World of Warcraft achtige opzet (niet bij SA, maar bij een nog veel grote spel), waarbij verschillende gangs het tegen elkaar opnemen. Wellicht waagt Houser zich eraan. Zou groots kunnen worden...
ThaMovieVoter
-
- 3637 messages
- 2242 votes
Dat zou wat worden dan, ik hou wel van dit soort spellen.
ewalk
-
- 767 messages
- 1059 votes
Dat zou wat worden dan, ik hou wel van dit soort spellen.
Wat vind je dan van dit soort spel maar dan met de Blitzkrieg Battle of France 1940 als thema?
ewalk
-
- 767 messages
- 1059 votes
klingt interessant..
Kijk eens op www.dutchd.nl en je krijgt genoeg info over de moeilijkste PvP(personversusperson) game ter wereld.
Bedenk dat mensen deze game spelen om wat het niet is en niet om wat het is! 
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
Catan online.
De meesten zullen het spel wel kennen. Dit is een online variant met iets van 16000 leden of zo.
Ook online is het spel zeer verslavend.
Tomas
-
- 33 messages
- 37 votes
NEt kampioen geworden met Hattrick. Mijn team is
VV LTC-Assen//FcG
ewalk
-
- 767 messages
- 1059 votes
hm, LTC Assen? Zeker zelf bij gevoetbald?
Dead01
-
- 1167 messages
- 1975 votes
America's Army speel ik. Is volledig gratis,regelmatig nieuwe maps en zeer realistisch.
http://www.americasarmy.com/ voor de mensen die intresse hebben.
Mocht je vragen hebben pb maar ,speel dit al enkele jaren.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3859 votes
Succes met je promotie wedstrijd want directe promotie zla er wel niet in zitten.
daandiebanaan
-
- 13 messages
- 22 votes
Call Of Duty 2 al vond ik UO leuker om te doen...:\
ewalk
-
- 767 messages
- 1059 votes
Battleground Europe komt weer met een nieuwe patch waarbij er mortieren worden geintroduceerd. Ook een supplytruck en TOEs(tables of Organisation and Equipment) Het laatste houdt in dat voorraden niet meer zijn gebonden aan de steden die je verovert maar aan de brigades. Is een brigade zijn voorraden bijna kwijt zal hij zich moeten terugtrekken anders wordt hij vernietigd. Of hij moet vervangen worden door een verse brigade. Terugtrekken naar een stad met voorraden kan niet meer omdat de stad zelf geen voorraden meer heeft. Dit levert interessante situaties op. Dit worden lange lange gevechten denk ik. Ik ben benieuwd hoe de HC(High Command )hier mee omgaat!
Brigades kunnen nu gemechaniseerd zijn, puur infanterie, puur pantsers, of pantserinafanterie, parabrigades etc.
Adrenal
-
- 1381 messages
- 0 votes
Is een online spel zo'n spel dat je op internet met andere mensen samenspeelt of zo een dat je gewoon op een spelletjessite vindt en dan alleen kan spelen. Die van de eerste categorie speel ik nooit maar van de tweede categorie speel ik wel eens een puzzelspelletje of Commando 2.